Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Eigenlijk in 1 woord. Super. Dit heeft onze verwachtingen overtroffen. Bij de bestelling en ingebruikname van de lijn liep alles heel soepel. Telefonie en internet zijn niet onderbroken geweest. Ons... Eigenlijk in 1 woord. Super. Dit heeft onze verwachtingen overtroffen. Bij de bestelling en ingebruikname van de lijn liep alles heel soepel. Telefonie en internet zijn niet onderbroken geweest. Ons bedrijf heeft dus gewoon kunnen doorwerken bij de omschakeling naar Helden van nu. En laatst kregen we zelfs een belletje omdat ze zagen dat er een storing op de verbinding was. Dat klopt, omdat we geen stroom meer hadden. Top dus.

Snel, kundig, pro-actief

Korte lijnen. Snel

Korte lijnen, snel reageren

Servicedesk vanaf 8.00 uur?

HSK Duschkabinenbau

Snelle en persoonlijke afwerking

Klein bedrijf met feeling voor de klant. Problemen redelijk snel onderkend en opgelost.

De SMTP server van de firma RouteIT ronduit slecht. Veel mail kwam niet aan bijvoorbeeld richting xs4all. De support kon hier verder ook niet veel aan doen.

Onze ervaringen waren prima, de naam heb ik al meer door gegeven.

Korte lijnen!!!!! Ik vind het ontzettend plezierig direct te woord worden gestaan.
Plus indien nodig terug gebeld te worden. Er wordt geprobeerd goed de problemen in kaart te brengen en op te lossen. Helaas door verhuizing ben ik genoodzaakt om een andere provider te kiezen. Echter, krijgen we weer glasvezel, dan meld ik ons direct.

Glasvezelaansluiting

Alexit

Zeer goed

persoonlijke helpdesk

order online volgen

van Norden Klinisch Psychologen

Ik heb Helden vanNu uitgkozen omdat zij itt andere bedrijven bereid en in staat zijn mee te denken over maatwerk en oplossingen

klantvriendelijk en deskundig

soms iets betere communicatie met klanten

Infra Sensor Solutions

Deskundig, alert en behulpzaam