Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Dastra beheer bv

Positieve gemotiveerde mensen

Opvolging van de order en oplossingsgericht

Rob - VDB

Snel en ervaren!

Snelle en deskundige support

R.G. van Eck van der Sluijs

In het begin , wat “ lauw”.... meerdere keren gebeld, maar niet terug gebeld!!

Tot dat ik , tot dat, wederom af support, belde, en Dhr. Eligio Slachter, ad lijn kreeg....( ben iets ouder 65+) hij begreep , ondanks “ mijn slechte” technische kennis..direct, mijn audio... Tot dat ik , tot dat, wederom af support, belde, en Dhr. Eligio Slachter, ad lijn kreeg....( ben iets ouder 65+) hij begreep , ondanks “ mijn slechte” technische kennis..direct, mijn audio probleem.... gaan” het “oplossen, was zijn antwoord!
Zo geschiede... hij kwam , stipt.. iedere bel bel afspraak na!! En niet onbelangrijk,
gister 18/ 11/ 2020 stond hij precies op afgesproken tijdstip, voor onze deur, om probleem , persoonlijk ( en vriendelijk) op te lossen!!! Geweldig!!!?
Nogmaals dank!!!!?

De klacht , of vraag, van klant, aan de afdeling support, “ echt” of sneller doorspelen, naar de juiste persoon!

Miranda Veelbehr

Buiten de bewoonde wereld genieten van alle voordelen van glasvezel. Wat een verademing. Dat wil ik nooit meer kwijt. Die investering verdient zich in no time terug. Het in de grond leggen was het... Buiten de bewoonde wereld genieten van alle voordelen van glasvezel. Wat een verademing. Dat wil ik nooit meer kwijt. Die investering verdient zich in no time terug. Het in de grond leggen was het meest complex, maar dat heeft Helden niet helemaal zelf in de hand. Ik gebruik het nu een half jaar naar tevredenheid. De twee keer dat ik (korte tijd) zonder internet zat werd ik accuraat geholpen (had binnen no time noodverbinding) of werd snel geïnformeerd dat er bij graafwerkzaamheden iets is geraakt en geüpdatet over de voortgang. Betrouwbare Helden. Goed bereikbaar.

Stoppen niet voor de klant tevreden is.

Leg iets meer uit aan de potentiële/wachtende klanten over het verloop van het traject en tijdspanne.

Bureau Lumen CT

Persoonlijke benadering.

Persoonlijke benadering, meedenken, klantgericht

Draeckensteijn Media

Niets dan lof voor dit bedrijf, dat echt waar maakt wat anderen zo vaak beloven. Het is opmerkelijk dat in deze tijden waarin het als klant steeds moeilijker wordt om rechtstreeks contact met... Niets dan lof voor dit bedrijf, dat echt waar maakt wat anderen zo vaak beloven. Het is opmerkelijk dat in deze tijden waarin het als klant steeds moeilijker wordt om rechtstreeks contact met telecom bedrijven te krijgen, Helden van Nu het contact juist extra persoonlijk weet te maken.

Sterkte punten: extreem betrouwbaar internet en Voip telefonie, de enige keer dat ik een storing had werd ik bliksemsnel en persoonlijk geholpen. Ook vragen die ik had werden per omgaande beantwoord.

De enige tip: houd deze manier van werken vast

Goed en snel geholpen

de goede service

?

Swift Hairfashion

- Telefoon werd opgenomen door support afdeling, geen antwoord apparaat of wachtrij, verrassend fijn.
- Online voicemail instellen voor je bedrijfstelefoon werkt super

Je kunt snel contact leggen met support.

Wonen en Welzijn

Superervaring

Super vriendelijk en dienstverlenend

Webcam in online werkplek voor skype of videobeeldbellen.

Thoma & Bennink Landerijenbureau

Goede begeleiding bij storing

zoeken naar een snelle oplossing

iets verder kijken bij een storing/probleem