Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Bohemia Amsterdam

Helden is een echt service bedrijf, ze helpen je ook met kleine klusjes, bijvoorbeeld als de voicemail met kerst moet worden ingesteld, maar ook als je spoed klussen hebt.

ja, je krijgt altijd iemand aan de telefoon die deskundig is en je kan helpen

Ja, ze zijn van de service, ik zou graag zien dat er een direct telefoonnummer is voor service, en voor sales, zodat je geen automatische centrale aan de lijn krijgt, dit maakt HvN nog persoonlijker.

computerservice. nl

Vriendelijk en goed kennis van zaken... Ook goed bereikbaar

Website.. Een dealer portaal is wat ik echt mis.. Lopende bestellingen... Klanten met hun produkten

Jarenlange ervaring met glasvezelverbinding, hierdoor onlangs overstap gemaakt nar VoIP.

Snelle en deskundige service

NetFiesta - J. de Haan

Ik ben al vrijwel vanaf het begin klant en ben zeer positief over Helden van Nu, ik werd klant in een tijd dat HvN volgens mij alleen nog werd gerund door de 2 eigenaren zelf, en dan krijg je gewoon... Ik ben al vrijwel vanaf het begin klant en ben zeer positief over Helden van Nu, ik werd klant in een tijd dat HvN volgens mij alleen nog werd gerund door de 2 eigenaren zelf, en dan krijg je gewoon de beste service en zijn de lijntjes kort, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Tegenwoordig is HvN wat groter geworden volgens mij en is alles nog steeds erg naar wens hoewel het naar mijn gevoel de lijntjes wat langer worden.

Absoluut! De keer dat er storing of een stroomstoring was in mijn pand en dat HvN toen zelf belde om te vragen wat er aan de hand was. Dat is de omgekeerde wereld en was ik erg door verrast. Het zou... Absoluut! De keer dat er storing of een stroomstoring was in mijn pand en dat HvN toen zelf belde om te vragen wat er aan de hand was. Dat is de omgekeerde wereld en was ik erg door verrast. Het zou fijn zijn als dat zo blijft, zeker voor zakelijke klanten.

Waar HvN misschien zich in kan onederscheiden is om eens in de zoveel tijd eens te bellen met hun vaste klanten om te vragen of alles naar wens is en of er wellicht uitbreidingen... Waar HvN misschien zich in kan onederscheiden is om eens in de zoveel tijd eens te bellen met hun vaste klanten om te vragen of alles naar wens is en of er wellicht uitbreidingen (snelheidsverhoging) etc gewenst zijn. Dat lijkt me ook goed voor de verkoop maar denk dat de meeste klanten dat wel prettig ervargen. Gewoon even blijkletsen hoe de situatie nu is.

Positief na een wat lastige start

geduldige medewerkers

nog meer meedenken met de werkvloer betreffende telefonie, vb de dect toestellen

Greetje Huizen / Sinne Kinderopvang

Alleen maar goede ervaringen op elk gebied. Zie hieronder de sterke punten.

Enorm klantvriendelijk, sterk in meedenken naar oplossingen en heb zelden zo een goede supportdesk ervaren.

geen verbeterpunten in mijn geval.

Sebastiaan

Goede ervaring over het geheel, prijs/kwaliteit verhouding kan iets beter.

Technische kennis/mogelijkheden

Borg i.p.v. aanschaf IPTV ontvanger

Joost Spit / Bluebyte Services4U

Uitstekende ervaring, persoonlijke aandacht. Problemen worden snel opgepakt

klantvriendelijke benadering en uitstekende support

B. Post/Klif18 Jeans Sport

Uitstekend

klantvriendelijkheid en goede service

tot nu toe nog niets

Joe & Brown

Makkelijk te bereiken en vriendelijk

Snel met informatie

nvt