Hanneke Bloem

Mijn ervaring bij Heijsen Internet & Academy is heel positief. Net als 2 jaar geleden heeft Raoul mij geholpen de basis van een nieuwe Wordpress website klaar te zetten. Vervolgens uitleg... Mijn ervaring bij Heijsen Internet & Academy is heel positief. Net als 2 jaar geleden heeft Raoul mij geholpen de basis van een nieuwe Wordpress website klaar te zetten. Vervolgens uitleg gegeven over de nieuwe werkwijze van Elementor Pro. Voldoende handvatten om zelf mijn website op te bouwen. Dank je wel Raoul!

Francine Oldenhuizing

Raoul Heijsen is zeer professioneel en hartelijk. De persoonlijke training bij hem gevolgd. Super. Hij weet precies te vertalen wat ik bedoel. Daardoor heb ik de website zoals ik wenste, mooier nog.... Raoul Heijsen is zeer professioneel en hartelijk. De persoonlijke training bij hem gevolgd. Super. Hij weet precies te vertalen wat ik bedoel. Daardoor heb ik de website zoals ik wenste, mooier nog. Wanneer hulp geboden is probeert hij zo snel mogelijk te helpen, heel fijn.

E. Leber

Heijsen Internet & Academy kunnen wij alleen maar beoordelen met TOP ! Raoul Heijsen is vriendelijk, rustig
en vooral heel vakkundig en creatief. Wij als Marketing team van Dolphin...
en vooral heel vakkundig en creatief. Wij als Marketing team van Dolphin Schoonmaakservice hebben heel veel aan de opleidingen, trainingen en seminars gehad. Wij zijn nu heel goed instaan zelf ons mannetje te staat op o.a. Social Media. Uiteraard blijven wij Raoul bij onze business betrekken. Dit had, heeft en zal altijd een toegevoegde waarde blijven. MvG Erwin Leber / Dolphin Schoonmaakservice b.v. "schoon met passie" / www.dolphinschoonmaak.nl

Danique Spierts

Ik heb een tijd geleden een cursus bij hem gevolgd. Hij is zeer goed en deskundig en een heel vriendelijke persoon. Ik zou hem dan ook zeker aanbevelen aan anderen.

Neelke van den Heuvel

De gevolgde WordPress training heb ik als zeer leerzaam ervaren. Het zit goed in elkaar! Ik heb handvatten gekregen om erna praktisch aan de slag te kunnen. Fijn. Bedankt Raoul!

Ramy Eibead

Ik ken Raoul nu al 5 jaar. Mijn eerste ervaring met hem was een wordpress cursus, waarbij ik veel geleerd heb. Sindsdien heeft hij me altijd geholpen en ondersteund wanneer ik om hulp vroeg. Ik zou... Ik ken Raoul nu al 5 jaar. Mijn eerste ervaring met hem was een wordpress cursus, waarbij ik veel geleerd heb. Sindsdien heeft hij me altijd geholpen en ondersteund wanneer ik om hulp vroeg. Ik zou hem zonder twijfel aanbevelen, hij is een geweldige leraar en een heel fijne persoon.

Madou Bochem

Great course with so many new insights.
After the course I am more aware of the advantages of webdesign. Raoul has a lot of knowledge and he is able to explain in a simple way.

I...
Great course with so many new insights.

I recommand people to use the service..

Emmy Vilters

Al een hele tijd maak ik sites met WordPress.. maar er bleven toch altijd vragen/problemen terugkomen waar ik niet uit kwam... Erg veel nuttige informatie en antwoorden gekregen. Raoul bedankt voor... Al een hele tijd maak ik sites met WordPress.. maar er bleven toch altijd vragen/problemen terugkomen waar ik niet uit kwam... Erg veel nuttige informatie en antwoorden gekregen. Raoul bedankt voor je support!

NKaptein

Een prettige 1-op-1 WordPress cursus gevolgd bij Raoul. Hij legt duidelijk uit hoe het werkt, neemt instructievideo's op, zodat je het later nog eens terug kan zien hoe het ook alweer moest, en... Een prettige 1-op-1 WordPress cursus gevolgd bij Raoul. Hij legt duidelijk uit hoe het werkt, neemt instructievideo's op, zodat je het later nog eens terug kan zien hoe het ook alweer moest, en helpt bij het zoeken naar de juiste mogelijkheden voor onze website.
Zeer tevreden!

Anne-Marie de Vries- van Dijen

Heb gekozen voor 1 op 1 Word Press training want wilde leren om mijn eigen website te beheren. En dat is goed gelukt ! Ik ben erg tevreden over deze trainingsdag. Raoul is rustig en geduldig maar... Heb gekozen voor 1 op 1 Word Press training want wilde leren om mijn eigen website te beheren. En dat is goed gelukt ! Ik ben erg tevreden over deze trainingsdag. Raoul is rustig en geduldig maar heeft wel een duidelijke structuur in wat hij wil overbrengen. Een ideale leeromgeving dus. Het gebruik van padlet vond ik ook een mooie aanvulling. De ruimte is mooi, lekkere koffie en gezellige lunch in de buurt van locatie. Locatie goed bereikbaar met auto en OV. Ik heb ontzettend veel geleerd in een dag en met name het zelf DOEN in WP/testomgeving zorgt ervoor dat je ook echt aan de slag kan. Een aanrader dus als je snel veel wil leren op een prettige manier