Support na de training of opdracht
8.5/10

Karin van Ginkel

Ik had al wat ervaring, in overleg met Raoul is het een "maatwerk" training geworden met veel ruimte voor mijn vragen, specifiek waar het het thema Jupiter voor Wordpress betreft. Raoul is erg... Ik had al wat ervaring, in overleg met Raoul is het een "maatwerk" training geworden met veel ruimte voor mijn vragen, specifiek waar het het thema Jupiter voor Wordpress betreft. Raoul is erg geduldig en weet waar hij mee bezig is, het is niet alleen techniek maar hij denkt ook aan je klant (user experience).

Ilona de Haas

Gister een 1 op 1 training gehad van Raoul om zo uiteindelijk mijn eigen website te maken. Raoul is flexibel en denkt met je mee. De basis staat nu en ik kan zelf verder met het uitwerken van mijn... Gister een 1 op 1 training gehad van Raoul om zo uiteindelijk mijn eigen website te maken. Raoul is flexibel en denkt met je mee. De basis staat nu en ik kan zelf verder met het uitwerken van mijn website. Een absolute aanrader!

Mieke Miltenburg

Raoul organiseerde een ontspannen avond met ruimte voor alle aanwezigen om hun vragen te stellen. Hij wisselt moeiteloos van deelnemer naar deelnemer en neemt rustig de tijd om de verschillende... Raoul organiseerde een ontspannen avond met ruimte voor alle aanwezigen om hun vragen te stellen. Hij wisselt moeiteloos van deelnemer naar deelnemer en neemt rustig de tijd om de verschillende vragen te beantwoorden.
Mij heeft hij heel erg geholpen met het opzetten van een raamwerk voor mijn wordpress site. Nu kan ik zelf verder en resultaat zien. Een volgende keer ga ik het niet meer zo lang voor mezelf uitschuiven maar meteen naar Raoul!

Nicky Klinkert

Ik miste structuur en inhoud voor de MailChimp cursus. Te veel vanuit de losse pols en dat leidde in mijn geval tot niets zinvols. Uiteindelijk is het een onlinecursus geworden, maar daar was ik... Ik miste structuur en inhoud voor de MailChimp cursus. Te veel vanuit de losse pols en dat leidde in mijn geval tot niets zinvols. Uiteindelijk is het een onlinecursus geworden, maar daar was ik niet naar op zoek. Jammer!

Francine Oldenhuizing

Raoul heeft mij zeer professioneel geholpen bij het ontwerpen en realiseren van mijn website. Hij is ook zeer geduldig en neemt de tijd om er een succes van te maken. Hij geeft goed advies en staat... Raoul heeft mij zeer professioneel geholpen bij het ontwerpen en realiseren van mijn website. Hij is ook zeer geduldig en neemt de tijd om er een succes van te maken. Hij geeft goed advies en staat ook open voor mijn input en wensen. Echt een aanrader.

Brend Seinen

Raoul heeft me fantastisch geholpen nadat mijn site bij een andere hostingspartij was gehacked. Binnen een paar uur was ik weer online (uiteraard ben ik overgestapt). Raoul is ontzettend... Raoul heeft me fantastisch geholpen nadat mijn site bij een andere hostingspartij was gehacked. Binnen een paar uur was ik weer online (uiteraard ben ik overgestapt). Raoul is ontzettend klantgericht en behulpzaam wat ik als erg prettig ervaar. Ik kan hem iedereen van harte aanraden!

erwin

Een persoonlijke aanpak en heldere uitleg gekregen van Raoul. Ik kan nu goed zelf aan de slag met Mailchimp. En mocht ik er even niet uitkomen dan mag je altijd bellen. goede after sales.

Marianne Kapel

Helemaal perfect!! In een relaxte setting legt Raoul alles stapsgewijs, rustig en duidelijk uit. De praktijktraining werd in een goed tempo gegeven. Raoul is vriendelijk, oprecht betrokken en... Helemaal perfect!! In een relaxte setting legt Raoul alles stapsgewijs, rustig en duidelijk uit. De praktijktraining werd in een goed tempo gegeven. Raoul is vriendelijk, oprecht betrokken en vakkundig! Leuke lesplek, vlak bij het station.

Marijke van den Berk

Geweldige training van Raoul gehad, wat een klantgerichtheid, engelengeduld en inlevingsvermogen heeft Raoul Heijsen zeg! Als ik dit helemaal zelf had moeten uitzoeken zou ik het al lang opgegeven... Geweldige training van Raoul gehad, wat een klantgerichtheid, engelengeduld en inlevingsvermogen heeft Raoul Heijsen zeg! Als ik dit helemaal zelf had moeten uitzoeken zou ik het al lang opgegeven hebben maar.....dan had ik nu én op zo'n korte termijn niet de beschikking over zo'n prachtige website gehad! Een 10 met een griffel voor Raoul. Ik zeg Heijsen Internet&Academy: doen!!!

Ilona van Osch van Rijswijk

Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later... Ik heb een fijne en leerzame hands-on training gehad van Raoul. Raoul is iemand die de tijd neemt om functionaliteiten uit te leggen en hier, indien nodig, ook instructies van maken zodat het later nog eens is terug te vinden. Praktisch, duidelijk en het heeft mij geholpen om in de toekomst een betere en effectievere mailing te verzorgen.