Marieke Buurman

Raoul is een topper! Zijn trainingen zijn duidelijk opgebouwd, inhoudelijk sterk en zeer informatief. Hij verteld met veel passie, heeft geduld en veel kennis.

De heerlijke lunch in het...

De heerlijke lunch in het gezellige Nijmegen maakt het helemaal af :-)

Twijfel je over een training? Niet doen, je krijgt er geen spijt van!

Salir

Raoul heeft de website van de school altijd onderhouden, nooit problemen. Met support ben ik op de hoogte, de Managed WordPress hosting is erg handig.
Het is een aanrader om in ieder geval het...
Het is een aanrader om in ieder geval het technische gedeelte te leren en samen uit te voeren.

Jelle Brands

Tijdens de cursus ontzettend veel geleerd, alles exact op maat waardoor alleen de nodige dingen zijn besproken. Na de cursus bleef de bereikbaarheid super goed en dacht Raoul erg goed mee!

George Terberg

Het inlevingsvermogen in mijn doelstelling om een cursus te volgen.
Het inlevingsvermogen in mijn doelstelling om een cursus te volgen.
het was best een avontuur om op een niet gebruikelijke leeftijd de cursus te gaan volgen.Niets maar dan ook niets was merkbaar aan Eva, zeer aan te bevelen, ook hoe diep de tools van instagram voor jr kunnen werken.

Tim Heezen

De eerste webshop training gevold bij Heijsen Internet Academy. Raoul is openhartig en vriendelijk. De locatie is makkelijk bereikbaar en zit naast het station. Bedankt! Het is zeker een aanrader,... De eerste webshop training gevold bij Heijsen Internet Academy. Raoul is openhartig en vriendelijk. De locatie is makkelijk bereikbaar en zit naast het station. Bedankt! Het is zeker een aanrader, tot de volgende keer!

Linda Litjens

Mijn vragen over Wordpress, hosting en het beheer van websites waren zeer uiteenlopend. Raoul wist dit te bundelen tot een overzichtelijk stappenplan.
Na de tweedaagse training kan ik volop aan...
Na de tweedaagse training kan ik volop aan de slag met alle kennis, informatie en tips die ik van hem heb gekregen.

Raoul is vriendelijk, enthousiast en betrokken. De communicatie voor, tijdens én na de training is erg prettig.

gubbels

Raoul geeft rustige en duidelijke uitleg in wordpress. Zekerheid van begrip van de lesstof wordt geborgd door instructie video’s, welke speciaal door Raoul zijn gemaakt en worden meegegeven. Mede... Raoul geeft rustige en duidelijke uitleg in wordpress. Zekerheid van begrip van de lesstof wordt geborgd door instructie video’s, welke speciaal door Raoul zijn gemaakt en worden meegegeven. Mede hierom en omdat ik bij vragen achteraf nog welkom ben, raad ik echt iedereen deze cursus bij Heijsen Internet zeer aan!
Zelfs de lunch was goed, de cappuccino's waren perfect!

Mark Roelofsma

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Raoul Heijsen bij het opzetten van mijn website. Doordat hij goed kan luisteren en direct door kan vertalen naar de wensen van de klant bereik je... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Raoul Heijsen bij het opzetten van mijn website. Doordat hij goed kan luisteren en direct door kan vertalen naar de wensen van de klant bereik je samen in een relatief korte tijd een mooie oplossing. Raoul, bedankt voor de prettige samenwerking.
Mark Roelofsma
Blue-Mark Inkoopadvies

Dani Brandwacht

Raoul heeft ons goed op weg geholpen met Wordpress, Elementor en een klein beetje WooCommerce. Hij heeft kennis van zaken en legt alles duidelijk uit. Bedankt voor de top training Raoul!

Marianne Kapel

Raoul deelt de training heel gestructureerd in, neemt alle tijd voor je vragen (en heeft daar snelle, goede antwoorden op) en denkt altijd met je mee.

Raoul speelt heel goed in op de...

Raoul speelt heel goed in op de wensen van zijn deelnemer, super!!