Support na de training of opdracht
8.5/10

Marieke Buurman

Ik heb bij Raoul een interessante en vooral leerzame dag gehad. Naast het reguliere lesmateriaal heeft hij de tijd genomen om de vragen die ik had uit te leggen. Al met al zeer zeker een aanrader!

Eugénie Smits van Waesberghe

Hier spreekt een heel tevreden zelfstandig onderneemster! Zoveel service, know-how, geduld, volharding en kwaliteit kom je niet vaak tegen! Perfecte combinatie van commercieel inzicht en empathie.... Hier spreekt een heel tevreden zelfstandig onderneemster! Zoveel service, know-how, geduld, volharding en kwaliteit kom je niet vaak tegen! Perfecte combinatie van commercieel inzicht en empathie. Niets is Raoul teveel of te gek. Daardoor kan ik tegelijkertijd een boek schrijven en therapie aanbieden. Raoul regelt ondertussen een nieuwe website en de boekverkoop en ondertussen bekwaam ik me verder in Wordpress. Raoul bakent af zodat je weet waar je aan toe bent. Tot slot de prijs-kwaliteitverhouding: Prima!

Ergo Services

Raoul is kundig en behulpzaam - de cursus duurde even iets langer dan gepland - dat was voor hem geen probleem - hij wilde graag overbrengen wat noodzakelijk was. Ook nadat de cursus is afgerond is... Raoul is kundig en behulpzaam - de cursus duurde even iets langer dan gepland - dat was voor hem geen probleem - hij wilde graag overbrengen wat noodzakelijk was. Ook nadat de cursus is afgerond is hij altijd bereid te helpen.

Massagestudio Puur & Intens

Op de cursusdag (semi privé) voldoende geleerd om zelf aan de slag te gaan. Allereerst makkelijk om een afspraak te maken. Ivm de afstand hebben we een cursuslocatie halverwege gezocht.
Op de cursusdag (semi privé) voldoende geleerd om zelf aan de slag te gaan.
Ook de nazorg van Raoul vinden we erg fijn. Er is Heijsen Internet en Academy niet snel iets te veel.

Tim Picavet

Top cursus. Duidelijke uitleg en Raoul weet waar hij het over heeft. Veel geduld met uitleggen en past de cursus aan op je eigen situatie. Ik weet nu alles op mijn website nog beter te kunnen maken.... Top cursus. Duidelijke uitleg en Raoul weet waar hij het over heeft. Veel geduld met uitleggen en past de cursus aan op je eigen situatie. Ik weet nu alles op mijn website nog beter te kunnen maken. Leuk!

Vilters

SEO training gehad van Raoul. Ik had een hele dag 1:1 les, wat ik erg prettig vond. Goede training, prettig contact, veel geleerd. Ik wist al best wat van Wordpress en SEO, maar toch veel nieuwe... SEO training gehad van Raoul. Ik had een hele dag 1:1 les, wat ik erg prettig vond. Goede training, prettig contact, veel geleerd. Ik wist al best wat van Wordpress en SEO, maar toch veel nieuwe dingen geleerd. Raoul bedankt.

Vilters

Jeanette Hees

Ik heb veel huiswerk mee gekregen van Raoul ;] . Hij heeft samen met mij de website door gespit. En ik heb daardoor meer inzicht gekregen. Eén op één training is super. Je krijgt de volle aandacht.... Ik heb veel huiswerk mee gekregen van Raoul ;] . Hij heeft samen met mij de website door gespit. En ik heb daardoor meer inzicht gekregen. Eén op één training is super. Je krijgt de volle aandacht. Raoul is rustig, serieus, positief en denkt mee.
Kortom ik ga met mijn website aan de slag! Bedankt Raoul.

T de Witt

Ik heb in een dag veel geleerd. Het ontwerp van mijn website is super mooi geworden en de communicatie met Raoul was heel goed. Hierdoor had ik Wordpress zo onder de knie en konden wij gelijk aan de... Ik heb in een dag veel geleerd. Het ontwerp van mijn website is super mooi geworden en de communicatie met Raoul was heel goed. Hierdoor had ik Wordpress zo onder de knie en konden wij gelijk aan de slag met het bouwen van mijn website. Als ik een vraag heb kan ik Raoul gewoon even bellen en helpt hij mij direct.

Carla Jansen van Rosendaal

Raoul heeft me op een hele duidelijke en prettige manier meer wegwijs gemaakt in het bijhouden van mijn website. Gelukkig doet hij de hosting voor me, overigens op een zeer goede manier waar ik... Raoul heeft me op een hele duidelijke en prettige manier meer wegwijs gemaakt in het bijhouden van mijn website. Gelukkig doet hij de hosting voor me, overigens op een zeer goede manier waar ik helemaal blij mee ben. Ik kan nu weer meer zaken zelf. Raoul weet zeer duidelijk waar hij het over heeft, is zeer professioneel en weet alles op een prima manier helder te maken. Zelf ben ik nl nogal atechnisch dus komt mij goed uit als er Jip en Janneke taal gebruikt kan worden. Bedankt Raoul en ik weet dat ik je altijd kan bellen of mailen voor hulp omdat je gewoon voor je klanten klaar staat.