Mirella van Ginkel

Wij hebben onze WordPress webshop samen met Raoul gemaakt en kwam altijd weer met nog betere ideeen. Staat altijd voor je klaar en is een hele fijne trainer om mee samen te werken. Nu hebben we een... Wij hebben onze WordPress webshop samen met Raoul gemaakt en kwam altijd weer met nog betere ideeen. Staat altijd voor je klaar en is een hele fijne trainer om mee samen te werken. Nu hebben we een super goed lopende webshop dankzij Raoul!

Roger Heesakkers

Raoul legt alles helder uit en heeft veel geduld. Door het zelf te doen met zijn begeleiding pak je het allemaal heel snel op. Theorie die je meteen in de praktijk brengt en dat maakt het meteen... Raoul legt alles helder uit en heeft veel geduld. Door het zelf te doen met zijn begeleiding pak je het allemaal heel snel op. Theorie die je meteen in de praktijk brengt en dat maakt het meteen heel leuk om te doen

Ruth H.

Na de scholing van 1 dag stond de basis van mijn nieuwe website en had ik alle tools in handen om de site verder af te maken.
Ook na afronding van de training werden de vragen die ik had altijd...
Ook na afronding van de training werden de vragen die ik had altijd snel beantwoord.
Heb je dus een (nieuwe) website nodig en vindt je het leuk om ook je eigen creative ideeën erin kwijt te kunnen, dan ben je bij Raoul aan het juiste adres voor een 1 op 1 training. Een echte aanrader!

Twan Niemeijer

Raoul is een zeer deskundige en vriendelijke man die snel en vakkundig onze problemen heeft opgelost. Na een aantal jaar deze service voor ons te verlenen blijft het prettig dat er steeds goede... Raoul is een zeer deskundige en vriendelijke man die snel en vakkundig onze problemen heeft opgelost. Na een aantal jaar deze service voor ons te verlenen blijft het prettig dat er steeds goede ideeen en tips gegeven worden waar je echt aan hebt!
Bedankt!

Bas Krijnen

Raoul verzorgt al jaren mijn website.

Hij heeft samen met mij een nieuwe website gemaakt.

Veel uitleg gegeven over hoe ik zelf mijn website kan aanpassen.

Ik ben...
Raoul verzorgt al jaren mijn website.

Hij heeft samen met mij een nieuwe website gemaakt.

Veel uitleg gegeven over hoe ik zelf mijn website kan aanpassen.

Ik ben weer uiterst tevreden.

Top.

Dank je wel Raoul.

Diane Salori-Gresel

Raoul geeft een hele duidelijke en goede uitleg. Hij zorgt ervoor dat je makkelijk in de materie rolt en alles goed onder de knie krijgt.

Ik raad hem bij iedereen aan!

Cathy Scheffers

Top training! Goed uitleg, klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Een aanrader voor beginners en ervaren WordPress kandidaten. Veel geleerd, terwijl ik al best wat WordPress kennis heb. In 1 woord... Top training! Goed uitleg, klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Een aanrader voor beginners en ervaren WordPress kandidaten. Veel geleerd, terwijl ik al best wat WordPress kennis heb. In 1 woord SUPER!

Björn Roskam

Volle dag aan de bak met Eva geweest. Ze heeft ongelooflijk veel kennis die ze graag deelt. Ze weet alles prima uit te leggen en over te brengen. Ik heb ongelooflijk veel geleerd over wat SEO... Volle dag aan de bak met Eva geweest. Ze heeft ongelooflijk veel kennis die ze graag deelt. Ze weet alles prima uit te leggen en over te brengen. Ik heb ongelooflijk veel geleerd over wat SEO inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken. Ook weet ik waar mijn eerste actiepunten liggen op het gebied van SEO voor mijn websites. Precies zoals gevraagd.

Willem Jan de Bruin

Heb bij Raoul een hele leerzame dag mogen beleven en we hebben een mooie basis van mijn nieuwe site kunnen neerzetten.

Raoul is een vriendelijke kerel die in alle rust maar in een goed...

Raoul is een vriendelijke kerel die in alle rust maar in een goed tempo een mooie lesdag verzorgt!

Absoluut een hele dikke aanrader!

Halim Koprulu

De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook... De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook belangrijke programma's binnen Ads zijn. Ik wil Eva bedanken voor goede en duidelijke uitleg.
Tot slot kreeg ik ook nog eens een interessante marketing boek mee.