Gaudi

Ben tevreden

Fiene Ligthart

De oude website, met behoud van eigen webhost door nieuwe vervangen. Een goede cursus. Materie goed uitgelegd, door Raoul. Hij is geduldig en heeft veel kennis die hij deelde in voor mij te... De oude website, met behoud van eigen webhost door nieuwe vervangen. Een goede cursus. Materie goed uitgelegd, door Raoul. Hij is geduldig en heeft veel kennis die hij deelde in voor mij te begrijpen taal. De 1 op 1 cursus was voor mij de beste manier om te leren de website te beheren. Bovendien was het gezellig en hebben we goed geluncht. Dank je Raoul

Reactie Heijsen Webdesign:

Ha Fiene, er is flink gewerkt vandaag.
Fantastisch dat je de deur uit bent gegaan met een compleet nieuwe site die je zelf kunt beheren.
Was gezellig!

Terzic

Ik heb hier een fijne Google Ads training gevolgd. Van te voren is ons Google Ads account doorgenomen door Eva en die heeft mij van concrete handvaten/tips voorzien.

Daarnaast was het...

Daarnaast was het hartstikke fijn om te sparren over het nut van Google Ads en op welke manier Google Ads kan bijdragen aan verschillende fases in de marketingfunnel.

van Nieuwenhuizen

Super fijne en leerzame training gehad! Vooral dat de training 1-op-1 is, is fijn. Zo kun je direct met jouw case aan de slag, zonder afleiding of een algemeen praatje. Daarnaast alle ruimte om... Super fijne en leerzame training gehad! Vooral dat de training 1-op-1 is, is fijn. Zo kun je direct met jouw case aan de slag, zonder afleiding of een algemeen praatje. Daarnaast alle ruimte om (specifieke) vragen te stellen. Na afloop ook nog bereikbaar voor vragen. Aanrader!

Titia van der Werf

Raoul is heel Betrokken en het is prettig om met hem samen te werken.
Hij is heel professioneel. De locatie is goed bereikbaar en het is een fijne ruimte om in te werken.

Ben Appelman

Deze dag training gehad van Raoul, het was een zeer leerzame dag en heb er heel veel van opgestoken. Ik raad Raoul zeker aan als je veel wilt opsteken van WordPress, Elementor en WooCommerce.

Ben Appelman

Van een super goede en vooral leerzame training WordPress en Elementor gehad van Raoul Heijsen, ten zeerste aan te raden. Raoul kwam zelfs van Nijmegen naar Beverwijk, top heel veel opgestoken... Van een super goede en vooral leerzame training WordPress en Elementor gehad van Raoul Heijsen, ten zeerste aan te raden. Raoul kwam zelfs van Nijmegen naar Beverwijk, top heel veel opgestoken vandaag. volgende maand weer een dag, ik kijk er nu al naar uit.

Dennis Eijkenboom

Goedemorgen, ik heb een training gevolgd bij Heijsen internet. De uitleg was duidelijk en aangepast op mijn niveau waardoor ik het zelf kan toepassen voor mijn website. Raoul neemt de tijd voor de... Goedemorgen, ik heb een training gevolgd bij Heijsen internet. De uitleg was duidelijk en aangepast op mijn niveau waardoor ik het zelf kan toepassen voor mijn website. Raoul neemt de tijd voor de uitleg, wanneer iets niet duidelijk is blijft Raoul rustig en begripvol. Locatie waar de training gegeven wordt is prima geschikt en makkelijk te vinden/bereikbaar.

Ilona de Haas

Raoul is altijd bereid om te helpen, wat gewoon superfijn is! Daarnaast weet hij heel goed waar hij het over heeft, geen bullshit verkoopt. Kijk, daar hou ik van! Ik kan hem van harte aanbevelen.... Raoul is altijd bereid om te helpen, wat gewoon superfijn is! Daarnaast weet hij heel goed waar hij het over heeft, geen bullshit verkoopt. Kijk, daar hou ik van! Ik kan hem van harte aanbevelen. Ilona de Haas l Vitaliteitscoach

Léon Niessen

Wederom een training met succes afgerond bij Raoul. Voor iemand die geen affiniteit heeft met ICT wordt het zeer goed uitgelegd waardoor het voor praktisch iedereen mogelijk is een website te bouwen... Wederom een training met succes afgerond bij Raoul. Voor iemand die geen affiniteit heeft met ICT wordt het zeer goed uitgelegd waardoor het voor praktisch iedereen mogelijk is een website te bouwen en beheren.
Het feit dat Raoul op elk tijdstip bereikbaar is er vragen of problemen zijn is gewoonweg top. Een welgemeende aanrader!