Heijsen Webdesign

Heijsen Webdesign Ook benieuwd naar feedback over de webshop Heijsen Webdesign? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company32
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Heijsen Webdesign met 9.6/10. Gebaseerd op 32 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Support na de training of opdracht

Marita -

Uitstekend verzorgde training door een deskundige trainer!.
top training voor iedereen die zelfstandig website wilt leren bouwen met wordpress.
heel veel praktische weetjes die je meteen in de praktijk kan toepassen..
super trainer – helder, behulpzaam, geduldig en vakbekwaam..
bedankt raoul.

Sonja van Duijnhoven

Als startende ondernemer heeft raoul mij ontzettend veel geleerd over wordpress en alles wat komt kijken bij het bouwen, hebben en beheren van een website. hij heeft me geleid naar de zaken die belangrijk zijn om gevonden te worden op de enorme webwereld. hij heeft de training vol enthousiasme gebracht, wat mij inspireerde me er voor de volle 100% op te storten. ik kon ook met raoul sparren over het ondernemerschap. daarnaast was en is hij niet te beroerd me ook buiten de training om met raad en daad bij te staan. echt een aanrader voor anderen die met wordpress aan de slag willen of zijn.

Raoul Heijsen

Marieke Buurman

Ik had al een aantal websites gebouwd met wix maar liep tegen obstakels aan. om die reden was ik op zoek naar een alternatief..
ik had al wel een en ander over wordpress gehoord. omdat ik bang was op internet door de bomen het bos niet meer te zien ben ik op zoek gegaan naar een 1-daagse wordpress training..
doordat ik een 1-op-1 training had gekozen konden we goed vaart maken en af en toe een 'uitstapje' maken naar hoe je website beter gevonden wordt in google..
ik kom hier zeker nog eens bij raoul terug om die training te volgen..
raoul, bedankt voor je heldere uitleg, kennis en kunde én voor mij zeker niet onbelangrijk: een gezellige dag!.

Sven Muller

Het was voor mij als web developer een leerzame dag. raoul begint met de basiskennis en aan het einde van de dag heb je een heleboel gezien en gehoord. je hebt direct resultaat. voor alles is een oplossing met een plug-in ;).

Bart van Elferen

Erg leuke dag gebad bij raoul! veel inzicht gekregen in de wereld van wordpress, daarnaast een snel geleerd hoe eenvoudig een website uit te breiden is! tot slot nog wat handige tips gekregen.

Miriam van der Sanden

Leerzame trainingsdag 1 op 1 met raoul waarbij het onderhoud van de website in wordpress centraal stond. daarnaast heeft hij op maat voor onze organisatie nog wat online tips gegevens en hebben we het maken van nieuwsbrieven in mailchimp doorgenomen. kortom een leerzame en nuttige dag.

Guillermo

Ik was al een tijdje op zoek naar iemand die mij verder zou kunnen helpen met mijn website. raoul bleek de perfecte keuze te zijn. dankzij hem kan ik mijn website nu zélf verder gaan ontwikkelen!.

Edwin Graaman

Een zeer tevreden gevoel overgehouden aan de 5-daagse wordpress privé training van raoul! hij neemt je op inspirerende wijze mee in de wereld van wordpress, waarbij er ruimte is voor eigen inbreng. raoul weet zeer goed de behoefte te vertalen naar werkbare oplossingen en stelt mij in staat een professionele website te lanceren en deze ook op kwalitatieve wijze te onderhouden. in combinatie met zijn plezierige en vriendelijke persoonlijkheid waren het vijf zeer leerzame maar ook gezellige top-dagen! raoul thanks!.

michel backus

Raoul is kundig op zijn vak, luistert goed en legt alles goed en geduldig uit. desgewenst maakt hij een ingesproken schermvideo die je thuis nog eens na kunt zien. geeft goed aan hoe de webwereld in elkaar steekt en hoe die te begrijpen op mijn eigen werkniveau. sympathiek in de omgang, dus zeker een prettig trainingsdag. wel zie ik nu beter hoe omvangrijk de wereld is van webbouw, vindbaarheid, coderingen, google etc. raoul heeft me goed op weg geholpen en nu is het zaak die ervaring en kennis te onderhouden en uit te breiden... veel dank daarvoor raoul. groetjes, michel.

Bedrijfsinformatie

Door jarenlange ervaring bouw ik prachtige WordPress websites. Ontwerpen die aansluiten bij de huisstijl van jou bedrijf.

Professioneel, duidelijk en helder!

Bijkomend voordeel is dat de website (zelf) eenvoudig te onderhouden én te optimaliseren voor Google is. Volg hiervoor de Cursus WordPress op maat voor jou website, of laat het onderhoud aan mij over.
Adres
Nieuwe Markstraat 54A 3