Support na de training of opdracht

Björn Roskam

Volle dag aan de bak met Eva geweest. Ze heeft ongelooflijk veel kennis die ze graag deelt. Ze weet alles prima uit te leggen en over te brengen. Ik heb ongelooflijk veel geleerd over wat SEO... Volle dag aan de bak met Eva geweest. Ze heeft ongelooflijk veel kennis die ze graag deelt. Ze weet alles prima uit te leggen en over te brengen. Ik heb ongelooflijk veel geleerd over wat SEO inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken. Ook weet ik waar mijn eerste actiepunten liggen op het gebied van SEO voor mijn websites. Precies zoals gevraagd.

Willem Jan de Bruin

Heb bij Raoul een hele leerzame dag mogen beleven en we hebben een mooie basis van mijn nieuwe site kunnen neerzetten.

Raoul is een vriendelijke kerel die in alle rust maar in een goed...

Raoul is een vriendelijke kerel die in alle rust maar in een goed tempo een mooie lesdag verzorgt!

Absoluut een hele dikke aanrader!

Halim Koprulu

De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook... De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook belangrijke programma's binnen Ads zijn. Ik wil Eva bedanken voor goede en duidelijke uitleg.
Tot slot kreeg ik ook nog eens een interessante marketing boek mee.

Anita Barten

Raoul heeft mij tijdens de 1-op-1 training een grote stap verder geholpen als webdesigner. Samen hebben we de inhoud van de training aangepast om mijn kennis nog verder uit te breiden. Fijn dat... Raoul heeft mij tijdens de 1-op-1 training een grote stap verder geholpen als webdesigner. Samen hebben we de inhoud van de training aangepast om mijn kennis nog verder uit te breiden. Fijn dat Raoul zoveel weet van de software en zo flexibel is!

Roger Heesakkers

Ik heb de training Wordpress bij Raoul gedaan. Raoul legt het allemaal heel rustig en duidelijk uit. Door zelf te werken in Wordpress onder Raoul zijn begeleiding kreeg ik al snel handigheid en werd... Ik heb de training Wordpress bij Raoul gedaan. Raoul legt het allemaal heel rustig en duidelijk uit. Door zelf te werken in Wordpress onder Raoul zijn begeleiding kreeg ik al snel handigheid en werd het heel leuk om te doen ook. Zonder meer een top training en een waardevolle toevoeging voor iedereen die met Wordpress wil leren werken.

Liza De lange dolphinschoonmaak b.v.

Spannend een nieuwe training in gaan,
Maar Raoul heeft me een super fijne training gegeven !
Spannend een nieuwe training in gaan,
Maar Raoul heeft me een super fijne training gegeven !
En in 1 dag heel veel uitleg kunnen geven over wordpress waardoor ik nu lekker aan de slag kan gaan met onze site.

Frans van Driel

Raoul heeft mij ontzettend goed geholpen bij de eerste stappen van mijn website. De training was extra waardevol doordat hij niet alleen de technische uitleg over WordPress gaf, maar ook veel tips... Raoul heeft mij ontzettend goed geholpen bij de eerste stappen van mijn website. De training was extra waardevol doordat hij niet alleen de technische uitleg over WordPress gaf, maar ook veel tips voor startende ondernemers. Veel over marketing, zoeken en binden van klanten en hoe je dat handig op een website kan doen. Plus een heleboel tips die in de categorie 'overig' vallen maar wel ontzettend waardevol zijn voor iemand die net begint aan dit avontuur. Voor mij maar 1 optie, en dat is een 10/10 score!

Lars Delnoij

Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal... Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal doorlopen waardoor we rustig en gemoedelijk alle functionaliteiten aan bod hebben laten komen. Raoul was heel duidelijk en geduldig om ons alle features goed uit te leggen en in de praktijk uit te laten proberen.

Top!

Susanna Bicknell

Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct... Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct zaken aan de website waardoor deze er beter uitziet, gebruiksvriendelijker en vindbaar is!

Leonie Davidse

Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website... Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website persoonlijk maakt met een eigen identiteit.