Support na de training of opdracht

Halim Koprulu

De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook... De 1 op 1 Google Ads training heb ik zeer goed ervaren. De opbouw van de training was goed en ik kreeg zelfs een beetje training mee van Google Tag Manager & Analytics, omdat deze ook belangrijke programma's binnen Ads zijn. Ik wil Eva bedanken voor goede en duidelijke uitleg.
Tot slot kreeg ik ook nog eens een interessante marketing boek mee.

Anita Barten

Raoul heeft mij tijdens de 1-op-1 training een grote stap verder geholpen als webdesigner. Samen hebben we de inhoud van de training aangepast om mijn kennis nog verder uit te breiden. Fijn dat... Raoul heeft mij tijdens de 1-op-1 training een grote stap verder geholpen als webdesigner. Samen hebben we de inhoud van de training aangepast om mijn kennis nog verder uit te breiden. Fijn dat Raoul zoveel weet van de software en zo flexibel is!

Roger Heesakkers

Ik heb de training Wordpress bij Raoul gedaan. Raoul legt het allemaal heel rustig en duidelijk uit. Door zelf te werken in Wordpress onder Raoul zijn begeleiding kreeg ik al snel handigheid en werd... Ik heb de training Wordpress bij Raoul gedaan. Raoul legt het allemaal heel rustig en duidelijk uit. Door zelf te werken in Wordpress onder Raoul zijn begeleiding kreeg ik al snel handigheid en werd het heel leuk om te doen ook. Zonder meer een top training en een waardevolle toevoeging voor iedereen die met Wordpress wil leren werken.

Liza De lange dolphinschoonmaak b.v.

Spannend een nieuwe training in gaan,
Maar Raoul heeft me een super fijne training gegeven !
Spannend een nieuwe training in gaan,
Maar Raoul heeft me een super fijne training gegeven !
En in 1 dag heel veel uitleg kunnen geven over wordpress waardoor ik nu lekker aan de slag kan gaan met onze site.

Frans van Driel

Raoul heeft mij ontzettend goed geholpen bij de eerste stappen van mijn website. De training was extra waardevol doordat hij niet alleen de technische uitleg over WordPress gaf, maar ook veel tips... Raoul heeft mij ontzettend goed geholpen bij de eerste stappen van mijn website. De training was extra waardevol doordat hij niet alleen de technische uitleg over WordPress gaf, maar ook veel tips voor startende ondernemers. Veel over marketing, zoeken en binden van klanten en hoe je dat handig op een website kan doen. Plus een heleboel tips die in de categorie 'overig' vallen maar wel ontzettend waardevol zijn voor iemand die net begint aan dit avontuur. Voor mij maar 1 optie, en dat is een 10/10 score!

Lars Delnoij

Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal... Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal doorlopen waardoor we rustig en gemoedelijk alle functionaliteiten aan bod hebben laten komen. Raoul was heel duidelijk en geduldig om ons alle features goed uit te leggen en in de praktijk uit te laten proberen.

Top!

Susanna Bicknell

Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct... Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct zaken aan de website waardoor deze er beter uitziet, gebruiksvriendelijker en vindbaar is!

Leonie Davidse

Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website... Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website persoonlijk maakt met een eigen identiteit.

Lidwien Burgers

Goede inhoudelijke training waarbij je inzicht krijgt in hoe Wordpress is opgebouwd en waar de verschillende tools voor zijn. De cursus was op maat gemaakt, gespitst op onze website. Tijdens deze... Goede inhoudelijke training waarbij je inzicht krijgt in hoe Wordpress is opgebouwd en waar de verschillende tools voor zijn. De cursus was op maat gemaakt, gespitst op onze website. Tijdens deze cursus werd de website ook ter plekke aangepast en verbeterd. Met onze ideeën ging men meteen aan de slag. De twee trainers waren enthousiast en gaven goede feed-forward wat de training leerzaam en zeer nuttig maakte. De tijd vloog voorbij. Al met al een dikke tien!

Nanda Groenendijk

Voor onze stichting JW-SUPPORT waren we toe aan een nieuwe website, die zelf makkelijk te wijzigen en aan te passen is. Bij Raoul Heijsen van Heijsen academy heb ik een dag training gehad in... Voor onze stichting JW-SUPPORT waren we toe aan een nieuwe website, die zelf makkelijk te wijzigen en aan te passen is. Bij Raoul Heijsen van Heijsen academy heb ik een dag training gehad in Wordpress. Goed en duidelijk uitgelegd en de belangrijkste dingen vastgelegd op video, zodat ik thuis het rustig na kan zien. De dag was zeer nuttig; aan het eind van de dag stond het raamwerk klaar en ik kon thuis gemakkelijk verder. Tussendoor zelfs een heerlijke lunch gehad. En zoals zo vaak achteraf, dit had ik eerder moeten weten en doen. Absoluut aan te bevelen.