Support na de training of opdracht

Rachid Ghazil

Raoul Bedankt dat je me op een opweg hebt geholpen met spoed en dat ik nu de meeste functies onder de knie heb van de wp site en ook dat mijn website bijna klaar ik kom zeker terug om het SEO ook... Raoul Bedankt dat je me op een opweg hebt geholpen met spoed en dat ik nu de meeste functies onder de knie heb van de wp site en ook dat mijn website bijna klaar ik kom zeker terug om het SEO ook bij jou te leren top bedrijf aanrader

Björn Roskam

Topdag gehad, perfect aangesloten bij mijn wens om eenvoudig zelf mijn websites te kunnen bouwen en beheren.
Raoul weet ontzettend goed hoe alles werkt en weet het goed over te brengen....
Raoul weet ontzettend goed hoe alles werkt en weet het goed over te brengen. Naslagwerk in de vorm van video's van de dag zelf zijn helemaal super en erg handig.
Fijne, rustige locatie en een goed verzorgde lunch. Vol enthousiasme nu bezig met mijn eerste eigen website. Het vuur is aangewakkerd...

Ellen Penning

Leuke 1-op-1 training gehad van Raoul. Was een erg leerzame dag en de eerste opzet van de website is gemaakt via elementen pro - wordpress. Daarnaast veel tips en bruikbaar naslagwerk meegekregen.... Leuke 1-op-1 training gehad van Raoul. Was een erg leerzame dag en de eerste opzet van de website is gemaakt via elementen pro - wordpress. Daarnaast veel tips en bruikbaar naslagwerk meegekregen. Mijn volgende webdesign gerelateerde cursus ga ik hier weer volgen.

Ellen Penning

Ik heb hier de 1-daagse cursus Wordpress gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor door Raoul. Raoul is een zeer vriendelijk en professioneel ingesteld persoon die je echt wil helpen en... Ik heb hier de 1-daagse cursus Wordpress gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor door Raoul. Raoul is een zeer vriendelijk en professioneel ingesteld persoon die je echt wil helpen en dingen wilt leren. Hij heeft mij zeer goed geholpen met het bouwen van mijn website en heeft mij allerlei tips en zaken ter naslag gegeven, waar ik zelfstandig mee uit de voeten kan. Ik heb deze dag veel plezier gehad en erg veel geleerd. Ik ga in de toekomst hier ook andere aanvullende cursussen volgen.

Maryl Meeuwissen

Raoul heeft mij super goed geholpen met het oppakken van een technisch issue van mijn website. Hij heeft dit gedaan door gelijk tijd te maken en mee te kijken wat er aan de hand was. De technische... Raoul heeft mij super goed geholpen met het oppakken van een technisch issue van mijn website. Hij heeft dit gedaan door gelijk tijd te maken en mee te kijken wat er aan de hand was. De technische informatie wist hij hierbij voor mij goed begrijpelijk te maken. Vervolgens heeft Raoul mij goed advies gegeven en ondersteunt met het maken en live zetten van mijn nieuwe site. Fijn om te merken dat Raoul zo goed met mij meedenkt en helpt en dat ik altijd bij hem terecht kan voor vragen en advies m.b.t. mijn website! Van mij krijgt Raoul een 10! :-)

Léon Niessen

Raoul is een man boordevol kennis van Wordpress en weet op elke technische vraag vrijwel direct in te haken met een passend antwoord. Ook na de training in de praktijk staat Raoul voor je klaar bij... Raoul is een man boordevol kennis van Wordpress en weet op elke technische vraag vrijwel direct in te haken met een passend antwoord. Ook na de training in de praktijk staat Raoul voor je klaar bij vragen of problemen en zal ze zonodig direct oplossen.

Aanrader!

Inge Noordik

Raoul neemt je op een duidelijke en rustige manier mee, door de voor mij, nieuwe en onbekende wereld van WordPress! In een kort tijdsbestek leer en bouw je een zeer bruikbare en professionele... Raoul neemt je op een duidelijke en rustige manier mee, door de voor mij, nieuwe en onbekende wereld van WordPress! In een kort tijdsbestek leer en bouw je een zeer bruikbare en professionele website! Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk!

Francine Oldenhuizing

Het meedenken van wat mogelijk is (en meer) qua website naar de behoefte is super. Hij legt alles duidelijk uit en is geduldig. Alles wordt opgenomen zodat het ook later nog eens na te kijken is.... Het meedenken van wat mogelijk is (en meer) qua website naar de behoefte is super. Hij legt alles duidelijk uit en is geduldig. Alles wordt opgenomen zodat het ook later nog eens na te kijken is. Super.

Marieke Buurman

Raoul is een zeer ervaren en enthousiaste trainer die met veel geduld uitleg geeft. Hij is vriendelijk en zeker niet de beroerdste met het geven van oplossingen als je achteraf ergens niet helemaal... Raoul is een zeer ervaren en enthousiaste trainer die met veel geduld uitleg geeft. Hij is vriendelijk en zeker niet de beroerdste met het geven van oplossingen als je achteraf ergens niet helemaal uitkomt/nog vragen hebt.

Eugénie Smits van Waesberghe

Raoul verstaat de kunst om zonder afgeleid te raken de klant te blijven volgen en de klant tegelijkertijd bij de les te houden met als doel dat je niet alleen kijkt wat hij allemaal zo handig doet... Raoul verstaat de kunst om zonder afgeleid te raken de klant te blijven volgen en de klant tegelijkertijd bij de les te houden met als doel dat je niet alleen kijkt wat hij allemaal zo handig doet maar vooral om zelf WP vaardig(er) te worden. Ik ben fan (van Raoul)!