Léon Niessen

Raoul is een man boordevol kennis van Wordpress en weet op elke technische vraag vrijwel direct in te haken met een passend antwoord. Ook na de training in de praktijk staat Raoul voor je klaar bij... Raoul is een man boordevol kennis van Wordpress en weet op elke technische vraag vrijwel direct in te haken met een passend antwoord. Ook na de training in de praktijk staat Raoul voor je klaar bij vragen of problemen en zal ze zonodig direct oplossen.

Aanrader!

Inge Noordik

Raoul neemt je op een duidelijke en rustige manier mee, door de voor mij, nieuwe en onbekende wereld van WordPress! In een kort tijdsbestek leer en bouw je een zeer bruikbare en professionele... Raoul neemt je op een duidelijke en rustige manier mee, door de voor mij, nieuwe en onbekende wereld van WordPress! In een kort tijdsbestek leer en bouw je een zeer bruikbare en professionele website! Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk!

Francine Oldenhuizing

Het meedenken van wat mogelijk is (en meer) qua website naar de behoefte is super. Hij legt alles duidelijk uit en is geduldig. Alles wordt opgenomen zodat het ook later nog eens na te kijken is.... Het meedenken van wat mogelijk is (en meer) qua website naar de behoefte is super. Hij legt alles duidelijk uit en is geduldig. Alles wordt opgenomen zodat het ook later nog eens na te kijken is. Super.

Marieke Buurman

Raoul is een zeer ervaren en enthousiaste trainer die met veel geduld uitleg geeft. Hij is vriendelijk en zeker niet de beroerdste met het geven van oplossingen als je achteraf ergens niet helemaal... Raoul is een zeer ervaren en enthousiaste trainer die met veel geduld uitleg geeft. Hij is vriendelijk en zeker niet de beroerdste met het geven van oplossingen als je achteraf ergens niet helemaal uitkomt/nog vragen hebt.

Eugénie Smits van Waesberghe

Raoul verstaat de kunst om zonder afgeleid te raken de klant te blijven volgen en de klant tegelijkertijd bij de les te houden met als doel dat je niet alleen kijkt wat hij allemaal zo handig doet... Raoul verstaat de kunst om zonder afgeleid te raken de klant te blijven volgen en de klant tegelijkertijd bij de les te houden met als doel dat je niet alleen kijkt wat hij allemaal zo handig doet maar vooral om zelf WP vaardig(er) te worden. Ik ben fan (van Raoul)!

Mariska van den Broek

Raoul is een hele fijne trainer. Hij legt alles zo duidelijk uit en helpt je altijd. Op iedere vraag heeft hij een antwoord en ik heb me nog nooit zo zeker gevoeld. Door hem heb ik mijn eigen... Raoul is een hele fijne trainer. Hij legt alles zo duidelijk uit en helpt je altijd. Op iedere vraag heeft hij een antwoord en ik heb me nog nooit zo zeker gevoeld. Door hem heb ik mijn eigen bedrijf sneller kunnen starten dan verwacht!

Mariska van den Broek

Raoul heeft me alles zo duidelijk uitgelegd en weet waar hij over praat. Ik raad hem dan ook ten zeerste bij iedereen aan! Van mij krijgt hij een dikke 10!

Mariska van den Broek

Een webshop bouwen is zo simpel nog niet, maar door Raoul wordt het dat wel! Hij weet echt alles en heeft op iedere vraag een antwoord. Ik ben blij dat ik voor Heijsen heb gekozen!

Désirée van Boxtel

Supernuttige training van Raoul gehad. Niet alleen de Wordpress en Elementor training, ook de bijkomende 'consultancy, tav onze eigen website over opbouw, snelheid, beveiliging, etc stelden we zeer... Supernuttige training van Raoul gehad. Niet alleen de Wordpress en Elementor training, ook de bijkomende 'consultancy, tav onze eigen website over opbouw, snelheid, beveiliging, etc stelden we zeer op prijs. Hele prettige sessie!

Sanne Vilters

Enorm leerzame en fijne dag. Geheel aangepast naar mijn eigen tempo en naar de dingen die ik zelf graag wilde leren. Op een prettige manier kennis overgebracht en heel fijn dat alles opgenomen is... Enorm leerzame en fijne dag. Geheel aangepast naar mijn eigen tempo en naar de dingen die ik zelf graag wilde leren. Op een prettige manier kennis overgebracht en heel fijn dat alles opgenomen is zodat ik het thuis nog na kan kijken.