Lars Delnoij

Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal... Raoul heeft ons stap voor stap uitgelegd hoe Wordpress Elementor in elkaar zit en hoe we alle features kunnen inzetten en aanpassen. Hierbij hebben we samen een stappenplan gemaakt en dit helemaal doorlopen waardoor we rustig en gemoedelijk alle functionaliteiten aan bod hebben laten komen. Raoul was heel duidelijk en geduldig om ons alle features goed uit te leggen en in de praktijk uit te laten proberen.

Top!

Susanna Bicknell

Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct... Bedankt Raoul en Thijs. Met wat ik geleerd heb op de cursusdag kan ik aan de slag met de SIAM website. Tijdens de dag legden jullie niet alleen alles goed uit, maar veranderden jullie ook direct zaken aan de website waardoor deze er beter uitziet, gebruiksvriendelijker en vindbaar is!

Leonie Davidse

Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website... Jarenlang goed met elkaar samengewerkt aan een mooie website voor onze huisartsenpraktijk! Goede tips, snel bereikbaar en vriendelijk in contact. Zeker een betrouwbare webbouwer die je website persoonlijk maakt met een eigen identiteit.

Lidwien Burgers

Goede inhoudelijke training waarbij je inzicht krijgt in hoe Wordpress is opgebouwd en waar de verschillende tools voor zijn. De cursus was op maat gemaakt, gespitst op onze website. Tijdens deze... Goede inhoudelijke training waarbij je inzicht krijgt in hoe Wordpress is opgebouwd en waar de verschillende tools voor zijn. De cursus was op maat gemaakt, gespitst op onze website. Tijdens deze cursus werd de website ook ter plekke aangepast en verbeterd. Met onze ideeën ging men meteen aan de slag. De twee trainers waren enthousiast en gaven goede feed-forward wat de training leerzaam en zeer nuttig maakte. De tijd vloog voorbij. Al met al een dikke tien!

Nanda Groenendijk

Voor onze stichting JW-SUPPORT waren we toe aan een nieuwe website, die zelf makkelijk te wijzigen en aan te passen is. Bij Raoul Heijsen van Heijsen academy heb ik een dag training gehad in... Voor onze stichting JW-SUPPORT waren we toe aan een nieuwe website, die zelf makkelijk te wijzigen en aan te passen is. Bij Raoul Heijsen van Heijsen academy heb ik een dag training gehad in Wordpress. Goed en duidelijk uitgelegd en de belangrijkste dingen vastgelegd op video, zodat ik thuis het rustig na kan zien. De dag was zeer nuttig; aan het eind van de dag stond het raamwerk klaar en ik kon thuis gemakkelijk verder. Tussendoor zelfs een heerlijke lunch gehad. En zoals zo vaak achteraf, dit had ik eerder moeten weten en doen. Absoluut aan te bevelen.

Rachid Ghazil

Raoul Bedankt dat je me op een opweg hebt geholpen met spoed en dat ik nu de meeste functies onder de knie heb van de wp site en ook dat mijn website bijna klaar ik kom zeker terug om het SEO ook... Raoul Bedankt dat je me op een opweg hebt geholpen met spoed en dat ik nu de meeste functies onder de knie heb van de wp site en ook dat mijn website bijna klaar ik kom zeker terug om het SEO ook bij jou te leren top bedrijf aanrader

Björn Roskam

Topdag gehad, perfect aangesloten bij mijn wens om eenvoudig zelf mijn websites te kunnen bouwen en beheren.
Raoul weet ontzettend goed hoe alles werkt en weet het goed over te brengen....
Raoul weet ontzettend goed hoe alles werkt en weet het goed over te brengen. Naslagwerk in de vorm van video's van de dag zelf zijn helemaal super en erg handig.
Fijne, rustige locatie en een goed verzorgde lunch. Vol enthousiasme nu bezig met mijn eerste eigen website. Het vuur is aangewakkerd...

Ellen Penning

Leuke 1-op-1 training gehad van Raoul. Was een erg leerzame dag en de eerste opzet van de website is gemaakt via elementen pro - wordpress. Daarnaast veel tips en bruikbaar naslagwerk meegekregen.... Leuke 1-op-1 training gehad van Raoul. Was een erg leerzame dag en de eerste opzet van de website is gemaakt via elementen pro - wordpress. Daarnaast veel tips en bruikbaar naslagwerk meegekregen. Mijn volgende webdesign gerelateerde cursus ga ik hier weer volgen.

Ellen Penning

Ik heb hier de 1-daagse cursus Wordpress gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor door Raoul. Raoul is een zeer vriendelijk en professioneel ingesteld persoon die je echt wil helpen en... Ik heb hier de 1-daagse cursus Wordpress gevolgd. Ik werd vriendelijk ontvangen op kantoor door Raoul. Raoul is een zeer vriendelijk en professioneel ingesteld persoon die je echt wil helpen en dingen wilt leren. Hij heeft mij zeer goed geholpen met het bouwen van mijn website en heeft mij allerlei tips en zaken ter naslag gegeven, waar ik zelfstandig mee uit de voeten kan. Ik heb deze dag veel plezier gehad en erg veel geleerd. Ik ga in de toekomst hier ook andere aanvullende cursussen volgen.

Maryl Meeuwissen

Raoul heeft mij super goed geholpen met het oppakken van een technisch issue van mijn website. Hij heeft dit gedaan door gelijk tijd te maken en mee te kijken wat er aan de hand was. De technische... Raoul heeft mij super goed geholpen met het oppakken van een technisch issue van mijn website. Hij heeft dit gedaan door gelijk tijd te maken en mee te kijken wat er aan de hand was. De technische informatie wist hij hierbij voor mij goed begrijpelijk te maken. Vervolgens heeft Raoul mij goed advies gegeven en ondersteunt met het maken en live zetten van mijn nieuwe site. Fijn om te merken dat Raoul zo goed met mij meedenkt en helpt en dat ik altijd bij hem terecht kan voor vragen en advies m.b.t. mijn website! Van mij krijgt Raoul een 10! :-)