Titia van der Werf

Raoul is heel Betrokken en het is prettig om met hem samen te werken.
Hij is heel professioneel. De locatie is goed bereikbaar en het is een fijne ruimte om in te werken.

Ben Appelman

Deze dag training gehad van Raoul, het was een zeer leerzame dag en heb er heel veel van opgestoken. Ik raad Raoul zeker aan als je veel wilt opsteken van WordPress, Elementor en WooCommerce.

Ben Appelman

Van een super goede en vooral leerzame training WordPress en Elementor gehad van Raoul Heijsen, ten zeerste aan te raden. Raoul kwam zelfs van Nijmegen naar Beverwijk, top heel veel opgestoken... Van een super goede en vooral leerzame training WordPress en Elementor gehad van Raoul Heijsen, ten zeerste aan te raden. Raoul kwam zelfs van Nijmegen naar Beverwijk, top heel veel opgestoken vandaag. volgende maand weer een dag, ik kijk er nu al naar uit.

Dennis Eijkenboom

Goedemorgen, ik heb een training gevolgd bij Heijsen internet. De uitleg was duidelijk en aangepast op mijn niveau waardoor ik het zelf kan toepassen voor mijn website. Raoul neemt de tijd voor de... Goedemorgen, ik heb een training gevolgd bij Heijsen internet. De uitleg was duidelijk en aangepast op mijn niveau waardoor ik het zelf kan toepassen voor mijn website. Raoul neemt de tijd voor de uitleg, wanneer iets niet duidelijk is blijft Raoul rustig en begripvol. Locatie waar de training gegeven wordt is prima geschikt en makkelijk te vinden/bereikbaar.

Ilona de Haas

Raoul is altijd bereid om te helpen, wat gewoon superfijn is! Daarnaast weet hij heel goed waar hij het over heeft, geen bullshit verkoopt. Kijk, daar hou ik van! Ik kan hem van harte aanbevelen.... Raoul is altijd bereid om te helpen, wat gewoon superfijn is! Daarnaast weet hij heel goed waar hij het over heeft, geen bullshit verkoopt. Kijk, daar hou ik van! Ik kan hem van harte aanbevelen. Ilona de Haas l Vitaliteitscoach

Léon Niessen

Wederom een training met succes afgerond bij Raoul. Voor iemand die geen affiniteit heeft met ICT wordt het zeer goed uitgelegd waardoor het voor praktisch iedereen mogelijk is een website te bouwen... Wederom een training met succes afgerond bij Raoul. Voor iemand die geen affiniteit heeft met ICT wordt het zeer goed uitgelegd waardoor het voor praktisch iedereen mogelijk is een website te bouwen en beheren.
Het feit dat Raoul op elk tijdstip bereikbaar is er vragen of problemen zijn is gewoonweg top. Een welgemeende aanrader!

Mirella van Ginkel

Wij hebben onze WordPress webshop samen met Raoul gemaakt en kwam altijd weer met nog betere ideeen. Staat altijd voor je klaar en is een hele fijne trainer om mee samen te werken. Nu hebben we een... Wij hebben onze WordPress webshop samen met Raoul gemaakt en kwam altijd weer met nog betere ideeen. Staat altijd voor je klaar en is een hele fijne trainer om mee samen te werken. Nu hebben we een super goed lopende webshop dankzij Raoul!

Roger Heesakkers

Raoul legt alles helder uit en heeft veel geduld. Door het zelf te doen met zijn begeleiding pak je het allemaal heel snel op. Theorie die je meteen in de praktijk brengt en dat maakt het meteen... Raoul legt alles helder uit en heeft veel geduld. Door het zelf te doen met zijn begeleiding pak je het allemaal heel snel op. Theorie die je meteen in de praktijk brengt en dat maakt het meteen heel leuk om te doen

Ruth H.

Na de scholing van 1 dag stond de basis van mijn nieuwe website en had ik alle tools in handen om de site verder af te maken.
Ook na afronding van de training werden de vragen die ik had altijd...
Ook na afronding van de training werden de vragen die ik had altijd snel beantwoord.
Heb je dus een (nieuwe) website nodig en vindt je het leuk om ook je eigen creative ideeën erin kwijt te kunnen, dan ben je bij Raoul aan het juiste adres voor een 1 op 1 training. Een echte aanrader!

Twan Niemeijer

Raoul is een zeer deskundige en vriendelijke man die snel en vakkundig onze problemen heeft opgelost. Na een aantal jaar deze service voor ons te verlenen blijft het prettig dat er steeds goede... Raoul is een zeer deskundige en vriendelijke man die snel en vakkundig onze problemen heeft opgelost. Na een aantal jaar deze service voor ons te verlenen blijft het prettig dat er steeds goede ideeen en tips gegeven worden waar je echt aan hebt!
Bedankt!