Janneke in 't Zandt

Raoul heeft me wederom in duidelijke bewoordingen laten zien hoe ik een WooCommerce shop op kan zetten en gebruik maken van mijn bestaande kennis. Hij is geduldig en heeft enorm veel kennis van... Raoul heeft me wederom in duidelijke bewoordingen laten zien hoe ik een WooCommerce shop op kan zetten en gebruik maken van mijn bestaande kennis. Hij is geduldig en heeft enorm veel kennis van alles wat er bij komt kijken waardoor hij heel veel tips kan geven over het slimmer indelen van je werk en werkwijze.
De hele dag verloopt in een goede sfeer met een goed tempo en tussendoor word je nog getrakteerd op een heerlijke lunch.

Raoul reageert daarnaast erg snel op vragen buiten de cursusdag en denk uitgebreid met je mee als je ergens tegenaan loopt. Een echte aanrader!

Ellen Sebregts

Supergave, heldere en compacte webinar over Wordpress

Hi Ellen, te gek!
Bedankt voor je mooie recensie.
Fijn dat ik je waarde heb kunnen geven over het maken van je eigen website.
Het is niet moeilijk, iedereen kan het...zelfs zonder...
Hi Ellen, te gek!
Bedankt voor je mooie recensie.
Fijn dat ik je waarde heb kunnen geven over het maken van je eigen website.
Het is niet moeilijk, iedereen kan het...zelfs zonder technische kennis heb je gezien in het online Summit!
Succes ;-)
Raoul

jay oakay

Fijne duidelijke manier van presenteren, veel geleerd over wordpress.

Wauw, te gek Jay!
Super om terug te lezen dat de manier van presenteren prettig is.
We gaan aan de slag, leuk ;-)

Harry

Supertraining! Aanrader!

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Hi Harry, wat goed om te lezen dat m'n online Summit een aanrader was.
Ben vereerd om dit voor Ondernemenopslippers.nl te mogen verzorgen samen met Marciano Strijker als host.

Urias

Vandaag deel mogen nemen aan de webinar “Bouw jouw eigen webshop & website met Raoul Heijsen”. (Via Plazatalk.nl) Veel waardevolle informatie ontvangen om een start te maken met mijn eigen... Vandaag deel mogen nemen aan de webinar “Bouw jouw eigen webshop & website met Raoul Heijsen”. (Via Plazatalk.nl) Veel waardevolle informatie ontvangen om een start te maken met mijn eigen website/webshop. Duidelijke uitleg en superfijn dat het werd afgewisseld met de instructie video’s. Zeker een aanrader!

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Hi Urias, leuk dat je zo enthousiast bent. Ik heb inderdaad veel waardevolle informatie gedeeld, super dat je erbij was!

Jan Voshart

Goed verzorgd

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Dank je Jan, veel succes met je onderneming en shop!

Gaudi

Ben tevreden

Fiene Ligthart

De oude website, met behoud van eigen webhost door nieuwe vervangen. Een goede cursus. Materie goed uitgelegd, door Raoul. Hij is geduldig en heeft veel kennis die hij deelde in voor mij te... De oude website, met behoud van eigen webhost door nieuwe vervangen. Een goede cursus. Materie goed uitgelegd, door Raoul. Hij is geduldig en heeft veel kennis die hij deelde in voor mij te begrijpen taal. De 1 op 1 cursus was voor mij de beste manier om te leren de website te beheren. Bovendien was het gezellig en hebben we goed geluncht. Dank je Raoul

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Ha Fiene, er is flink gewerkt vandaag.
Fantastisch dat je de deur uit bent gegaan met een compleet nieuwe site die je zelf kunt beheren.
Was gezellig!

Terzic

Ik heb hier een fijne Google Ads training gevolgd. Van te voren is ons Google Ads account doorgenomen door Eva en die heeft mij van concrete handvaten/tips voorzien.

Daarnaast was het...

Daarnaast was het hartstikke fijn om te sparren over het nut van Google Ads en op welke manier Google Ads kan bijdragen aan verschillende fases in de marketingfunnel.

van Nieuwenhuizen

Super fijne en leerzame training gehad! Vooral dat de training 1-op-1 is, is fijn. Zo kun je direct met jouw case aan de slag, zonder afleiding of een algemeen praatje. Daarnaast alle ruimte om... Super fijne en leerzame training gehad! Vooral dat de training 1-op-1 is, is fijn. Zo kun je direct met jouw case aan de slag, zonder afleiding of een algemeen praatje. Daarnaast alle ruimte om (specifieke) vragen te stellen. Na afloop ook nog bereikbaar voor vragen. Aanrader!