Broer van den Boom Fotografie

Na een uitstekende communicatie waarin onze wensen en technische mogelijkheden zijn besproken, hebben wij een prachtige nieuwe website mogen ontvangen. Deze bied onze klanten een gebruiksgemak en... Na een uitstekende communicatie waarin onze wensen en technische mogelijkheden zijn besproken, hebben wij een prachtige nieuwe website mogen ontvangen. Deze bied onze klanten een gebruiksgemak en geeft een juist beeld over de diensten die wij aanbieden.

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Beste Sylvia, ik ben blij jullie goede ervaring terug te lezen!

DdVMensenWerk

De trainingsruimte en lokatie kan ik niet beoordelen, maar ga maar gewoon uit van 'goed'. Overzetten van mijn site en mail naar Heijsen ging prima. Mijn incoming mail bleek even niet te werken, maar... De trainingsruimte en lokatie kan ik niet beoordelen, maar ga maar gewoon uit van 'goed'. Overzetten van mijn site en mail naar Heijsen ging prima. Mijn incoming mail bleek even niet te werken, maar dat is door Raoul prima opgelost.

Prima ontvangen op de locatie en een duidelijk inzicht gekregen in hetgeen waar voor we kwamen.

Wendy van Horssen

Ik heb onlangs een 1-op-1 training van Raoul gevolgt, hij heeft in 1 dag de ins en outs uitgelegd voor het opzetten van een op een Wordpress website. Bij vragen word ik snel en vakkundig geholpen.

Goede website gebouwd. In combinatie met een Google adwords advertentie een hoge score.

Bootstore

Instructie via filmpje op google. was in het begin voor mij best moeilijk echter na zelf flink oefenen had ik het programma onder de knie.

Ruth Fotografie

Bij Heijsen & Academy heb ik op maat in twee dagdelen een uitstekende en persoonlijke cursus WordPress gevolgd. Geen saaie lesstof maar directe praktijktraining om mijn website op te zetten en zelf... Bij Heijsen & Academy heb ik op maat in twee dagdelen een uitstekende en persoonlijke cursus WordPress gevolgd. Geen saaie lesstof maar directe praktijktraining om mijn website op te zetten en zelf te beheren. Ook naderhand kon ik met al mijn vragen nog als vanzelfsprekend bij Raoul terecht.

Hanneke Bloem

Perfecte cursusdag WordPress.

Ik heb bij Raoul Heijsen een persoonlijke cursusdag WordPress gevolgd, en ben zéér trots op het eindresultaat!

Geen saaie lesstof maar directe...
Perfecte cursusdag WordPress.