Jeanne-Tine Van Vonderen

Raoul is een hele prettige trainer die door zijn vakkennis perfect kon aansluiten bij mijn 3 verschillende leervragen in de 1 op 1 VIP-training: zowel WordPress, SEO als Mailchimp. Ik werk voor een... Raoul is een hele prettige trainer die door zijn vakkennis perfect kon aansluiten bij mijn 3 verschillende leervragen in de 1 op 1 VIP-training: zowel WordPress, SEO als Mailchimp. Ik werk voor een aantal klanten in WordPress en heb al direct een aantal goede tools mee naar huis genomen. Natuurlijk moet ik de ervaring verder zelf opbouwen maar er is een mooie kennis databank van Raoul waar ik uit kan putten. Dus zoek je een hele gerichte training voor jouw specifieke leerdoelen? Ga dan Heijsen.nl. Super ervaring!

Karin Radstake

In korte tijd op heldere en vriendelijke wijze geleerd hoe om te gaan met Wordpress. Raoul heb ik ervaren als een prettige persoonlijkheid, die mij op een fijne wijze, in een fijne ruimte, heeft... In korte tijd op heldere en vriendelijke wijze geleerd hoe om te gaan met Wordpress. Raoul heb ik ervaren als een prettige persoonlijkheid, die mij op een fijne wijze, in een fijne ruimte, heeft begeleid.

Ans Garrits

Om mijn website beter te kunnen beheersen heb ik een 1-op 1 training gehad van Raoul. Dankzij zijn duidelijke, rustige en zeer vriendelijke uitleg over Wordpress kan ik mijn website veel beter... Om mijn website beter te kunnen beheersen heb ik een 1-op 1 training gehad van Raoul. Dankzij zijn duidelijke, rustige en zeer vriendelijke uitleg over Wordpress kan ik mijn website veel beter beheren. Bedankt Raoul

Patrick Overman

Ik kijk met plezier terug op een leerzame, effectieve en duidelijke gegeven cursus Wordpress. De cursus wordt gebracht op een rustige wijze in een aangename sfeer waardoor je de stof makkelijk opneemt. Kortom in een woord top!!

A. Scholten

Raoul heeft de unieke gave om alles in duidelijke stappen uit te leggen waarna ik er zelf mee aan de slag kon. Echt een expert op Wordpress gebied. Ook na de training heb ik hem nog diverse keren... Raoul heeft de unieke gave om alles in duidelijke stappen uit te leggen waarna ik er zelf mee aan de slag kon. Echt een expert op Wordpress gebied. Ook na de training heb ik hem nog diverse keren gemaild en heeft hij mij nog geholpen.

Kostas Nikiforakis

De training bij Heijsen.nl was zeer geslaagd,Raoul denkt mee en zet de punten op de i. De prive training zorgt er voor dat ik veel in een korte tijd heb geleerd, Raoul heeft al mijn vragen... De training bij Heijsen.nl was zeer geslaagd,Raoul denkt mee en zet de punten op de i. De prive training zorgt er voor dat ik veel in een korte tijd heb geleerd, Raoul heeft al mijn vragen beantwoordt. Ook mooi naslag materiaal en adviezen meegekregen. 100% tevreden.

Els Haasen

Ben grafisch ontwerper en had me ingeschreven voor een privé-training Wordpress bij Raoul. Dit is me erg goed bevallen, hij heeft alle geduld om alles duidelijk uit te leggen. Als ontwerper ben je... Ben grafisch ontwerper en had me ingeschreven voor een privé-training Wordpress bij Raoul. Dit is me erg goed bevallen, hij heeft alle geduld om alles duidelijk uit te leggen. Als ontwerper ben je gewoon erg kritisch hoe het er uit moet komen zien. Veel goede tips gekregen!

Martijn Ceelie

Super effectieve training in duidelijke taal. En als je het even niet meer volgt zorgt Raoul ervoor dat alles weer helder is. Na twee dagen training was onze site online en kunnen hem zelf beheren.... Super effectieve training in duidelijke taal. En als je het even niet meer volgt zorgt Raoul ervoor dat alles weer helder is. Na twee dagen training was onze site online en kunnen hem zelf beheren. bedankt Raoul Heijsen. Heijsen.nl

Mirella van Ginkel

Begin ging het allemaal heel snel, maar dat komt omdat je het allemaal nog niet weet en zoveel op je af komt. Tweede dag ging ook veel makkelijker en ziet de site er geweldig uit! Dankjewel Raoul,... Begin ging het allemaal heel snel, maar dat komt omdat je het allemaal nog niet weet en zoveel op je af komt. Tweede dag ging ook veel makkelijker en ziet de site er geweldig uit! Dankjewel Raoul, onze site staat als een bus ;-)

Hans van Wijk

Een 1 op 1 training bij Raoul gevolgd waarbij hij in 1 dag op een leuke, aangename en zeer leerzame manier de basiskennis voor het bouwen en beheren van de Wordpress website aan mij heeft uitgelegd.... Een 1 op 1 training bij Raoul gevolgd waarbij hij in 1 dag op een leuke, aangename en zeer leerzame manier de basiskennis voor het bouwen en beheren van de Wordpress website aan mij heeft uitgelegd. Daarbij denkt hij ook nog mee en komt met goede tips. Het was helemaal top en een aanrader voor iedereen die een WordPress website wil.