Susan Verhoeff

Wat een betrokkenheid! Ik was de afspraak vergeten, Raoul heeft op me gewacht en ik kon te laat toch nog komen. Uiteindelijk heb ik een privé waarmaakavond gehad, waarin ik veel info heb gekregen... Wat een betrokkenheid! Ik was de afspraak vergeten, Raoul heeft op me gewacht en ik kon te laat toch nog komen. Uiteindelijk heb ik een privé waarmaakavond gehad, waarin ik veel info heb gekregen over het optimaliseren van mijn website. Het duizelde me na afloop, ik ben goed met baby's, maar iets minder met websites. Hiervoor heeft Raoul veel begrip én oplossingen op maat. Kortom, topavond gehad! Wordt vervolgd....

Joyce Muller

Hele goede training! Vooral de 1-op-1 training is mij goed bevallen. Laagdrempelig kan ik ook na de training om hulp vragen en dat is erg prettig! Ook voor hosting kan je bij hem terecht, handig!

Sandra Van der Zwaag

Ik kwam mijn website bijschaven en ben uiteindelijk met een compleet nieuwe website weer vertrokken! Raoul weet alles op een rustige manier over te brengen en beantwoordt ook alle vragen die je... Ik kwam mijn website bijschaven en ben uiteindelijk met een compleet nieuwe website weer vertrokken! Raoul weet alles op een rustige manier over te brengen en beantwoordt ook alle vragen die je hebt. Ook de begeleiding na de cursus was top, ik zou Raoul zeker aanbevelen!

CTM Schackman

Zeer gestructureerd. Komt afspraken na. En denkt altijd met je mee. Heeft veel kennis van het onderwerp en volgt zelf ook de laatste trends. Rustig en beheerst. En Raoul Heijsen heeft vooral veel... Zeer gestructureerd. Komt afspraken na. En denkt altijd met je mee. Heeft veel kennis van het onderwerp en volgt zelf ook de laatste trends. Rustig en beheerst. En Raoul Heijsen heeft vooral veel geduld en dat is handig als je een cursus volgt. Een aanrader als je zonder stress wilt leren wat belangrijk is en geen overbodige info nodig hebt.

Kelly Speijers

De training die wij van Raoul hebben gehad is mij erg goed bevallen. Wat ik erg sterk vond is dat Raoul gebruikmaakt van instructievideo's. Deze video's zijn handig om te raadplegen wanneer er voor... De training die wij van Raoul hebben gehad is mij erg goed bevallen. Wat ik erg sterk vond is dat Raoul gebruikmaakt van instructievideo's. Deze video's zijn handig om te raadplegen wanneer er voor mij iets onduidelijk is.

Karin Conradie-Groothuis

Ik heb een 1-op-1 Wordpress training van Raoul Heijsen gehad. Na een dag samen sleutelen aan mijn website is hij zo goed als af. Het is boven verwachting mooi geworden en ik ben dan ook méér dan... Ik heb een 1-op-1 Wordpress training van Raoul Heijsen gehad. Na een dag samen sleutelen aan mijn website is hij zo goed als af. Het is boven verwachting mooi geworden en ik ben dan ook méér dan tevreden! Ik kan het iedereen aanraden, het levert je een zeer professionele website op, een fijne en duidelijke begeleiding en daarnaast alle tools om het zelf te kunnen onderhouden. Ook op het gebied van communicatie is het erg prettig werken met Raoul.

Debby Lodewijk

Raoul is een rustige sympathieke jongeman die op een heel duidelijke manier uitleg geeft over de werking van WordPress. Ik heb geen verbeterpunten kunnen bedenken, helemaal tevreden naar huis gegaan... Raoul is een rustige sympathieke jongeman die op een heel duidelijke manier uitleg geeft over de werking van WordPress. Ik heb geen verbeterpunten kunnen bedenken, helemaal tevreden naar huis gegaan en nu kan ik zelf goed aan de slag!

Melvin Janssen

Goede training dank zij flexibiliteit en toepasbaarheid: Raoul stemde de training af op mijn behoefte en wist ter plekke de juiste plugins en adviezen te geven voor een bijzonder effectieve website.

Ruth van den Heuvel

Raoul heeft mij fantastisch op weg geholpen met de nieuwe website van Ruthfotografie.nl
Veel tips gekregen over de optimalisatie voor de foto’s en de weergave van het portfolio.
Tevens...
Tevens weet ik nu goed hoe ik de website goed vindbaar kan maken in Google.
Ook de online trainingsvideo’s zijn erg fijn om later terug te kijken thuis.
Een echte aanrader!

Emmy Vilters

Goede training gehad. Ik had al behoorlijk wat ervaring op het gebied van WordPress en SEO, maar had net wat extra tips en tricks nodig. Het was een leerzame dag en het was ook nog eens gezellig. Goede training gehad. Ik had al behoorlijk wat ervaring op het gebied van WordPress en SEO, maar had net wat extra tips en tricks nodig. Het was een leerzame dag en het was ook nog eens gezellig.
Raoul Bedankt!