Helger van Halewijn

Ik was al wel enigszins vertrouwd met Wordpress maar op een eenvoudig niveau.Dit is mede de reden waarom een op een sessies erg effectief waren, en op alle vragen is een helder antwoord gegeven.

Christiaan Keller

Via Raoul kun je zelf je eigen website bouwen en krijg je inzicht hoe deze te onderhouden. Hierdoor begrijp je al lerende veel meer van de dynamiek en het functioneren van de website dan wanneer je... Via Raoul kun je zelf je eigen website bouwen en krijg je inzicht hoe deze te onderhouden. Hierdoor begrijp je al lerende veel meer van de dynamiek en het functioneren van de website dan wanneer je dit uit zou besteden. Het geeft je bovendien nieuwe ideeën over wat wel en niet zou kunnen werken in je specifieke situatie. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Ellis van der Laan

De training heb ik als heel prettig ervaren. Raoul inventariseert goed wat de cursist belangrijk vind. Op deze 1 op 1 training luistert hij naar de wensen en springt hij daar goed op in. Uitleg was... De training heb ik als heel prettig ervaren. Raoul inventariseert goed wat de cursist belangrijk vind. Op deze 1 op 1 training luistert hij naar de wensen en springt hij daar goed op in. Uitleg was duidelijk en zeker de filmpjes helpen daar heel goed bij. Een vervolgtraining zal zeker weer plaatsvinden op de Internet Academy van Raoul.

Veronique Ermens

In 1 dag Wordpress-expert worden is een utopie, maar je hebt me goed op weg geholpen Raoul. Uitleg over de basis, de weg wijzen, tips en trucs delen. Meer dan voldoende info om nu zelf verder aan de... In 1 dag Wordpress-expert worden is een utopie, maar je hebt me goed op weg geholpen Raoul. Uitleg over de basis, de weg wijzen, tips en trucs delen. Meer dan voldoende info om nu zelf verder aan de slag te gaan met een mooie zelf gebouwde site als resultaat. Bedankt Raoul!

Miran Berger

Raoul heeft mij tijdens de WordPress training in twee dagdelen heel veel geleerd. We hebben nu al een hele mooie website gemaakt. Ik vind dat Raoul veel kennis heeft, rustig uitleg en goede tips... Raoul heeft mij tijdens de WordPress training in twee dagdelen heel veel geleerd. We hebben nu al een hele mooie website gemaakt. Ik vind dat Raoul veel kennis heeft, rustig uitleg en goede tips geeft. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Raoul Heijsen

Raoul heeft mij tijdens de Word Press training in twee dagdelen heel veel geleerd. We hebben nu al een hele mooie website gemaakt. Ik vind dat Raoul veel kennis heeft, rustig uitleg kan geven en... Raoul heeft mij tijdens de Word Press training in twee dagdelen heel veel geleerd. We hebben nu al een hele mooie website gemaakt. Ik vind dat Raoul veel kennis heeft, rustig uitleg kan geven en goede tips geeft.

Janneke Vink

Als zelfstandig grafisch ontwerper miste ik nog een onderdeel binnen mijn pakket. Het bouwen van een website. Website ontwerpen deed ik al maar het bouwen besteden ik uit. Na een dag training,... Als zelfstandig grafisch ontwerper miste ik nog een onderdeel binnen mijn pakket. Het bouwen van een website. Website ontwerpen deed ik al maar het bouwen besteden ik uit. Na een dag training, website in 1 dag, was ik verkocht. De training is goed, veel geleerd
en zo mijn eerste website gemaakt. Nu binnen mijn bedrijf al diverse wordpress websites ontworpen en gebouwd. Telkens weer ontdek je weer nieuwe mogelijkheden. Voor mij eenbelangrijke toegevoegde waarden binnen mijn bedrijf. Raoul bedankt!

Tiny van Gemert

Was goed, veel geleerd, in korte tijd. Door er nu mee te werken, ga je beter leren. Maar nu heb ik inhoudelijk iets meer inzicht, met wordpress. Denken er ook over na de de host met mijn andere... Was goed, veel geleerd, in korte tijd. Door er nu mee te werken, ga je beter leren. Maar nu heb ik inhoudelijk iets meer inzicht, met wordpress. Denken er ook over na de de host met mijn andere sites naar jullie over te zetten. Zag er allemaal professioneel uit.

Marije Warbroek

Prettige dag, veel geleerd en gedaan. Direct aan de slag met je eigen website met na één dag al een hele behoorlijke opzet. Ben vooral zeer tevreden over de "nazorg"!

MasonryConsult

Ontwerp website