Arjan Dobbelaar

Een super leerzame dag gehad. Raoul heeft mij enorm geholpen Wordpress dusdanig onder de knie te krijgen dat ik hier nu zelfstandig mee aan de slag kan! Wil je net als ik met Wordpress aan de... Een super leerzame dag gehad. Raoul heeft mij enorm geholpen Wordpress dusdanig onder de knie te krijgen dat ik hier nu zelfstandig mee aan de slag kan! Wil je net als ik met Wordpress aan de slag..... raad ik je echt een cursusdag Wordpress met Raoul aan!

Bart van Hattem

Ik had geen behoefte aan een algemene training Wordpress. Zocht juist verdieping n.a.v. problemen bij een theme wat ik samen met een kunstenaar wilde gaan gebruiken voor een project.
Ook dat...
Ook dat kon ! Raoul stelde voor om twee halve dagen voor ons te plannen i.p.v een hele dag. Dat werkte geweldig.
Na de eerste halve dag konden we al verder en na de tweede halve dag konden we de puntjes op de i gaan zetten. We zijn bijna “live” Ook door een telefoontje een paar dagen later toonde Raoul zijn betrokkenheid.
Bart van Hattem fotografie https://ff-zitten.nl/ een onderzoeksproject in wording samen met kunstenaar/ vormgever Hans Lodewijkx

K. Hofland

Gisteren heb ik de 1-op-1 cursus gehad van Raoul. Heb het als een echte top dag gezien en ik kan nu hartstikke goed uit de voeten met Wordpress.

Super bedankt voor deze dag en ik raad...

Super bedankt voor deze dag en ik raad Heijsen Internet & Academy zeker aan voor diegene die Wordpress wil leren kennen!

John Oldenburg

Raoul is een inspirerende leraar die je verrast met eenvoudige maar goede tips en trics. Op een locatie die makkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. Wij hebben inmiddels meer dan gemiddelde... Raoul is een inspirerende leraar die je verrast met eenvoudige maar goede tips en trics. Op een locatie die makkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. Wij hebben inmiddels meer dan gemiddelde kennis van Wordpress en kunnen nu onze site verde uitbouwen zodat hij gaat voldoen aan de wensen van het bestuur en belangstellenden van www.ternavolgingtiel.nl.

Wij kunnen iedereen aanraden om een cursus bij Raoul Heijsen te volgen.

Theo van der Hek

Ondanks een zeer warme benauwde zomerdag was de Wordpress cursus van Raoul een inspirerende ervaring. Veel geleerd en naar huis met nieuwe goeie Wordpress plug-ins en meteen al een kwalitatief veel... Ondanks een zeer warme benauwde zomerdag was de Wordpress cursus van Raoul een inspirerende ervaring. Veel geleerd en naar huis met nieuwe goeie Wordpress plug-ins en meteen al een kwalitatief veel betere site, die we met het geleerde zeker nog fraaier gaan maken. Kortom een aanrader!

Twan Niemeijer

Een duidelijke en gedetailleerde training met oog voor detail en persoonlijke wensen en ideeën.
Ook in het traject erna voldoende ondersteuning.

Mijn volgende training zo ik zonder...
Ook in het traject erna voldoende ondersteuning.

Mijn volgende training zo ik zonder twijfel weer bij Heijsen.nl doen.

Absoluut aan te bevelen.

Marita -

Uitstekend verzorgde training door een deskundige trainer!
Top training voor iedereen die zelfstandig website wilt leren bouwen met WordPress
Heel veel praktische weetjes die je meteen in...
Uitstekend verzorgde training door een deskundige trainer!
Heel veel praktische weetjes die je meteen in de praktijk kan toepassen.
Super trainer – helder, behulpzaam, geduldig en vakbekwaam.
Bedankt Raoul

Sonja van Duijnhoven

Als startende ondernemer heeft Raoul mij ontzettend veel geleerd over Wordpress en alles wat komt kijken bij het bouwen, hebben en beheren van een website. Hij heeft me geleid naar de zaken die... Als startende ondernemer heeft Raoul mij ontzettend veel geleerd over Wordpress en alles wat komt kijken bij het bouwen, hebben en beheren van een website. Hij heeft me geleid naar de zaken die belangrijk zijn om gevonden te worden op de enorme webwereld. Hij heeft de training vol enthousiasme gebracht, wat mij inspireerde me er voor de volle 100% op te storten. Ik kon ook met Raoul sparren over het ondernemerschap. Daarnaast was en is hij niet te beroerd me ook buiten de training om met raad en daad bij te staan. Echt een aanrader voor anderen die met Wordpress aan de slag willen of zijn.

Raoul Heijsen

Marieke Buurman

Ik had al een aantal websites gebouwd met Wix maar liep tegen obstakels aan. Om die reden was ik op zoek naar een alternatief.

Ik had al wel een en ander over WordPress gehoord. Omdat ik...

Ik had al wel een en ander over WordPress gehoord. Omdat ik bang was op internet door de bomen het bos niet meer te zien ben ik op zoek gegaan naar een 1-daagse WordPress training.

Doordat ik een 1-op-1 training had gekozen konden we goed vaart maken en af en toe een 'uitstapje' maken naar hoe je website beter gevonden wordt in Google.

Ik kom hier zeker nog eens bij Raoul terug om die training te volgen.

Raoul, bedankt voor je heldere uitleg, kennis en kunde én voor mij zeker niet onbelangrijk: een gezellige dag!