Johan de Bruin

Wij hebben de Cursus Dropshipping met WooCommerce gevolgd. In 1 dag hebben we een goede basis van de webshop neergezet, inclusief de gratis koppeling met de groothandel. Raoul heeft duidelijk... Wij hebben de Cursus Dropshipping met WooCommerce gevolgd. In 1 dag hebben we een goede basis van de webshop neergezet, inclusief de gratis koppeling met de groothandel. Raoul heeft duidelijk uitgelegd hoe de webshop opgezet moest worden en dat op film vastgelegd zodat we het achteraf terug kunnen kijken. Het was erg leerzaam met veel goede tips van Raoul. Een aanrader!

Fred Neelissen

Ik heb bij Raoul een leerzame webinar gevolgd m.b.t. het maken van een WordPress-website. Nadien stond hij altijd klaar om vragen te beantwoorden en stelde hij ruimte op de server beschikbaar om een... Ik heb bij Raoul een leerzame webinar gevolgd m.b.t. het maken van een WordPress-website. Nadien stond hij altijd klaar om vragen te beantwoorden en stelde hij ruimte op de server beschikbaar om een oefenwebsite te maken. Al met al hartstikke fijn om begeleid te worden door een trainer met hart voor de zaak.

P.D Witlox-Bothof

Altijd prima! Betrouwbaar helder, goed. Grote aanrader voor iedereen. Deskundig, behulpzaam en beschaafd. Raoul vindt het niet erg als je moeite hebt met de stof. Wij werken al jaren met hem samen.

Holland Tournament TVGSPORTS

Prima trainer en adviseur, heeft 200% tijd voor je. Problemen worden direct opgelost, een 200 % advies om daar een training te volgen.
Goed adres om hier te zijn, dus een trining hier volgen is...
Goed adres om hier te zijn, dus een trining hier volgen is een aanrader.

Hanneke Bloem

Ik ben heel blij en dankbaar voor de opleiding die ik bij Raoul volgde. Ik heb veel geleerd bij Raoul. Ook is Raoul altijd zeer behulpzaam. Dank je wel en succes!

Jelle van Veen

Uitstekende trainer

Olivier

Duidelijke training waarin je de basis op een leuke, fijne en interactieve manier krijgt uitgelegd door Raoul.

Reactie Heijsen - Managed WordPress Webhosting:

Hi Olivier, bedankt voor je review.
Ik weet zeker dat je zelf al in de basis goed aan de slag kunt gaan.
Kom je er niet uit, you know where to find me!
Succes

J. Bulder

Duidelijke training

Milan de Keijzer van SitePatrol-NET

Raoul was in staat vrij complexe informatie helder over te brengen aan nieuwelingen op het gebied van websitebouw. Ik zeg dit terwijl ik al 10 jaar ervaring heb met WordPress en 5 jaar met... Raoul was in staat vrij complexe informatie helder over te brengen aan nieuwelingen op het gebied van websitebouw. Ik zeg dit terwijl ik al 10 jaar ervaring heb met WordPress en 5 jaar met Elementor. Hier en daar heb ik nog wat tips meegenomen uit deze introductiecursus. Bedankt hiervoor Raoul!

Marcia

Het was heel duidelijk en makkelijk te volgen.