A Terlouw

Goede prijs en levering volgens opgave

Anne Knol

Alles volgens afspraak geleverd

Duimpje

Gijs

Vriendelijk en geven een heldere uitleg en advies. Erg tevreden!

Dree Sampers

Goed telefonisch bereikbaar Meedenkend

Aanbevelingen/tips

Het monteren van een it-paneel tegen het plafond is niet echt een makkie,dat zou wel vernoemd kunnen worden

W

Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar per telefoon

Aanbevelingen/tips

Leveren uit eigen magazijn i.pv. dropshipping

Kelly

We hebben heel goed advies gekregen in de showroom. Erg blij met het infraroodpaneel wat we hebben gekozen voor in de woonkamer boven onze bank.

Gerrit Gerritsen

Aanbevelingen/tips

Prijs thermostaat erg hoog.

H Noorman

Petfect

Liesbeth Wolters

Het is lastig om het bedrijf aan de retselseweg te vinden. Op nr 6 verkopen ze houten vloeren. Uiteindelijk werd ik in een bouwmarkt opgehaald. Verdere service prima.

Aanbevelingen/tips

Zet het juiste adres op de website. Verbeter de zichtbaarheid vanaf de weg.

Frans Groosjohan

Waarschijnlijk heeft dit bedrijf niets te maken met de verzender die de opdracht van hun hebben gekregen. DPD heeft dit zeer slordig verwerkt. Door de artikelen voor de deur te plaatsen nadat er bij... Waarschijnlijk heeft dit bedrijf niets te maken met de verzender die de opdracht van hun hebben gekregen. DPD heeft dit zeer slordig verwerkt. Door de artikelen voor de deur te plaatsen nadat er bij de buren aangebeld is en de bezorger zijn hand opstak die al weggelopen was, toen de buurvrouw open deed. Kennelijk heel veel haast,

Aanbevelingen/tips

Een duidelijk bericht dat de boel op een tijdstip afgeleverd zou worden hebben wij niet gehad.