Sanne Nagtzaam

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele prettige, veilige en betrokken sfeer en docenten. Ik heb veel geleerd, nieuwe inzichten gekregen en intens ervaren. Een mooie combinatie van theorie, meekijken, meteen doen en ervaren. Met zeer... Hele prettige, veilige en betrokken sfeer en docenten. Ik heb veel geleerd, nieuwe inzichten gekregen en intens ervaren. Een mooie combinatie van theorie, meekijken, meteen doen en ervaren. Met zeer liefdevolle, heldere en aandachtige begeleiding. Een verrijking voor mijn leven!

Lisa

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele mooie cursus met fijne begeleiding

Heike Bluthardt/bloedrood, visuele communicatie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een hele fijne cursus met fijne mensen om mij heen. Ik heb heel veel geleerd van jullie en zou het liefst nog dagen naar al jullie verhalen en ervaringen willen luisteren.

Nadia

Reiki 1 refresh

Fantastisch

Cheyenne Vaes

Refresh cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb al een reiki 1 versie gedaan. Dus ik wist een beetje wat zou komen.

Amy Sprikkelman

Reiki 2 refresh

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heerlijke dag. Wederom thuiskomen bij Toña en Marcellino. Zo fijn om al je vragen te kunnen stellen die je de afgelopen maanden bent tegengekomen. De puntjes op de i te zetten van je reiki... Heerlijke dag. Wederom thuiskomen bij Toña en Marcellino. Zo fijn om al je vragen te kunnen stellen die je de afgelopen maanden bent tegengekomen. De puntjes op de i te zetten van je reiki beoefening waarin je letterlijk de kracht voelt toenemen. Erg aan te raden. Ook omdat de reiki de hele dag door jou heen vloeit en je daarmee weer gericht stappen kunt zetten in je eigen ontwikkeling. Bedankt weer lieverds?

Antje

Reiki 2 Refresh

Wat is je ervaring met deze cursus?

De herhaling van het geleerde van Reiki 2 vooral de symbolen was heel fijn en ging zich daardoor goed verankeren. Algemeen is een dag besteden met Tona, het team van Healing Space en de andere... De herhaling van het geleerde van Reiki 2 vooral de symbolen was heel fijn en ging zich daardoor goed verankeren. Algemeen is een dag besteden met Tona, het team van Healing Space en de andere deelnemers altijd een positive ervaring, het werkt versterktend en inspirerend.

Ilse JonkmAn

Reiki Refresh

Magisch!

Wendy Laurijssens

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een bijzondere ervaring die precies aansluit bij wie ik ben en wat ik wil en het proces waar ik in zit.

Marieke

Reiki Practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat een bijzondere en intense tijd hebben we meegemaakt. Ik heb heel veel geleerd van Toña. En van mijn medestudenten, omdat we allemaal de ruimte kregen voor ons eigen proces. De theorie en... Wat een bijzondere en intense tijd hebben we meegemaakt. Ik heb heel veel geleerd van Toña. En van mijn medestudenten, omdat we allemaal de ruimte kregen voor ons eigen proces. De theorie en praktijk over de Chinese geneeskunde, massagetechnieken en healing journeys zijn een waardevolle aanvulling op de bijzondere kracht van reiki. Met deze ervaringen sta ik zelfverzekerd in mijn behandeltrajecten. Ik voel me nu een allround healer.