Saskia Schalekamp / Eiland in de stad

Reiki 1 - 7/8 september

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond Reiki 1 heel fijn en bijzonder om te volgen. Jullie bevlogen manier van lesgeven en vertellen over Reiki heeft me geïnspireerd om dagelijks Reiki aan mezelf te geven en aan mijn dierbaren... Ik vond Reiki 1 heel fijn en bijzonder om te volgen. Jullie bevlogen manier van lesgeven en vertellen over Reiki heeft me geïnspireerd om dagelijks Reiki aan mezelf te geven en aan mijn dierbaren wanneer nodig of gewenst. Dank jullie wel! Hug Saskia Schalekamp

Yoran Meyer

Oosterse elementenleer

Wat is je ervaring met deze cursus?

Inspirende lesstof en enthousiaste docent

Romy Goedhart

Zweethut ceremonie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een prachtig geleid ritueel waardoor ik mij meer dan ooit voel verbonden met wie ik in de kern ben en iedereen op deze mooie aarde, door afscheid te nemen van oude delen die mij niet meer dienen en... Een prachtig geleid ritueel waardoor ik mij meer dan ooit voel verbonden met wie ik in de kern ben en iedereen op deze mooie aarde, door afscheid te nemen van oude delen die mij niet meer dienen en alle ervaring die mij hebben gevormd te omarmen.

Kyra

Elementenleer

Wat is je ervaring met deze cursus?

Boeiend! Had alleen meer op persoonlijk vlak willen leren en niet perse als behandelaar

Anton de Wijs

Zweethut ceremonie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een erg bijzondere, mooie en helende ervaring

Anna Kruyswijk

Cursus Reiki grid

Wat is je ervaring met deze cursus?

professioneel gegeven; de toewijding van Tona is aanstekelijk

W

Ik ben bezig met de Reiki practitionar

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief. Heel professioneel & interessant.

Jamie

Reiki I

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het super inspirerend! Toña en Marcelino geven de cursus vol overgave en het was heel leuk om zo intensief aan de slag te gaan met gelijkgestemden.

Jody Hiwat

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele fijne cursus, tijd voor jezelf, kundige en fijne begeleiding.. alsof je thuis komt

Constance

Reiki 1