Charlotte Bakker

Wat is je ervaring?

Heel positief. De cursus heeft mij geïnspireerd en meer rust gebracht. Ik wilde graag leren om beter bij mij zelf te blijven. De zelfbehandeling helpt hier goed bij. De dagen verliepen heel... Heel positief. De cursus heeft mij geïnspireerd en meer rust gebracht. Ik wilde graag leren om beter bij mij zelf te blijven. De zelfbehandeling helpt hier goed bij. De dagen verliepen heel gestructureerd en de opbouw van de cursus had een logische volgorde. Achteraf had ik de behoefte gehad om de ervaringen na een behandeling met elkaar te delen zodat ik beter zou kunnen begrijpen wat er was gebeurd. Misschien wordt dit ook in het handboek uitgelegd, maar ik heb nog geen kans gehad deze te lezen.

Yvonne Floris

Holistische voeding

Wat is je ervaring?

Heel leerzaam en Anna is een geweldige docent!

Wietske Geijteman

Wat is je ervaring?

Fijne twee daagse, duidelijk, helder, diepgaand

Karin de Bruin, Fysio Belle

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Ik vind het een fantastische cursus en heb er heel veel inspiratie opgedaan.

Petra Pedicure

Holistische voeding

Zeer leerzaam

Marieke

Reiki 1 en 2

Wat is je ervaring?

zeer betrokken en persoonlijke begeleiding

Luciëlla Boeddha / Ellerbe Energy (i.o.)

Reiki I

Wat is je ervaring?

Geweldig, bijzonder om te ervaren, zowel voor mezelf als het besef om te leren Reiki aan mijn naasten door te geven.

Lizet

Energetische massage 1

Super leerzaam en waardevol

Madeleine

Wat is je ervaring?

Een hele bijzondere magische ervaring

Daniëlle

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Na een tijdje na de Reiki 1 cursus wist ik zeker dat ik Reiki 2 wilde gaan volgen. De zelfbehandeling is zo fijn en geeft me voordelen op verschillende niveau's! Ik voel me fitter, meer in balans en... Na een tijdje na de Reiki 1 cursus wist ik zeker dat ik Reiki 2 wilde gaan volgen. De zelfbehandeling is zo fijn en geeft me voordelen op verschillende niveau's! Ik voel me fitter, meer in balans en kom dichter bij mezelf. Reiki 2 geeft extra tools om krachtiger en korter te behandelen en ook het behandelen van anderen op afstand is een hele mooie behandeling om te geven. Ik vind Healingspace een hele fijne plek en elke keer voelt het als een mini retreat omdat er ook echt in korte tijd diep gekeken word naar mijn eigen thema's. Toña is een inspiratie!
Liefs Daniëlle