Siri Pisters

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

heel goed: warm, persoonlijk en professioneel

Boukeline

Reiki1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Geweldig, het was precies wat ik zocht. Het fijne is dat iedereen het kan. Ik heb in twee dagen mijn hart weer gevonden en tot rust gekomen. Het is nog maar een week geleden maar ben al tot zoveel... Geweldig, het was precies wat ik zocht. Het fijne is dat iedereen het kan. Ik heb in twee dagen mijn hart weer gevonden en tot rust gekomen. Het is nog maar een week geleden maar ben al tot zoveel inzichten gekomen.
De lessen heb ik als een warm bad ervaren ik heb gelachen en genoten en het belangrijkste de weg van reiki is open gegaan. Ik ga zeker reiki2 volgen!.

Maaike Hooijmans

Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Mijn ervaring is geweldig! Het is een hele fijne les, zoveel inzichten en zo kundig! Heb veel meer gekregen dan wat ik van tevoren had kunnen bedenken. Liona is ook echt geweldig, zij is heel scherp... Mijn ervaring is geweldig! Het is een hele fijne les, zoveel inzichten en zo kundig! Heb veel meer gekregen dan wat ik van tevoren had kunnen bedenken. Liona is ook echt geweldig, zij is heel scherp en kundig.

Linda

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het zijn twee hele bijzondere dagen geweest. Waar ik op de eerste dag nog veel in mijn hoofd zat, kon ik dat gevoel de tweede dag echt loslaten. Sinds de cursus voel ik mij lichter, voel ik mee... Het zijn twee hele bijzondere dagen geweest. Waar ik op de eerste dag nog veel in mijn hoofd zat, kon ik dat gevoel de tweede dag echt loslaten. Sinds de cursus voel ik mij lichter, voel ik mee berusting bij wat is en wat niet en heb ik het gevoel dat ik het leven makkelijker kan nemen zoals het komt. Ook heb ik niet op dagelijkse basis hoofdpijn meer en dat maakt echt een heel groot verschil. Met het toepassen van de Reiki ga ik aan de slag. Zowel bij mezelf als bij anderen.

Marloes Addink

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was zo een fijne en mooie cursus. Ik heb zoveel geleerd door gewoon te doen. Dus met lijf en niet met hoofd.

Olga

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een mooi weekend waarbij we de diepere lagen van onszelf en elkaar mochten onderzoeken. Liona is een krachtige en zachtaardige vrouw en weet goed in te voelen op waar iemand zit en wat er... Het was een mooi weekend waarbij we de diepere lagen van onszelf en elkaar mochten onderzoeken. Liona is een krachtige en zachtaardige vrouw en weet goed in te voelen op waar iemand zit en wat er nodig is in het moment (zowel op individueel als collectief niveau). Prachtig en verhelderend weet ze de technieken uit te leggen en weet ook de belangrijkste (leer)aspecten mee te nemen. Een waardevolle teacher om bij Healing Space te hebben!

Tips:
1. Er mag naar mijn idee meer aandacht besteed worden aan grondingsoefeningen/meditaties aan de start van iedere dag en niet een paar minuten maar zeker 20/30 minuten om helemaal te arriveren, te zakken, contact te maken met onszelf en moeder aarde. Door de aarding zal de sharing waarschijnlijk ook wat korter worden & zal men zich veiliger voelen in het veld.
2. In de cursusomschrijving mag er echt duidelijk aangegeven worden dat innerlijk proceswerk aan bod komt. Dit staat nergens in de inhoud omschreven. Al stond ik er uiteraard open in, ik had mezelf niet voorbereid op deze deep-dive maar had gelukkig de ruimte om het te integreren. Enkelingen hadden helaas geen ruimte ingepland om het werk te integreren. Dit is in mijn optiek een stukje professionele verwachtingsmanagement wat helder gecommuniceerd mag worden vanuit een opleidingsinstituut.
3. Ik vind het jammer dat ik €40,- betaal voor een handboek met de technieken, maar deze enkel hardcopy ontvang én niet digitaal. Dit vind ik - anno 2021 - ouderwets en klantonvriendelijk. Nu zal ik handmatig de informatie moeten inscannen, zodat ik toegang heb tot de informatie als ik in het buitenland ben of op momenten dat ik geen toegang heb tot de map. Volgens mij kun je deze casus gemakkelijk oplossen door enkel digitaal toegang te verlenen aan eerdere en nieuwe cursisten.

Rody Bonnikhorst

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik kende reiki al langer en ik had het al vaak mogen ontvangen maar nu was het de tijd om het zelf te gaan leren. En vol goede moed ben ik aan de opleiding begonnen. Persoonlijk ben ik al heel er... Ik kende reiki al langer en ik had het al vaak mogen ontvangen maar nu was het de tijd om het zelf te gaan leren. En vol goede moed ben ik aan de opleiding begonnen. Persoonlijk ben ik al heel er spiritueel ingesteld maar als je dan na de inwijdingen ineens ervaart hoe het voelt om te geven in plaats van te ontvangen, was zo geweldig gevoel. En persoonlijk ben ik echt heel veel gegroeid in deze twee dagen, spiritueel als persoonlijk.
Ik zit er ook zeker aan te denken om deze ervaring uit te breiden en ook andere mensen ervan te laten genieten. Healing is zeker een onderdeel van mijn leven geworden.
Super bedankt

Manon

Energetische Massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed. Waren intensieve dagen maar er is een hoop geheeld en geleerd.

Mirjam Wijnands

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

?ik heb de cursus als respectvol helend en deskundig ervaren.

Anneroos

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Reiki 2 was magisch! De symbolen en nieuwe technieken maken de reiki zoveel krachtiger en nog waardevoller en beter toepasbaar in het dagelijks leven. Ik sta toch elke keer versteld dat reiki zo... Reiki 2 was magisch! De symbolen en nieuwe technieken maken de reiki zoveel krachtiger en nog waardevoller en beter toepasbaar in het dagelijks leven. Ik sta toch elke keer versteld dat reiki zo subtiel werkt maar tegelijkertijd alles verandert. Dankjewel Toña en Marcelino <3