Anne

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een kantelpunt, om krachtig en liefdevol te leven en mensen tegemoet te treden.

Mariska Vet - Acupunctuur Maarssen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een hele bijzondere ervaring. Ik dacht wat skills te komen leren die ik in mijn werk als acupuncturist zou kunnen gebruiken maar het was voor mij een persoonlijke transformatie. Het voelt alsof er... Een hele bijzondere ervaring. Ik dacht wat skills te komen leren die ik in mijn werk als acupuncturist zou kunnen gebruiken maar het was voor mij een persoonlijke transformatie. Het voelt alsof er in mij een stroom van liefde is aangezet. De begeleiding van Toña, Marcelino en Naomi is warm, hartelijk, inspirerend en met humor. Zij creëren en veilige en prettige sfeer om te leren, ervaren en delen. Ik ben blij en dankbaar dat ik dit mee heb mogen maken!

Renske

Zeer goed

Cornelie van Marle

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief. Heel inspirerend en professioneel.

Marije Grift

Cursus

Fijn, warm

Annewi

Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb samen met mijn geliefde een nieuwe wereld leren kennen die ik verder ga ontdekken om te zien of we er een nieuwe communicatie vorm in kunnen vinden om zo nog sterker verbonden te zijn!

Rosa

Cursus reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een bijzondere en fijne ervaring. Er was ruimte om te zijn en veel te leren in een veilige ruimte.

INTUIT Mindful Ontspannen, Susan Wange

Cursus 'eenvoudig gezond'

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus 'eenvoudig gezond' is het eerste deel van mijn weg naar 'holistisch voedingscoach'. Ik was op zoek naar een cursus die erop ingaat dat iedereen anders is. In mijn ervaring is het niet... De cursus 'eenvoudig gezond' is het eerste deel van mijn weg naar 'holistisch voedingscoach'. Ik was op zoek naar een cursus die erop ingaat dat iedereen anders is. In mijn ervaring is het niet mogelijk advies te geven dat voor iedereen geldig is. Zo kwam ik bij 'healing space' terecht. En met deze keuze ben ik super blij. De cursus was wat ik verwacht had en meer. Ik vind het heel fijn dat je voor de les op locatie thuis goed voorbereid wordt met een webinar en het boek. Op de lesdag wordt dan ingegaan op wat je hebt geleerd.
Het geeft mij persoonlijk een goed gevoel dat Anna arts en natuurgeneeskundige is. Ik vind het belangrijk om beide invalshoeken te kunnen verbinden om te leren professioneel advies te kunnen geven. Wat ik ook zeer waardeer is dat er veel tijd wordt besteed aan het uitwisselen van ervaringen over wat wij leren en thuis omzetten en oefenen. Het is toch voor iedereen anders. Van het uitwisselen leren wij heel veel voor onszelf en voor later als we met clienten gaan werken.
Ikzelf ben van mijn exceem af en mijn buik voelt veel rustiger aan. Ik voel nu sneller wat bij me past en welk voedsel ik liever niet meer ga eten. Het was niet makkelijk om het eetpatroon te veranderen, maar het is zo belangrijk om gezond en fit te voelen. Ook ben ik vrij snel 3kg afgevallen, gewoon door te eten wat bij me past. Wat wil je nog meer?! Ik voel me gewoon meer mezelf sinds de cursus. Ik kijk er naar uit om het tweede deel te volgen.

Anna Verheijen

Cursus eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel erg fijn om op deze holistische manier met voeding bezig te zijn, waarin wetenschap en spiritualiteit samengaan en het een het ander niet uitsluit maar juist aanvult (westers, TCM en Ayurveda).... Heel erg fijn om op deze holistische manier met voeding bezig te zijn, waarin wetenschap en spiritualiteit samengaan en het een het ander niet uitsluit maar juist aanvult (westers, TCM en Ayurveda). Ik vond de onderwerpen interessant en kijk erg uit naar de vervolgcursus. Ook de manier waarop het werd aangeboden heb ik als prettig ervaren. Het lezen van de hoofdstukken, de webinars thuis en daarna behandelen tijdens een opleidingsdag. Door het verschillende keren aangeboden te krijgen blijft het beter beklijven. Dankjewel Anna en & Toña

Christel Elbertse / Natuurlijk Mooi

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Stapsgewijs heb ik kunnen leren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van voeding. Ik ben mij een stuk bewuster geworden van de invloed van voeding op mijn lichaam. Het is fijn om hier als... Stapsgewijs heb ik kunnen leren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van voeding. Ik ben mij een stuk bewuster geworden van de invloed van voeding op mijn lichaam. Het is fijn om hier als individu naar te kunnen kijken. Ieder mens is tenslotte weer anders. Anna heb ik ervaren als een toegankelijk mens die heel duidelijk en goed onderbouwd uit kan leggen wat de effecten hebben van mijn eigen manier van handelen in allerlei situaties. Ik zou het iedereen aanbevelen.