Silvia Bogers

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vind het lastig woorden te geven aan hoe fijn het is om bij Healing Space een cursus of opleiding te geven. Het geeft een gevoel van thuiskomen, een plek waar alle ruimte is voor jou als persoon.... Ik vind het lastig woorden te geven aan hoe fijn het is om bij Healing Space een cursus of opleiding te geven. Het geeft een gevoel van thuiskomen, een plek waar alle ruimte is voor jou als persoon. Toña, Marcelino en Naomi zijn fijne en geduldige teachers en ik kijk al weer uit naar een volgende opleiding die ik bij hun ga doen.

Anna Kruyswijk- v.d. Heijden

Wat is je ervaring met deze cursus?

zeer leerzaam, uitstekende begeleiding, praktisch toepasbaar

Rianne

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg fijn vervolg op Reiki 1 in een prettige groep en omgeving. Goede uitleg en begeleiding.

Laurien

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel fijn. Professioneel, informatief en warm

Chantal

Zeer goede ervaring

Kajan

Wat een bijzonder mooie ervaring. En wat een liefde van Toña en Marcelino. <3

Jaime van der Lugt

Wat is je ervaring met deze cursus?

Toña en Marcelino zijn bijzonder in staat om een vertrouwde en veilige haven te creëren om de verfijnde kennis, wijsheden en vaardigheden over te dragen aan andere. Een echte aanrader!

Zoë van Ree

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb een ontzettend fijn en leerzaam weekend gehad. Marcelino en Toña zorgen voor een veilige omgeving waarin zij hun kennis overdragen aan de groep. Dit doen ze met liefde en dat voel je.

Rosa Scholtens

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een heerlijk weekend! Fijne afwisseling tussen praktijk en theorie, fijne gesprekken en ik voel me een ander mens.??

Barbara

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief! Van begin tot eind genoten en natuurlijk veel geleerd :-)