Joosje Kurpershoek

Reiki 1 en 2 en Grid workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Tijdens de Grid workshop heb ik mogen ervaren dat je je echt verbonden kunt voelen met de edelstenen, mijn kruin chakra ging tintelen en voelde mij meer geaard. Toña is een zeer inspirerende vrouw... Tijdens de Grid workshop heb ik mogen ervaren dat je je echt verbonden kunt voelen met de edelstenen, mijn kruin chakra ging tintelen en voelde mij meer geaard. Toña is een zeer inspirerende vrouw een lesdag met haar is altijd boeiend. Ze prikt overal dwars doorheen en weet er een positieve draai aan te geven. Heel dankbaar dat ze op m'n pad is gekomen. Liefs joosje

Priscilla Nagel / STUDIO BASE

Reiki 1 en Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus heb ik echt ervaren als een opening om sterker in je eigen kracht te gaan staan. Toña en Marcelino zijn beide hele fijne Reiki Masters en de energie voelt super fijn aan. Je voelt je... De cursus heb ik echt ervaren als een opening om sterker in je eigen kracht te gaan staan. Toña en Marcelino zijn beide hele fijne Reiki Masters en de energie voelt super fijn aan. Je voelt je welkom, je voelt je gezien en gehoord. Of je hier nou komt voor je eigen business of omdat je zelf niet bij jouw eigen gevoel kan komen uiteindelijk komt het neer op jou eigen persoonlijke ontwikkeling waardoor je dankzij Reiki alles kan bereiken wat voor jou bestemd is.

Jamie

Reiki II refresh en Grid workshop

Magisch

Manon

Reiki

Wat is je ervaring met deze cursus?

Geweldig. Cursus bij Healing Space voelt altijd als cadeautje voor mezelf. En even terugtrekken uit de drukke wereld en even stilstaan bij mijn innerlijke wereld. Soms confronterend maar ook heel... Geweldig. Cursus bij Healing Space voelt altijd als cadeautje voor mezelf. En even terugtrekken uit de drukke wereld en even stilstaan bij mijn innerlijke wereld. Soms confronterend maar ook heel helend.

Ilse JonkmAn

Reiki Grid

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wijsheid & Kracht. Intens blijdschap.

Germa

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wederom een fantastische ervaring. Tona en Marcelino bedankt voor deze bijzondere dagen. Reiki is verrijking.

Fenneke

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb genoten van de reiki dagen. Toña en Marcelino zijn bevlogen, inspirerend, professioneel en liefdevol, de inwijdingen waren indrukwekkend, de groep fijn en open. De groepsgrootte van 10 vond... Ik heb genoten van de reiki dagen. Toña en Marcelino zijn bevlogen, inspirerend, professioneel en liefdevol, de inwijdingen waren indrukwekkend, de groep fijn en open. De groepsgrootte van 10 vond ik helemaal prima, ondanks of dankzij het feit dat er 4 afwezigen waren. Sinds deze twee dagen behandel ik mijzelf dagelijks, onze zieke bananenplant (?) en ieder in mijn naaste omgeving die ervoor openstaat. De rugpijn die opkwam in de eerste nacht van de cursus was na een week weg. Ik voel meer rust, minder gejaagdheid, ik kijk liefdevoller met/uit mijn ogen en heb (weer) vertrouwen in dat wat er op mijn pad gaat komen. Dank jullie wel!

Amy

Cursus Energetische Massage niveau 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een hele intense ervaring. De cursus heeft onwijs veel in werking gezet en heeft me veel geleerd om in dat veilige veld bij mezelf te blijven en op die manier dat ook voor een ander te... Ik vond het een hele intense ervaring. De cursus heeft onwijs veel in werking gezet en heeft me veel geleerd om in dat veilige veld bij mezelf te blijven en op die manier dat ook voor een ander te creëren. Het veld wat Liona met haar meebrengt is niet eens te beschrijven in woorden. Ze prikt letterlijk door je heen en weet de hele groep op handen te dragen. Daarin zegt ze altijd precies de juiste dingen en dan gelukkig ook nog met een beetje humor. Dat maakt dat het allemaal een stuk veiliger voelt.

Liesbeth en Joost

Reiki 1

Super fijn! Informatief, warm, verbindend

Vincent Klinkhamer

Cursus Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was weer een hele ervaring rijker! Toch bijzonder wat het allemaal doet.
Zou het iedereen aanbevelen.