Jeen

Cursus: Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele interessante 'hands-on' training met voor ieder een persoonlijke (en andere) ervaring.
Tonya als docent maakt het verschil.

CSWM

Cursus

Een prima ervaring.

Charlotte Derksen

De Reiki Practitioner opleiding.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb veel praktijkervaring opgedaan, geleerd om in de rol van behandelaar te stappen en heel veel kennis opgedaan. Voor mij is dit een zeer waardevolle opleiding en het smaakt naar meer!

Patricia

Reiki practioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een hele fijne cursus, met diepgang bv oosterse geneeskunde, kennis verbreding en zeer kundige, professionele en betrokken begeleiding.

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel bijzonder, positief en nuttig

Cursus Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb een hele goede ervaring met deze cursus,het heeft mij inzicht en rust gegeven.

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief. Veel geleerd, veel kunnen oefenen, fijne sfeer, kleine groep. Een weekend dat me dichter bij mijzelf heeft gebracht.

Bjorn Claassens

Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zoals altijd weer een prettige ervaring met veel wijsheid.

Els Molenaar

Opleiding Oosterse Elementeleer
Opleiding Paraktische Chinese Geneeskunde

Wat is je ervaring met deze cursus?

Beide cursussen heb ik als heel fijn en goed ervaren. De docent was zeer kundig en goed onderlegd.
Fijne begeleiding en alle ruimte om vragen te stellen. De praktische oefeningen waren zinvol om te doen. Inhoudelijk waren de cursussen goed. De bijbehorende studiemappen waren een goede aanvulling en ik heb een schat aan kennis en ervaring opgedaan.

Sophie Brokmann

Reiki Grid Workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Super inspirerend om te leren hoe je met bergkristallen bepaalde intenties in de energie kunt zetten - en op die manier helende liefdevolle energie kunt sturen naar bepaalde personen of situaties!... Super inspirerend om te leren hoe je met bergkristallen bepaalde intenties in de energie kunt zetten - en op die manier helende liefdevolle energie kunt sturen naar bepaalde personen of situaties! Tona legt op een levendige en eenvoudige manier uit hoe het werkt. Let the magic happen ;-)