Marjon

3 daagse module/cursus oosterse elementenleer

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg informatief en leerzaam. De cursusleidster is erg bekwaam, heeft veel kennis en kan dit op een goede, duidelijke en toegankelijke manier overbrengen! Ook de aangereikte cursusmap is duidelijk en... Erg informatief en leerzaam. De cursusleidster is erg bekwaam, heeft veel kennis en kan dit op een goede, duidelijke en toegankelijke manier overbrengen! Ook de aangereikte cursusmap is duidelijk en informatief! De dagen vlogen voorbij!

Melissa

Oosterse elementenleer

Wat is je ervaring met deze cursus?

Gitta is iemand die heel veel kennis over de elementen in huis heeft. Helder en duidelijk brengt ze de stof over. De relatie tussen de elementen is mij op deze manier heel inzichtelijk geworden.

RP intensive

heel fijn en inspirerend

Naomi van Ree

Reiki Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Weer erg leerzaam en verdiepend. Fijn om steeds weer betere handvaten te krijgen als holistisch therapeut.

RP Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Positief; prettig om weer met elkaar te zijn, van elkaar te leren, nieuwe inzichten op te doen, nieuwe technieken te leren en elkaar te behandelen.

Zweethut

Bijzonder, verlichtend en verzachtend

MatildaCoaching

Reiki intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel fijn om weer samen te komen met gelijk gestemden.

Anton De Wijs

Relatie healing

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief. We hebben er enorm veel aan gehad en zijn dichter naar elkaar toe gegroeid. Het voelt alsof we nu écht in verbinding staan met elkaar.

Hank

Zweethutceremonie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Aanrader! Bijzonder effectieve combinatie van "extreme sauna en unwinding". Al duizenden jaren door krijgers en jagers beproefd om na strijd en jacht tot innerlijke rust te komen. Voor mij als... Aanrader! Bijzonder effectieve combinatie van "extreme sauna en unwinding". Al duizenden jaren door krijgers en jagers beproefd om na strijd en jacht tot innerlijke rust te komen. Voor mij als echtgenoot, partner, vader en ondernemer even zo waardevol!

Rosalie Sliedrecht

Reiki cursus 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer professionele cursus, vertrouwelijk, uitdagend, warm en vreugdevol. Goede opstellingen, met 8 cursisten in de groep kregen we de gelegenheid om goed te oefenen in een sacred place. Het is één... Zeer professionele cursus, vertrouwelijk, uitdagend, warm en vreugdevol. Goede opstellingen, met 8 cursisten in de groep kregen we de gelegenheid om goed te oefenen in een sacred place. Het is één van de mooiste geschenken die je jezelf kan geven. Dank aan Toña en Marcelino.