Monique Free Spirit Healing

Reiki

Wat is je ervaring?

Zeer positief! Veel kennis en veel inzichten gekregen, voornamelijk door te voelen en te doen

Joany / House of Comfort Massage

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Lilian en Janneke waren geweldig! Mooie ruimte, fijne groep. Veel mooie nieuwe technieken geleerd. Ik had van tevoren iets meer verdieping in de energetische aspecten en meridianen verwacht. Maar ik... Lilian en Janneke waren geweldig! Mooie ruimte, fijne groep. Veel mooie nieuwe technieken geleerd. Ik had van tevoren iets meer verdieping in de energetische aspecten en meridianen verwacht. Maar ik heb alsnog veel geleerd van zowel het geven als het ontvangen.
De andere opleidingen spreken me ook zeker aan, dus wie weet tot snel!

Jara

Energetische massagecursus niveau 1

Wat is je ervaring?

Bij Healing Space heb ik ervaren hoe geweldig magisch ik het vind om mensen te masseren. En hoeveel dieper een energetische massage gaat, ten opzichte van een ontspanningsmassage. Ik hing aan de... Bij Healing Space heb ik ervaren hoe geweldig magisch ik het vind om mensen te masseren. En hoeveel dieper een energetische massage gaat, ten opzichte van een ontspanningsmassage. Ik hing aan de lippen van docenten Lilian en Monika. De docenten hebben een hele fijne energie. Ze zien en voelen waar ze nodig zijn, wat maakt dat je met vertrouwen aan de slag gaat. De lesstof is interessant en relevant. Je krijgt een solide basis aangereikt om aan de slag te gaan met energetische massages. Conclusie: ik ben nu heel enthousiast aan het oefenen en kom zeker nog eens terug voor in ieder geval de advanced cursus!

Brian Huiskes

Zesdaagse couple retreat in Griekenland

Wat is je ervaring?

Met het zesdaagse couple retreat hebben we een prachtige tijd gehad. We hebben veel van elkaar mogen leren onder begeleiding van zeer goede en kundige coaches. Een absolute aanrader voor elk stel,... Met het zesdaagse couple retreat hebben we een prachtige tijd gehad. We hebben veel van elkaar mogen leren onder begeleiding van zeer goede en kundige coaches. Een absolute aanrader voor elk stel, want met dit retreat geef je jezelf als stel absoluut een van de meest waardevolle cadeaus in een relatie!

Cindy Maas - van Mierlo

Healing retreat Griekenland

Wat is je ervaring?

Zo ontzettend blij geweest met deze week. Er is enorm goed voor me gezorgd en ik voelde me gedragen. Ik kon echt even helemaal tijd voor mezelf maken, naar binnen keren en alles wat naar boven mocht... Zo ontzettend blij geweest met deze week. Er is enorm goed voor me gezorgd en ik voelde me gedragen. Ik kon echt even helemaal tijd voor mezelf maken, naar binnen keren en alles wat naar boven mocht komen ook echt laten komen. De healings waren fantastisch, het eten was heerlijk en de locatie is prachtig. Het is lastig om het in woorden uit te drukken maar ik voel enorm veel dankbaarheid. Ik gun iedereen zo'n fijne, intense, mooie, liefdevolle week.

Jeroen Voorburg

Healing retraite Griekenland

Wat is je ervaring?

Ontzettend waardevol, heerlijke setting, geweldige omgeving en liefdevolle healings die mijn energie en kracht volledig terugbracht

Esmée ten Bruggencate

Koppelsretreat

Wat is je ervaring?

We hebben een super fijne week gehad. Toña en Marcelino voelen heel goed aan wat er nodig is, zowel in de groep als per koppel. Er wordt een veilige sfeer gecreëerd wat ervoor zorgt dat je alles... We hebben een super fijne week gehad. Toña en Marcelino voelen heel goed aan wat er nodig is, zowel in de groep als per koppel. Er wordt een veilige sfeer gecreëerd wat ervoor zorgt dat je alles kunt bespreken, iets wat voor mij heel belangrijk is.

R

Energetisch masseren 1

Wat is je ervaring?

Leerzame cursus, prettige sfeer. Wel veel geld voor wat je krijgt.

Energy circle

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Techniek goed, pedagogisch didactische vaardigheden zijn onvoldoende

Machteld Ploeg

Reiki II