Edwin Sier

Herhaaldag Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief, altijd goed om weer even "in te checken", de medecursisten weer te zien en om me weer door Tona te laten inspireren

Sandra

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg fijn om onder de deskundige begeleiding van Toña en Marcelino de vaardigheden die je bij Reiki 2 hebt geleerd te oefenen en te verdiepen. Dank je voor deze heerlijke dag!

Edwin Sier

Reiki Grid Workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed. Op inspirerende wijze heeft Tona uitleg gegeven over de werking en toepassing van de Reiki Grid, heel motiverend om ermee aan de slag te gaan.

Patrick

Wat is je ervaring met deze cursus?

Vorig jaar juli heb ik de cursus Reiki 2 gedaan. De belangrijke details zijn goed behandeld. Het is een bevestiging dat ik op de goede weg zit en een stimulans om Reiki te blijven beoefenen.

H. Zwaan

Leerzaam en verhelderend

Edith

Reiki 2 herhaaldag.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Was weer fijn om alles ,te herhalen.Tonia neemt de tijd om je het geleerde nogmaals goed tot je te laten nemen.Zelfs met een grote groep.Altijd ook een fijne ontspannen sfeer.Blij dit centrum ontdekt te hebben.

Edith.

Reikigrid workshop.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Denk een goede aanvulling op de reiki .Wordt duidelijk uitgelegd.Fijn ook als er nog vragen waren mochten we weer contactopnemen.En de stenen zijn met liefde en kennis uitgezocht.Heel blij mee.

MatildaCoaching

Reiki Grid training

Wat is je ervaring met deze cursus?

Leuk om eindelijk te leren wat een grid is en hoe deze te gebruiken.

Aleid

Herhalingscursus Reiki2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat ik zelf als erg prettig ervaar, aan deze cursus (maar eigenlijk gewoon alle cursussen van Healing Space) is de liefdevolle, warme samenkomst, van een diverse groep mensen, waarin in korte tijd sterke verbintenissen worden gelegd.

Ik zie de reiki-cursus van Healing Space als een kadootje aan mezelf. Voor de rest van mijn leven heb ik, en mensen in mijn omgeving, er baat bij. Reiki2 versterkt dit alleen maar. <3

Robert

De Reiki 2 herhaaldag op 13 januari 2018

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was heel fijn om alles wat ik al jaren toepas weer eens door te lopen om zo ingesleten "routines" weer intens te doorleven en ingesleten schoonheidsfoutjes te kunnen herkennen en te corrigeren.
Toña en Marcelino hebben een zeer integere en liefdevolle manier van werken.