Jurgen Grobbée

Heel positief

Naomi

Ayurveda & Hormoonbalans cursus

Wat is je ervaring?

Het was een hele fijne en mooie introductie tot Ayurveda en eigenlijk alles rondom de hormonen en de hormoonbalans. Ik kreeg veel inzichten over hoe hormonen precies werken en hoe en waarom dat ook... Het was een hele fijne en mooie introductie tot Ayurveda en eigenlijk alles rondom de hormonen en de hormoonbalans. Ik kreeg veel inzichten over hoe hormonen precies werken en hoe en waarom dat ook verschillend is per persoon. Ik vond het erg prettig om meer inzicht te krijgen in de verschillende aspecten in invloeden rondom de hormonen en het gaf mij tools om aan de slag te gaan bij mezelf.

Annemiek van Lier

Energetisch massage

Heel goed!

Marjon de Bie

Alleen maar goed

Ann Demeulemeester - Mezelf Zijn

Wat is je ervaring?

In 1 woord 'magisch'. Heeft nog best veel losgemaakt, inzichten gegeven, waardoor mijn pad nu helderder is geworden. Ik voel me krachtig, vol zelfvertrouwen op eigenlijk alle vlakken in mijn leven.... In 1 woord 'magisch'. Heeft nog best veel losgemaakt, inzichten gegeven, waardoor mijn pad nu helderder is geworden. Ik voel me krachtig, vol zelfvertrouwen op eigenlijk alle vlakken in mijn leven. Ik voel dat de weg die ik ben ingeslagen de juiste is, waar hij ook heen mag gaan, ik heb er alle vertrouwen in en ga vol enthousiasme op ontdekkingstocht. Ik ben enorm dankbaar voor de prachtige begeleiding die jullie geven.

Sanne-Renée

Massage opleiding Ayurveda

Zeer goede opleiding

Ilvy

Reiki 2 intensive

Wat is je ervaring?

Erg goed. Inzoomen op je persoonlijke situatie, daar de tijd voor nemen en de symbolen weer even goed herhalen. Erg fijn!

Orkulind

Ayurvedische massage

Wat is je ervaring?

het was een heerlijke cursus

Sandy Groeneveld

Reiki2

Wat is je ervaring?

Het was weer zeer leerzaam, waardevol en liefdevol :-)

Barber

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Heel interessant, ben blij dat ik de cursus eindelijk gedaan heb.voelt goed.