Yoga Passion

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Kort samengevat, super fijn, leerzaam en inspirerend

Jasmijn Tittse

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed, heel reinigend en leerzaam

Niels

Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een leerzame en gezellige cursus

Steffie Aldenkamp

Reiki1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ontzettend fijne cursus, Toña en Marcelino zetten een leuke sfeer neer, vertellen heel leuk en interessant over theorie, filosofie en praktijk. De structuur van de cursus was ook fijn, goede... Ontzettend fijne cursus, Toña en Marcelino zetten een leuke sfeer neer, vertellen heel leuk en interessant over theorie, filosofie en praktijk. De structuur van de cursus was ook fijn, goede afwisseling. Na de twee dagen naar huis met duidelijke kennis over hoe ik zelf reiki kan integreren en oefenen, boekentips en leuke nieuwe contacten vanuit de cursus.

Joske de Koning

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed! Het was magisch!

Caressa en Alessandro

Couples retreat

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ondanks dat we niet in een scheiding lagen of onze relatie aan een zijden draadje hing, boekten we de couples retreat met Toña en Marcelino. Voor een sterke fundering om samen op verder te kunnen... Ondanks dat we niet in een scheiding lagen of onze relatie aan een zijden draadje hing, boekten we de couples retreat met Toña en Marcelino. Voor een sterke fundering om samen op verder te kunnen bouwen. En deze fundering is zeker versterkt tijdens het retreat! Door de mooie oefeningen die we samen hebben gedaan zijn we, niet door veel woorden, maar juist door onze gevoelswereld een stuk dichter bij elkaar gekomen. De wissewasjes van alledag zoals de vaat en de boodschappen wegen allemaal ineens een stuk minder zwaar omdat we samen weer sterk op 1 lijn liggen. Tijdens het retreat hingen we vaak aan Toña's lippen en waren we zo dankbaar wat van haar wijsheid mee naar huis te kunnen nemen. Niet alleen hebben we samen grote stappen gezet, maar zijn we apart van elkaar op persoonlijker vlak ook gegroeid en weten we wat ons te doen staat om zuiver verder te gaan. Toen we thuiskwamen zaten we te bedenken dat eigenlijk elk stel zo'n retreat als deze zou moeten doen. Wat een prachtige ervaring!

Silvia

Stiltereis Griekenland

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik ben in augustus mee geweest op stiltereis naar Griekenland. Het was mijn eerste keer in stilte en het is me enorm goed bevallen. De begeleiding van Toña en Dora is warm en hartelijk, het eten was... Ik ben in augustus mee geweest op stiltereis naar Griekenland. Het was mijn eerste keer in stilte en het is me enorm goed bevallen. De begeleiding van Toña en Dora is warm en hartelijk, het eten was echt heerlijk en de locatie is simpelweg prachtig.
Al met al was het een zeer waardevolle ervaring en ik merk in mijn dagelijkse leven nog steeds wat het me heeft gebracht. Iets vaker geen telefoon en geen andere afleiding en gewoon zijn, met mezelf. Meer heb je eigenlijk niet nodig :)

Linda Krusmann

Relatiesessie/healing

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wow! Waar we dachten dat we samen heel wat op te lossen hadden, wist Toña ons in een klap weer helemaal in harmonie te laten zijn. We hoefden alleen maar herinnerd te worden, aan wie we zelf zijn,... Wow! Waar we dachten dat we samen heel wat op te lossen hadden, wist Toña ons in een klap weer helemaal in harmonie te laten zijn. We hoefden alleen maar herinnerd te worden, aan wie we zelf zijn, en aan wie we samen zijn. Door middel van een mooie ceremonie, oogcontact, healing, aanrakingen, en zonder er teveel woorden aan te geven waren we gelijk weer diep verbonden. We zijn ontzettend dankbaar voor deze mooie en fijne manier waarop Toña ons deze diepe verbinding samen heeft laten herinneren. Dank dank dank!!?

Kimm Bakkers

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Nergens anders had ik mijn reiki 1 en 2 cursus willen volgen dan bij Toña en Marcelino.

Renske van der Maaten

Cursus