André Schutte

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Kracht en verbinding , het gevoel vrienden van het leven gemaakt te hebben zonder adresgegevens uit te wisselen. Ik wist beperkt waar ik aan begon, heb het over me heen laten komen. Alles nieuw maar... Kracht en verbinding , het gevoel vrienden van het leven gemaakt te hebben zonder adresgegevens uit te wisselen. Ik wist beperkt waar ik aan begon, heb het over me heen laten komen. Alles nieuw maar vertrouwd , intens en loslatend , rustgevend en toch zo alert . Mogen ervaren hoe energie moeiteloos door mij stroomt en hoe het krachtige effect op degene onder mijn handen. Kracht zonder macht ............... Tona en Marcelino als geduldige meester en liefdevolle toeschouwer.

Dit is pas het begin van mijn pad en zie jullie bij Reiki 2

Frank

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Energiek, duidelijke visie en passie heeft Toña voor Reiki ondersteund door Marcelino en neemt de cursisten mee hierin. Dat maakt het tot leerzame en leuke 2 dagen. De groep is compact (7... Energiek, duidelijke visie en passie heeft Toña voor Reiki ondersteund door Marcelino en neemt de cursisten mee hierin. Dat maakt het tot leerzame en leuke 2 dagen. De groep is compact (7 deelnemers) en de interactie was veilig en prettig tussen onze groepsleden. Deze sfeer wordt me t hulp van beide Reiki Masters gecreëerd.

Carina

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een leerzame en interessante cursus. De sfeer was intiem, veilig en open.
Toña is duidelijk in haar uitleg, waardoor alles goed te begrijpen is. Daarnaast geeft ze bruikbare feedback en helpt ze je waar nodig. Ik ben dankbaar dat ik deel heb mogen nemen aan deze cursus.

Linda

Cursus Reiki I

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een fantastische cursus, een bijzonder weekend met veel mooie leerervaringen. De leraren zijn geweldig, heel ervaren en ze zijn heel goed in het neerzetten van een sfeer en energie waarin we... Het was een fantastische cursus, een bijzonder weekend met veel mooie leerervaringen. De leraren zijn geweldig, heel ervaren en ze zijn heel goed in het neerzetten van een sfeer en energie waarin we werkelijk konden ervaren, voelen en leren.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Veel ervaren, genoten en geleerd

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik stind vrij sceptisch tegenover Reiki. Deze cursus heeft me volledig in het kamp van de 'believers' gekatapulteerd. De opbouw van de twee dagen, de intimiteit van de kleine groep en de... Ik stind vrij sceptisch tegenover Reiki. Deze cursus heeft me volledig in het kamp van de 'believers' gekatapulteerd. De opbouw van de twee dagen, de intimiteit van de kleine groep en de aanstekelijke en voelbare energie, passie en kennis van Toña en Marcelino zorgden ervoor dat deze eerste graad de diepgang kreeg die van deze opleiding iets bijzonder krachtigs, uniek en professioneel maakt. De ervaring van Toña als Reiki Master is fenomenaal. Haar energie zo krachtig en zo liefdevol. Marcelino kan bijzonder boeiend vertellen zodat alles goed blijft hangen.
Ik voel in mezelf een verschuiving, een zekere lichtheid, meer ruimte, meer energie na deze twee dagen. Reiki bij mezelf toepassen begint nu al aan te voelen als mijn dagelijkse portie energie. Een zonnebad of licht douche elke ochtend. Ik ben bijzonder benieuwd wat de komende 90 dagen me zullen geven. Geleidelijk aan wil ik het ook toepassen bij mijn klanten. Voor wie nog twijfelt, kan ik maar 1 ding zeggen: laat je verwonderen door reiki. Schuif je vooroordelen aan de kant en voel het gewoon.

Ik heb de cursus Reiki 1 bij healing space gedaan.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een hele integere, warme en uit liefde gegeven cursus.

Charlotte Meeuwissen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel erg fijn gedoceerd, fijne groep en heel bijzonder.

Anton de Wijs

Ik heb bij Healing Space Reiki 1 gedaan.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Mijn ervaring met deze cursus is super positief. De uitleg was erg duidelijk en de begeleiding was top! Ik heb veel informatie opgedaan en genoten van de wijze waarop dit door Toña en Marcelino werd... Mijn ervaring met deze cursus is super positief. De uitleg was erg duidelijk en de begeleiding was top! Ik heb veel informatie opgedaan en genoten van de wijze waarop dit door Toña en Marcelino werd gedeeld.

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een hele intensieve cursus, die echt voorbij gevlogen is. Ik heb er veel geleerd over mezelf, ik heb veel geleerd waar ik mee verder kan, ik heb het gevoel dat ik met de reiki nu meer kan... Het was een hele intensieve cursus, die echt voorbij gevlogen is. Ik heb er veel geleerd over mezelf, ik heb veel geleerd waar ik mee verder kan, ik heb het gevoel dat ik met de reiki nu meer kan en dat voelt erg goed. Dit alles dankzij de enthousiaste en bezielende leiding van Tona. Ik ben ook dankbaar dat ik reiki 2 heb mogen doen.