Erik Schaap Bouwservice

Wat is je ervaring met deze cursus?

relaxed en weer wat inzichten rijker.

Ferdi

Opleiding energetische massage 1

Heel fijn !
Heerlijke dagen, op naar meer.

Tip. Zou het een half uur/ uurtje langer doen, zodat er meer ruimte is...

Sabina Majoor

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat een mooie ervaring. Op een ontspannen manier mij verder verdiept in de Reiki en mijzelf. In een kleine groep was er volop ruimte en tijd voor alle cursisten. Ik ben dankbaar voor de 2 indrukwekkende dagen.

Sandra

Energetische massage 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele bijzondere en leerzame cursus onder deskundige begeleiding van Liona. Erg tevreden en dankbaar voor alles wat ik geleerd heb.

Janneke

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat was dit een fantastische cursus! Omdat je oa heel diep op je eigen thema's werkt, voelde het voor mij als 2 dagen therapie, waarin ik mezelf heel veel beter leerde kennen en ook meteen oplossingen vond voor thema's die in mijn leven spelen. Ik kan het iedereen aanraden om na Reiki 1 ook Reiki 2 te gaan doen: niet alleen versterk je je behandeling en leer je op afstand Reiki sturen, maar je gaat echt naar een dieper niveau. In de behandeling van anderen, maar vooral ook bij jezelf. Ik heb er van genoten!

Jan Willem

Cursus energetische massage niveau 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg fijn opgezette training, gericht op de beleving, het intuïtieve, het ervaren.

Estrella Smith

Reiki 2 cursus

Een fijne ervaring

Isabel Noppe

Cursus

Super !!

Jolanda Heusschen

Ik heb de cursus Reiki I bij Healing Space gevolgd.

Wat is je ervaring met deze cursus?

In één woord: geweldig! Met dank aan de bezielende docenten Toña en Marcelino is dit veel meer dan een Reiki I cursus. Op een toegankelijke manier - doordrenkt met veel enthousiasme en veel levenswijsheid - weten Toña en Marcelino je letterlijk (aan) te raken om dichter bij jezelf te komen. Heel waardevol! Zo'n weekend is eigenlijk een must-have voor iedereen .

Marita

Zweethutceremonie, 19 februari

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een volle sneeuwman, wat het nog mooier maakte, zeker vanwege het heldere weer. Een hele fijne ingetogen (yin)ceremonie, mooi geleid weer door Toña en Marcelino. De warmte en de energie in de hut heeft mij veel ontspanning en een heerlijk licht gevoel gegeven, wat nog dagen na-ebte :-)