Naomi van Ree

Reiki Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Weer erg leerzaam en verdiepend. Fijn om steeds weer betere handvaten te krijgen als holistisch therapeut.

RP Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Positief; prettig om weer met elkaar te zijn, van elkaar te leren, nieuwe inzichten op te doen, nieuwe technieken te leren en elkaar te behandelen.

Zweethut

Bijzonder, verlichtend en verzachtend

MatildaCoaching

Reiki intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel fijn om weer samen te komen met gelijk gestemden.

Anton De Wijs

Relatie healing

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief. We hebben er enorm veel aan gehad en zijn dichter naar elkaar toe gegroeid. Het voelt alsof we nu écht in verbinding staan met elkaar.

Hank

Zweethutceremonie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Aanrader! Bijzonder effectieve combinatie van "extreme sauna en unwinding". Al duizenden jaren door krijgers en jagers beproefd om na strijd en jacht tot innerlijke rust te komen. Voor mij als... Aanrader! Bijzonder effectieve combinatie van "extreme sauna en unwinding". Al duizenden jaren door krijgers en jagers beproefd om na strijd en jacht tot innerlijke rust te komen. Voor mij als echtgenoot, partner, vader en ondernemer even zo waardevol!

Rosalie Sliedrecht

Reiki cursus 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer professionele cursus, vertrouwelijk, uitdagend, warm en vreugdevol. Goede opstellingen, met 8 cursisten in de groep kregen we de gelegenheid om goed te oefenen in een sacred place. Het is één... Zeer professionele cursus, vertrouwelijk, uitdagend, warm en vreugdevol. Goede opstellingen, met 8 cursisten in de groep kregen we de gelegenheid om goed te oefenen in een sacred place. Het is één van de mooiste geschenken die je jezelf kan geven. Dank aan Toña en Marcelino.

André Schutte

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Kracht en verbinding , het gevoel vrienden van het leven gemaakt te hebben zonder adresgegevens uit te wisselen. Ik wist beperkt waar ik aan begon, heb het over me heen laten komen. Alles nieuw maar... Kracht en verbinding , het gevoel vrienden van het leven gemaakt te hebben zonder adresgegevens uit te wisselen. Ik wist beperkt waar ik aan begon, heb het over me heen laten komen. Alles nieuw maar vertrouwd , intens en loslatend , rustgevend en toch zo alert . Mogen ervaren hoe energie moeiteloos door mij stroomt en hoe het krachtige effect op degene onder mijn handen. Kracht zonder macht ............... Tona en Marcelino als geduldige meester en liefdevolle toeschouwer.

Dit is pas het begin van mijn pad en zie jullie bij Reiki 2

Frank

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Energiek, duidelijke visie en passie heeft Toña voor Reiki ondersteund door Marcelino en neemt de cursisten mee hierin. Dat maakt het tot leerzame en leuke 2 dagen. De groep is compact (7... Energiek, duidelijke visie en passie heeft Toña voor Reiki ondersteund door Marcelino en neemt de cursisten mee hierin. Dat maakt het tot leerzame en leuke 2 dagen. De groep is compact (7 deelnemers) en de interactie was veilig en prettig tussen onze groepsleden. Deze sfeer wordt me t hulp van beide Reiki Masters gecreëerd.

Carina

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een leerzame en interessante cursus. De sfeer was intiem, veilig en open.
Toña is duidelijk in haar uitleg, waardoor alles goed te begrijpen is. Daarnaast geeft ze bruikbare feedback en helpt ze je waar nodig. Ik ben dankbaar dat ik deel heb mogen nemen aan deze cursus.