Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat een fijne cursus was dit! Je krijgt op een eenvoudige en praktische manier allerlei massagetechnieken aangereikt, die je thuis of in je eigen praktijk kan toepassen.
Het meest waardevolle van deze cursus vond ik vooral dat je met aandacht en intentie leert masseren.
Dat je uitgedaagd wordt om je bewust te worden van jouw eigen energie en invloed als masseur op de kwaliteit van de massage en hoe degene die de massage ontvangt het ervaart.
Ik heb me verbaasd over hoeveel effect de verstilde technieken en de zachtere massage kunnen hebben ten opzichte van een massage waar je veel meer op het spierniveau werkt.

En omdat je echt 3 volle dagen aan het masseren bent, maar ook massages ontvangt kom je echt totaal ontspannen en met nieuwe inzichten thuis!

Energetische massage voor stellen

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het voelde echt als een liefdevolle relatietherapie, maar dan op een manier die ik nergens anders heb gezien. We hebben heel massagetechnieken geleerd, die je makkelijk weer kunt toepassen als je er thuis of in je eigen praktijk mee aan de slag wilt. Maar even los van de technieken die je aangereikt krijgt. Heb ik vooral ervaren dat het enorm waardevol is om weer in verbinding te komen met mezelf en vandaar uit ook weer met mijn geliefde.
Toña heeft de gave om altijd datgene " whats beneath the surface" boven tafel te krijgen en dat maakt dat er echte heling kan plaatsvinden. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je relatie.

Ik kan het elk stel aanraden om zichzelf deze 3 dagen te gunnen!

Nicole

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Bijzondere ervaring, veel geleerd en gevoeld!

Manolya

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Mijn ervaring met Reiki 1 voelde dankzij Toña en Marcelino heel veilig. Ze krijgen het voor elkaar om binnen twee dagen een compleet gevoel te geven aan een groep van 8 mensen. Zo compleet dat je helemaal jezelf mag zijn en er zodoende voor elkaar kan zijn. Ik ben dankbaar dat ik dit heb gedaan voor mijzelf.

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Reki 2 cursus was een helend weekend onder de deskundige en liefdevolle begeleiding van Tona.

Monika

Reiki 2 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Following Reiki 1 and 2 times Reiki Refresh day, I did also Reiki 2 course by Healing Space. It was a beautiful two days, in a small group of people, which made it intimate and deeply impacting experience. As always, Tona explained everything very clearly and patiently, making sure everyone follows and is absorbing new techniques and knowledge. I am very grateful I could be part of the experience. It gave me energy, calmness and trust I am following the right path.

Thijs Tuijt

Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een hele mooie verdieping op Reiki I, op een goede manier gegeven. Een mooie balans tussen theorie, praktijk en persoonlijke processen. Op veel vlakken een helende ervaring. Veel dank :)

Energetische massage voor koppeltjes

Wat is je ervaring met deze cursus?

Vond het heel fijn en veilig. Veel geleerd!

Cursus reiki 2

Naomi

Energetische Massagecursus voor stellen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Deze cursus was heel erg transformerend voor mijn geliefde en ik. In drie dagen heeft Tona ons om te beginnen veel massagetechnieken geleerd die gestoeld zijn op het zelfhelende vermogen van het lichaam. Daarnaast is het een cursus die je sowieso dichter bij elkaar brengt en weer een laag dieper en liefdevoller in je relatie.