Cursus Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed! Erg veel geleerd en nieuwe informatie tot me gekregen. Zeer inspirerende en kundige docent.

Judith Sporken / Vitamine-J

Cursus Eenvoudig Gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het is een geweldige cursus die veel verder reikt dan alleen informatie over voeding. Het gaat om je leefomgeving en leefstijl in een breed spectrum. Anna is zeer kundig en in staat de informatie op... Het is een geweldige cursus die veel verder reikt dan alleen informatie over voeding. Het gaat om je leefomgeving en leefstijl in een breed spectrum. Anna is zeer kundig en in staat de informatie op een hele interessante en begrijpelijke manier over te brengen. Een eye-opener en aanrader voor jezelf & iedereen die je lief is!

Cursus Eenvoudig Gezond

Zeer veel geleerd!

Cursus

Heel goed

Cursus Eenvoudig Gezpnd

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg leerzaam! Cursusleider Anna Kruyswijk is erg belezen, deskundig, kritisch en tegelijkertijd humoristisch, relativerend en 'relaxed'. Veel nieuwe inzichten m.b.t. voeding en andere... Erg leerzaam! Cursusleider Anna Kruyswijk is erg belezen, deskundig, kritisch en tegelijkertijd humoristisch, relativerend en 'relaxed'. Veel nieuwe inzichten m.b.t. voeding en andere omgevingsinvloeden ... en hoe je daar mee om kunt gaan. Conclusie: zo natuurlijk mogelijk eten en drinken, zo dicht mogelijk bij je constitutie blijven en jezelf voldoende 'aarden' om bestand te zijn tegen omgevingsinvloeden die er nu eenmaal zijn. De cursus biedt voldoende handvatten om hier je eigen leven mee vorm te geven. Nu nog in de praktijk brengen :-)

Liona Marchena

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Fijne cursus die me handvatten heeft gegeven om aanpassingen te doen in mijn leefstijl (met name mijn voeding) om nog meer balans te creëren in mijn dagelijkse leven.
Anna is inspirerend en...
Anna is inspirerend en daagt je uit om kritisch te zijn naar datgene wat we allemaal voor waar hebben aangenomen en tegelijkertijd altijd te blijven luisteren naar je eigen intuïtie.

MatildaCoaching

Cursus eenvoudig gezond

Heel informatief

Naomi van Ree

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg leerzame en verhelderende cursus over een gezonde leefstijl.

Rudi Brouwer

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb zeer genoten van deze opleiding.

Ik heb zeer genoten van deze opleiding.

Toña en Marcelino geven op een ontspannende, aantrekkelijke manier de cursus. Naast de vele oefen vormen wordt ook de achterliggende gedachte en de historie van de Reiki mee gegeven. Met andere woorden "een totaal pakket".

Een aanrader dus voor jezelf en daarmee gelijk jouw omgeving.

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een liefdevol en interessante cursus begeleid door ervaren professionals.