Chantal Berkers

Cursus eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Veel bruikbare dingen over gezondheid geleerd, onder deskundige begeleiding.
Veel bruikbare dingen over gezondheid geleerd, onder deskundige begeleiding.
Voor mij zou de theorie minder gedetailleerd aangeboden mogen worden. Voor de energie gedurende de dag liefst wat meer variatie aan werkvormen. Anna doceert heel prettig maar wat minder zenden zou voor mij welkom zijn.
De andere deelnemers, en hun ervaringen, ook als fijn ervaren.

Sandy Theunisse-Cardioboxing Rotterdam

Cursus reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

WoW! Wat was dit een fantastische ervaring om in 2 dagen samen met een prachtige groep van de bijzondere vrouw Toña reiki te mogen leren. Healing Space onderscheidt zich door de fijne en magische... WoW! Wat was dit een fantastische ervaring om in 2 dagen samen met een prachtige groep van de bijzondere vrouw Toña reiki te mogen leren. Healing Space onderscheidt zich door de fijne en magische energie! Je voelt je één met de groep en zult liefde en de meest sterke energie leren voelen. Echt een cadeau!

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een hele bijzondere, leerzame en dierbare ervaring. Tona zorgde voor een krachtige en veilige omgeving waarin iedereen kon ‘zijn’.

Levi

Reiki Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een ontzettend bijzondere en warme ervaring waarin iedereen liefdevol & respectvol met elkaar om gaat.

Rob van den Broek

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg leerzaam. Tonia is een inspirerende leraar die helder les geeft. De locatie was perfect. De liefdevolle aandacht voor ons als leerling en de goede zorgen voor ons als mens deed mij erg... Erg leerzaam. Tonia is een inspirerende leraar die helder les geeft. De locatie was perfect. De liefdevolle aandacht voor ons als leerling en de goede zorgen voor ons als mens deed mij erg goed. Kortom, prima. Een echte aanrader als je aan Reiki wilt doen.

Sam Uyleman

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik ervaarde nog een blokkade om mijn emoties te laten stromen en door de reiki cursus is deze blokkade opgeheven! Nu heb ik geen boosheid meer nodig om mijn pijn te maskeren of als hulpmiddel om er... Ik ervaarde nog een blokkade om mijn emoties te laten stromen en door de reiki cursus is deze blokkade opgeheven! Nu heb ik geen boosheid meer nodig om mijn pijn te maskeren of als hulpmiddel om er te komen. Het geeft me heel veel licht, liefde en rust en ben sinds de cursus niet meer moe geweest!

S Yucel

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het is een zeer veilige, liefdevolle omgeving met Toña, een kundige en energieke docent, om reiki te leren.

W. Eekhoorn

Opleiding Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het waren twee hele bijzondere dagen. Tona is een fantastische leermeester, die duidelijk kan uitleggen, vertellen en ons in alle rust, maar krachtig maar ook met humor kan meenemen in de (voor mij... Het waren twee hele bijzondere dagen. Tona is een fantastische leermeester, die duidelijk kan uitleggen, vertellen en ons in alle rust, maar krachtig maar ook met humor kan meenemen in de (voor mij nieuwe) wereld van Reiki. Ze weet de westerse en oosterse manier van denken goed bij elkaar te brengen. Heel veel geleerd! Er is een nieuwe wereld voor mij open gegaan. Dit smaakt naar meer!

Workshop aikido met collega's, verdeeld over twee dagen.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Positief met enthousiaste begeleiding.

Romy Barendse

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer goed. Het is ontzettend veel stof, maar heel interessant en vooral fijn dat alles praktisch toepasbaar is, waardoor je er meteen de vruchten van plukt.