Rosalie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het voelde aan als een warm bad waarin je jezelf continue in inspiratie dompelt. Tona en Marcelino creëren zo'n setting dat het direct aanvoelt als 'thuis komen', warm, vertrouwd, veilig, gezellig... Het voelde aan als een warm bad waarin je jezelf continue in inspiratie dompelt. Tona en Marcelino creëren zo'n setting dat het direct aanvoelt als 'thuis komen', warm, vertrouwd, veilig, gezellig en vooral ook heel 'aards' :) Beiden zijn ontzettend kundig en kunnen op een heerlijke manier vertellen waardoor je echt gegrepen wordt door Reiki en haar achtergrond. Tranen en glimlachen wisselende elkaar af gedurende het weekend en dit voelde bevrijdend. De eerste dagen ná de cursus bemerk ik mijzelf een liefdevolle verandering en al wetende dat dit nog maar het begin is ;) Tot snel lieve Tona en Marcelino!

Rike de Groot

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus is voor mij heel inzichtgevend geweest. Anna is een inspirerende en bevlogen vrouw met enorm veel kennis en ervaring, met prachtige praktijkvoorbeelden. Ik heb veel nieuws geleerd, zowel... De cursus is voor mij heel inzichtgevend geweest. Anna is een inspirerende en bevlogen vrouw met enorm veel kennis en ervaring, met prachtige praktijkvoorbeelden. Ik heb veel nieuws geleerd, zowel van de cursus zelf als door de inbreng en ervaringen van de cursisten. De dagen vlogen voorbij. Het is een boeiende cursus en de opdrachten zijn heel goed uit te voeren in het dagelijks leven.

Robert Meiling

De opleiding “Eenvoudig Gezond”

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een heel erg goede cursus waarin je de theorie over de effecten van voeding die je in een les leert in de drie weken tot de volgende bijeenkomst in praktijk kan brengen. Wat heb ik een respect... Een heel erg goede cursus waarin je de theorie over de effecten van voeding die je in een les leert in de drie weken tot de volgende bijeenkomst in praktijk kan brengen. Wat heb ik een respect gekregen voor de wijze waarop het lichaam functioneert. Anna is een lopende encyclopedie met een ongelofelijke kennis over dit onderwerp.

Imke

Reiki I cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief. Een bijzondere ervaring met een bijzondere groep mensen. Toña deelt ontzettend veel kennis en inzicht. De cursus geeft je zelfinzicht, legt de beginselen van reiki goed uit en de... Heel positief. Een bijzondere ervaring met een bijzondere groep mensen. Toña deelt ontzettend veel kennis en inzicht. De cursus geeft je zelfinzicht, legt de beginselen van reiki goed uit en de reiki initiatie is heel bijzonder.

Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Absoluut positief! Leerzaam, gedegen onderwezen/gepresenteerd en interessante leerstof!

Deborah van Aken

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een bijzondere ervaring.

Joop van Leeuwen

Cursus

Zeer goed!

Stephanie

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel bijzonder! Tona heeft mij enorm geinspireerd!!! Haar gehele levenswijze heeft mij geraakt! Ik ging er geheel onervaren naar toe.... Wat heb ik een positieve en lieve energie ontvangen!!!! Het... Heel bijzonder! Tona heeft mij enorm geinspireerd!!! Haar gehele levenswijze heeft mij geraakt! Ik ging er geheel onervaren naar toe.... Wat heb ik een positieve en lieve energie ontvangen!!!! Het voelt als een duwtje in de rug naar wat ik graag zou willen; kinderen helpen met Reiki. Ik weet nog niet precies hoe en in welke vorm, maar ik ben zeker van plan veel te gaan oefenen en meer zelfvertrouwen te krijgen in het geven en ontvangen van Reiki.
Voor mij persoonlijk had de groep iets kleiner mogen zijn, maar dat heeft ook te maken met mijzelf als persoon. Ik ben Tona en Marcelino heel erg dankbaar dat ik aan deze cursus mee mocht doen!!