Charlotte Klein

Erg leerzaam en fijn

Bowie Redman Barbiers

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het is een enorm verdiepende cursus, je leert niet alleen de beginselen van Reiki en kan daarna ook echt jezelf en andere behandelen. Maar je krijgt ook een bredere kijk op wat Reiki kan betekenen... Het is een enorm verdiepende cursus, je leert niet alleen de beginselen van Reiki en kan daarna ook echt jezelf en andere behandelen. Maar je krijgt ook een bredere kijk op wat Reiki kan betekenen in jouw leven. De cursus heeft mij ook veel rust en vertrouwen in mezelf gegeven. En een diepere verbinding met mezelf en met hoe ik wil leven.

Marijse Hofstede

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een super mooie, fijne, indrukwekkende, plezierige cursus. De samen smelting van de westerse nuchterheid met de Chinees/Oosterse geneeswijzen was heel prettig. Ik voel mij nu meer een... Het was een super mooie, fijne, indrukwekkende, plezierige cursus. De samen smelting van de westerse nuchterheid met de Chinees/Oosterse geneeswijzen was heel prettig. Ik voel mij nu meer een heel(dag 1) en compleet (dag2) mens dan dat ik de cursus begon. Dankjewel! (Linksom knuffel)

Fleur de Vries

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Geweldig. Ik zou me geen betere reiki master kunnen wensen. Heel dankbaar voor alle kennis die Toña heeft gedeeld; ze kijkt veel verder dan de praktische, essentiële skills nodig voor de tweede... Geweldig. Ik zou me geen betere reiki master kunnen wensen. Heel dankbaar voor alle kennis die Toña heeft gedeeld; ze kijkt veel verder dan de praktische, essentiële skills nodig voor de tweede graad en neemt haar vak heel serieus. Ontzettend veel geleerd en geïnspireerd vertrokken. Net als Reiki cursus 1 dat deed, heeft ook Reiki 2 echt weer opnieuw m'n levenskwaliteit verbeterd! Ik raad het iedereen aan.

Kai

Cursus reiki 1

Zeer inspirerend

Pien

Reiki 1 Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Veel geleerd en nog belangrijker; gevoeld en ervaren. Wat een bijzondere ervaring! Ik kom terug voor reiki 2!

Audrey Zimmerman

Beter dan Goed

Kasper

Reiki I

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wees voorbereid op een bijzondere ervaring waarbij wetenschap, spiritualiteit en persoonlijke ontwikkeling hand in hand gaan bij deze bijzondere ervaring (cursus is niet het goede woord), geleid... Wees voorbereid op een bijzondere ervaring waarbij wetenschap, spiritualiteit en persoonlijke ontwikkeling hand in hand gaan bij deze bijzondere ervaring (cursus is niet het goede woord), geleid door 3 warme en wijze mensen. Ik denk dat het niet uitmaakt wat je doet, waar je vandaag komt of hoever je bent op je eigen pad, maar ik vond dit echt een “eye-opener” letterlijk én figuurlijk. Hoe alles wat ik heb geleerd zich gaat manifesteren weet ik nog niet, maar het kan alleen maar positief zijn! Twijfel je? Er is geen “proberen”, gewoon doen!

Cathy de Bruin

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was een hele fijne cursus. Binnen een korte tijd voelde de groep heel veilig, iedereen kon en mocht zichzelf zijn. We hebben veel achtergrond informatie gekregen over Reiki en veel momenten om... Het was een hele fijne cursus. Binnen een korte tijd voelde de groep heel veilig, iedereen kon en mocht zichzelf zijn. We hebben veel achtergrond informatie gekregen over Reiki en veel momenten om met elkaar te oefenen. De inwijdingen waren magisch en heel bijzonder om dat samen met mijn man te mogen ontvangen. De reiki cursus heeft me gegeven dat ik meer vertrouwen mag hebben in het pad waarop ik ga. Dat ik het waard ben om meer zelfliefde te ontvangen, en die liefde te mogen delen met anderen.
Bedankt Toña, Marcelino en Naomi voor de fijne begeleiding van deze twee dagen.