Taqa Health

Super intressant

Heel kind Coaching

Reiki I

Heel positief,
en heel belangrijk het werkt! Al bij diverse personen gedaan, ook mezelf, met goed resultaat

cardioboxingrotterdam

Reiki Practisioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

dit is een hele waardevolle, bijzondere opleiding. Behalve dat je van alles leert om in praktijk cliënten goed te kunnen begeleiden bij hun helingsproces, maak je persoonlijk ook een enorm mooi... dit is een hele waardevolle, bijzondere opleiding. Behalve dat je van alles leert om in praktijk cliënten goed te kunnen begeleiden bij hun helingsproces, maak je persoonlijk ook een enorm mooi proces mee. Heel erg dankbaar dat ik dit door Healingspace heb mogen ervaren! Dank je wel Toña!

Praktische oosterse geneeskunde.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een zeer interessante cursus.

Debby Smit

Cursus Reiki Practioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ontzettend fijne, professionele en leerzame cursus waarbij veel aandacht is voor (zelf-)ontwikkeling

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

ik vond het een hele bijzondere cursus. Niet alleen de Reiki, maar ook de wijsheid die daar om heen verteld werd, de fijne sfeer en de innerlijke motivatie van de docenten om ons meer dat alleen de... ik vond het een hele bijzondere cursus. Niet alleen de Reiki, maar ook de wijsheid die daar om heen verteld werd, de fijne sfeer en de innerlijke motivatie van de docenten om ons meer dat alleen de handopleggingen te leren en mee te geven.

Reiki I cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed! Fijne begeleiding, goede sfeer in de groep en ook ruimte voor persoonlijke aandacht ondanks dat de groep wel redelijk groot was.

Opleiding energetische massage

positief

Auralimar

Cursus Praktische Chinese Geneeswijze

zeer goed

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

In twee dagen tijd onder de professionele begeleiding en uitleg van Tona en Marcelino veel geleerd en nieuwe inzichten opgedaan. Na de theoretische uitleg en toelichting het in de praktijk oefenen... In twee dagen tijd onder de professionele begeleiding en uitleg van Tona en Marcelino veel geleerd en nieuwe inzichten opgedaan. Na de theoretische uitleg en toelichting het in de praktijk oefenen van de handposities: dat sprak mij zeer aan. Goede sfeer, veilig en vertrouwd.