Carina Deijkers

Reiki Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een waardevolle aanvulling op de opleiding Reiki Practitioner. Een stuk verdieping in kennis, maar ook in vaardigheden. Dit kan meteen toegepast worden in het dagelijks leven en eventueel in je... Een waardevolle aanvulling op de opleiding Reiki Practitioner. Een stuk verdieping in kennis, maar ook in vaardigheden. Dit kan meteen toegepast worden in het dagelijks leven en eventueel in je praktijk.

HolisticMatilda

Reiki Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Super fijn om het buiten te hebben gedaan, om met het eigen lichaam bezig te zijn (bewegen) en dit dan te kunnen vertalen naar de praktijk.

Ferdi

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik ervaar deze cursus als zeer fijn, het was een waardevolle dag die werd gegeven met passie en liefde.

Matthijs Collard // Hike One

Retreat

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel mooi om mee te maken!

Gerwin

Zeer prettig, deskundig, betrokken

P1 Corporate Hospitality BV

Retreat

Helemaal goud!

Sophie Brokmann

Reiki Practitioner Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

De Intensive is altijd een fijne dag om weer met andere Reiki practitioners te verbinden en ervaringen uit de praktijk te delen. Dit keer hebben we gefocust op het stimuleren van Ki (levensenergie)... De Intensive is altijd een fijne dag om weer met andere Reiki practitioners te verbinden en ervaringen uit de praktijk te delen. Dit keer hebben we gefocust op het stimuleren van Ki (levensenergie) via verschillende oefeningen. Heel interessant om weer op een nieuwe manier contact te maken met het lichaam, en daardoor helderheid en focus te creƫren. Tevens mooi om herinnert te worden aan hoeveel je met mindset en visualisatie kunt bereiken. Eigenlijk altijd nog veel meer dan je zelf denkt! De mogelijkheden zijn oneindig :)

Sophie Brokmann

Eenvoudig Gezond

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus heeft mij bewuster gemaakt van mijn constitutie en welke voeding bij mijn systeem past op basis van de bloedgroep en Ayurveda. Ik heb op een andere manier naar mijn vertering leren kijken... De cursus heeft mij bewuster gemaakt van mijn constitutie en welke voeding bij mijn systeem past op basis van de bloedgroep en Ayurveda. Ik heb op een andere manier naar mijn vertering leren kijken in de bredere zin. Verteren van de voeding, maar ook van alle informatie die ik dagelijks tot mij neem. De cursus is echt een verrijking geweest om te spelen met mijn voeding, en heeft mijn creativiteit in de keuken ook versterkt. Ik vond het leuk om via de pendel te onderzoeken welke voedingscombinaties, mineralen en vitaminen m'n systeem nodig heeft. Deze cursus is zeker een aanrader voor iedereen die zich wilt verdiepen in voeding op een holistische manier.

Sandra

Reiki Practioner Intensive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Top zoals altijd en erg leerzaam!

Charlotte Derksen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Leerzaam, confronterend maar nodige liefdevolle schop onder mijn kont, inspirerend, praktisch.