MYSENSE by Savi

Geweldig

Praktijk Standing Owl

Reik therapeut intensive dag

Wat is je ervaring?

Fijn om weer in te checken, nieuwe uitvraag techniek geleerd.

Anne

Reiki Teens

Wat is je ervaring?

Ik vond het écht heel leuk. Het was gezellig met de groep en de leraar. Ik heb er heel veel van geleerd. De zelfbehandeling heeft me al heel erg geholpen. Ik heb mijn vader en mijn zusje al... Ik vond het écht heel leuk. Het was gezellig met de groep en de leraar. Ik heb er heel veel van geleerd. De zelfbehandeling heeft me al heel erg geholpen. Ik heb mijn vader en mijn zusje al behandeld. Als er een Reiki Teens 2 zou komen, zou ik zeker terugkomen.

Anne Otten

Reiki I

Wat is je ervaring?

Ik ben zeer onder de indruk. Ik heb geleerd hoe het voelt om energie te geven en te ontvangen en hoe ik dat via mijn handen kan doen. Maar wat tegen verwachting in het meest indruk heeft gemaakt is... Ik ben zeer onder de indruk. Ik heb geleerd hoe het voelt om energie te geven en te ontvangen en hoe ik dat via mijn handen kan doen. Maar wat tegen verwachting in het meest indruk heeft gemaakt is door dit te leren in een groep/ met andere mensen. Voor mij was de groep in zekere zin een afspiegeling van de samenleving die toonde dat ieder individu zijn eigen verdriet en zorgen heeft, welke vaak resoneren met het verdriet en de zorgen van anderen. Ik heb ervaren en gezien dat dit besef energie laat stromen. En dat die energie helpt met helen.

Arnoud van der Kooij

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Wat een heerlijke ervaring! Naast het leren toepassen van Reiki, heb ik veel levenswijsheden meegekregen. Alles op een zeer liefdevolle en goed onderbouwde, nuchtere manier. Toña leidde het geheel... Wat een heerlijke ervaring! Naast het leren toepassen van Reiki, heb ik veel levenswijsheden meegekregen. Alles op een zeer liefdevolle en goed onderbouwde, nuchtere manier. Toña leidde het geheel op een heel knappe manier en heeft me veel inspiratie gegeven. Ook de ervaring van verbondenheid met deze groep mensen was hartverwarmend.

Nathalie

Zweethut

Wat is je ervaring?

Ik vond de locatie prachtig, het voelde alsof je echt even ver weg was van de stad, mooi groen en rustig. Ik vond het een bijzonder ritueel, het vuur, de hut, de hitte. Ik vond het fijn dat er van... Ik vond de locatie prachtig, het voelde alsof je echt even ver weg was van de stad, mooi groen en rustig. Ik vond het een bijzonder ritueel, het vuur, de hut, de hitte. Ik vond het fijn dat er van tevoren uitleg werd gegeven over het ritueel, er werd een veilige en gemoedelijke sfeer gecreëerd. Ook al ben je met een groep andere mensen, voor mij een groep die ik niet kende, voelde ik me erg op mijn gemak. Was ik vooral ook bezig met mijn eigen proces. In de zweethut wordt het echt ontzettend warm en superdonker. Toña hield ieders welzijn goed in de gaten, als het voor iemand zwaar was dan hielp ze je er echt doorheen en gaf alternatieven zoals een ronde buiten de hut. Aan het einde van de dag was ik moe, na een heerlijk maaltijd wat Toña had klaargemaakt wilde ik ook snel naar huis om op de bank te liggen en vroeg naar bed te gaan. Ik voelde dat er iets in mijn energie was veranderd op de dag zelf en de dagen erna voelde ik me als herboren, veel lichter, vrolijker en opener. Graag kom ik nog eens terug in de winter, met voorkeur voor als er sneeuw ligt. Het lijkt me heerlijk om dan vanuit de hut af te koelen in de sneeuw.

Heleen

Reiki I

Wat is je ervaring?

Heel bijzonder en inspirerend. Tona en Marcelino (en deze keer ook Lisa) creëren een heel veilige omgeving waarin je in vrijheid kunt ervaren wat Reiki met en voor je doet en kan doen. Het zijn... Heel bijzonder en inspirerend. Tona en Marcelino (en deze keer ook Lisa) creëren een heel veilige omgeving waarin je in vrijheid kunt ervaren wat Reiki met en voor je doet en kan doen. Het zijn intense dagen, maar heel bijzonder. Ben dankbaar dat ik via Healing Space de eerste stappen in Reiki heb mogen zetten en het daagt zeker uit tot meer:-))

Stacey Scipio Blume

Medische basiskennis en psychosociale basiskennis

Wat is je ervaring?

Positief, de diversiteit aan gastdocenten, de open sfeer. Goede afwisseling van theorie icm casuïstiek.

Annemieke Mulder

Reiki 1