Reiki I cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed! Fijne begeleiding, goede sfeer in de groep en ook ruimte voor persoonlijke aandacht ondanks dat de groep wel redelijk groot was.

Opleiding energetische massage

positief

Auralimar

Cursus Praktische Chinese Geneeswijze

zeer goed

Wat is je ervaring met deze cursus?

In twee dagen tijd onder de professionele begeleiding en uitleg van Tona en Marcelino veel geleerd en nieuwe inzichten opgedaan. Na de theoretische uitleg en toelichting het in de praktijk oefenen van de handposities: dat sprak mij zeer aan. Goede sfeer, veilig en vertrouwd.

Eiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een heel mooie en inspirerende cursus. De begeleiding van Toña en Marcelino was zowel warm, veilig en vredig als ook proffesioneel met de nodige humor.

Jolijn Pelgrum

Praktische Chinese Geneeskunde

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een lifechanging opleiding! Je leert d.m.v. drukpunten de energie weer door het lichaam te laten stromen waardoor klachten verminderd worden of helemaal oplossen. Bij mijn vader binnen een paar dagen zijn tenniselleboog genezen. Echt wonderlijk. Het mooie aan de accupressuur is dat het zowel inzetbaar is voor mentaal/emotionele klachten als voor lichamelijke klachten en de drukpunten simpel uitvoerbaar zijn. Aanrader! Als iedereen dit zou leren dan zou de wereld er anders uitzien.

Reiki Practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het is een bijzondere opleiding waarbij je leert hoe je andere mensen kunt helpen, maar waarbij je ook vooral je eigen leven onder de loop neemt. Het heeft mij op veel vlakken verdieping en verbinding gebracht. Of je nu wel of geen praktijk begint, iedereen heeft hier baat bij.

Fenella Doesburg

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel mooi weekend, vol zelf exploratie en leren van jezelf en alles en iedereen om je heen te houden. Mooie kijk in de keuken van Reiki en een idee van wat ik erzelf later mee kan gaan doen. De cursus i sgeegven door prachtige strtalende mensen. Mijn dank hiervoor

Cheyenne Vaes

Een reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed. Ik heb heel veel geleerd. Het was ook gewoon erg leuk om te doen.

Amy

Wat is je ervaring met deze cursus?

Twee onwijs mooie en inspirerende dagen. We leerden de Reiki op een professionele manier in een veilige omgeving met een enorm fijne groep mensen. Heb van elk moment genoten en het was écht een cadeautje voor mezelf, ondanks dat het soms redelijk confronterend was.