Belle’s Community Centre

Koppels retraite in Mandali

Wat is je ervaring?

Deze retraite heeft ons samen nog dichter naar elkaar gebracht. Overtuigingen losgelaten en meer liefde toegevoegd aan ons zelf. De omgeving in en rondom Mandali is zo mooi dat je eeuwig in deze... Deze retraite heeft ons samen nog dichter naar elkaar gebracht. Overtuigingen losgelaten en meer liefde toegevoegd aan ons zelf. De omgeving in en rondom Mandali is zo mooi dat je eeuwig in deze sferen wilt blijven De lieve Tõna, Marcellino en de gehele crew staan je de hele retraite bij. Tijdens de lessen energetisch massage en er buiten. De kennis, ervaring, liefde en ook de duidelijk gesprekken hebben ervoor gezorgd dat ook ik (Maaike) na jaren van niet geknuffeld te willen worden, volop aan het knuffelen ben. Deze retraite is aan alle koppels aan te raden, die graag een verdieping willen in hun relatie.
Warme groet, Paul en Maaike de Gans

Lieke Antonisen

Koppelsretreat

Wat is je ervaring?

Een prachtig zuiver en professioneel retreat. Vervuld met humor en wijsheid. Toegankelijk en met de open uitnodiging zelf zo ver of diep te gaan als je zelf kan dragen. Integere begeleiding en... Een prachtig zuiver en professioneel retreat. Vervuld met humor en wijsheid. Toegankelijk en met de open uitnodiging zelf zo ver of diep te gaan als je zelf kan dragen. Integere begeleiding en facilitates. Speelsheid en geborgenheid. Waarachtigheid in haar pure versie. Ik heb een heel veilige bedding ervaren om mezelf helemaal te ontspannen om vanuit daar te kijken en voelen wat kwam en daar liefdevol mee te zijn. Het zingen was als Cupido! Recht het hart in. Wat een lief en creatief team! Ik heb alle kunde omarmd. Mijn dank is groot.

Jacky Peeters

Koppelretreat

Fantastisch en helend

Levi

Koppelretraite Mandali

Wat is je ervaring?

Fantastisch!! Enorme verdieping gehad in onze relatie. Kundig, professioneel, veilig, warm, krachtig & liefdevol. Dit kan ik ieder stel aanraden, ongeacht hoe lang je bij elkaar bent en waar je... Fantastisch!! Enorme verdieping gehad in onze relatie. Kundig, professioneel, veilig, warm, krachtig & liefdevol. Dit kan ik ieder stel aanraden, ongeacht hoe lang je bij elkaar bent en waar je staat in de relatie. Wat een topteam!

Daisy & Peter

Couples retreat Mandali

Wat is je ervaring?

De reis begon vorig jaar met het boek ‘Hoe word ik de beste minnaar van de wereld’ van Toña. Een eyeopener over relaties en hoe je meer verdieping kunt creëren in je relatie. Van oefenen op papier... De reis begon vorig jaar met het boek ‘Hoe word ik de beste minnaar van de wereld’ van Toña. Een eyeopener over relaties en hoe je meer verdieping kunt creëren in je relatie. Van oefenen op papier naar het echte werk tijdens de Couples retreat Mandali in Italië. Een bijzonder intense week op een prachtige locatie bovenop een berg met uitzicht over Lago d’Orta. De dag vroeg beginnen met yoga en meditatie door Toña in de Tempel. Genoten en plezier gehad tijdens de energetische massage cursus. Het avondprogramma met leuke, spannende en emotionele oefeningen, Q&A’s en salsa leren dansen met Marcelino. Door dit allemaal (en nog veel meer) met liefdevolle begeleiding van Toña, Marcelino & crew zijn we meer naar elkaar gegroeid op een diepere laag die voor nog meer verbinding zorgt. Een verrijking voor onze relatie waarbij ons fundament steeds dieper geworteld raakt en we nieuwe tools hebben om gestaag door te groeien.

NVT

Het koppelretreat op Mandali, juli/aug 2022

Wat is je ervaring?

De ervaring van Angelika en mij is van de buitencategorie. Niet alleen de setting, ook de inhoud van het retreat was zeer aansprekend en de oogst in onze relatie is merkbaar en deels als duurzaam.... De ervaring van Angelika en mij is van de buitencategorie. Niet alleen de setting, ook de inhoud van het retreat was zeer aansprekend en de oogst in onze relatie is merkbaar en deels als duurzaam. Onze iets uitgebreidere reflectie/feedforward treffen jullie bijgaand aan.

Lisa Van rossum

Koppelsretreat Mandali

Wat is je ervaring?

Het maakt niet zo veel uit wat je volgt bij Healing Space, het is altijd bijzonder, treffend en verrijkend. Maar de koppelsretreat spant toch wel de kroon; een ‘once in a lifetime experience’ die je... Het maakt niet zo veel uit wat je volgt bij Healing Space, het is altijd bijzonder, treffend en verrijkend. Maar de koppelsretreat spant toch wel de kroon; een ‘once in a lifetime experience’ die je elk koppel gunt. De begeleiding van Toña, ondersteund door haar partner en crew, is zo inspirerend, ontwapenend en zorgt voor echte verdieping in jezelf en in je relatie. Wij gingen met zo veel liefde voor elkaar, onszelf en de wereld weer naar huis. Een herinnering en ervaring voor het leven.

Jeroen en Jakomijn

Koppelsretreat Mandali

Wat is je ervaring?

Het was in één woord fantastisch! Zoveel nieuwe inzichten, veel leuke en nuttige opdrachten. De crew van Healing Space was super lief en betrokken. Iedere ochtend werden we gewekt door het prachtige... Het was in één woord fantastisch! Zoveel nieuwe inzichten, veel leuke en nuttige opdrachten. De crew van Healing Space was super lief en betrokken. Iedere ochtend werden we gewekt door het prachtige vioolspel van Estrella, de dochter van Toña en Marcelino. Met uitzicht op een mooi Italiaans dorpje werden we wakker tijdens de yoga en meditatie van Toña. We hebben samen een geweldige week gehad en heel veel geleerd! Wij hadden nog nooit een retreat gedaan, maar we kunnen het ieder koppel aanraden. Het gaat je zoveel brengen!

Jeen en Monika de Boer

Couple Retreat @ Mandali

Wat is je ervaring?

We hebben enorm genoten van elke dag Couples retreat @ Mandali. Healing space crew heeft gezorgd voor een onvergetelijke ervaring. Veel intimiteit ondanks grotere group. Veel persoonlijke aandacht.... We hebben enorm genoten van elke dag Couples retreat @ Mandali. Healing space crew heeft gezorgd voor een onvergetelijke ervaring. Veel intimiteit ondanks grotere group. Veel persoonlijke aandacht. Energetische massage cursus was opbouwend, rustgevend, en aan veel onverwerkte traumas en emoties konden in een veilige omgeving worden gewerkt.

We hebben genoten van Mandali als lokatie. Prachtige plek op de berg. Fantastisch uitzicht. Heerlijk gezond eten en relaxing spa.

Het is zeker een aanrader als je de verbinding met je partner wilt verdiepen, maar ook ook goed voor persoonlijke en emotionele groei.

Kaji But

Couples retreat Mandali

Wat is je ervaring?

Zeer goede ervaring. Voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.