Kim Nel

Ontzettend fijne mensen.

stephanie

reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

fijne cursus met goede begeleiding

Katherine Timmers

Reiki 1

Heel prettig!

Guido Dukker

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Uitstekend. Bevlogen docenten met liefde voor het vak en de groep. Voldoende tijd om te oefenen, gedetailleerde aandacht en ruimte zodat iedereen werd gezien.

Rosa

Reiki practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

De reiki practitioner opleiding is echt fantastisch. Voor jezelf weer een magische reis van verdieping, en je krijgt enorm zelfvertrouwen als therapeut door alle kennis en oefening.

Karan

Reiki practitioner

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een werkelijk onmisbare aanvulling op je professionele (reiki) energetische kennis pakket. Een waar je zowel enorme professionele kennis als persoonlijke groei door gaat. Gegeven door een docente... Een werkelijk onmisbare aanvulling op je professionele (reiki) energetische kennis pakket. Een waar je zowel enorme professionele kennis als persoonlijke groei door gaat. Gegeven door een docente die met haar 27 jaar ervaring op hele liefdevolle manier haar kennis overdraagt.

Anne

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was weer een geweldige cursus. Verdiepend op massage 1, in een fijne groep. De aanwezigheid van Liona is liefdevol en aandachtig, waardoor je zowel ballast kunt opruimen als kunt groeien en... Het was weer een geweldige cursus. Verdiepend op massage 1, in een fijne groep. De aanwezigheid van Liona is liefdevol en aandachtig, waardoor je zowel ballast kunt opruimen als kunt groeien en leren.

Maaike Hooijmans

Cursus energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer waardevolle cursus, echt een verrijking. De docente is erg goed, heel deskundig. Ze maakt de cursus passend bij de vragen en wensen van de cursisten. Er is veel tijd en aandacht voor... Zeer waardevolle cursus, echt een verrijking. De docente is erg goed, heel deskundig. Ze maakt de cursus passend bij de vragen en wensen van de cursisten. Er is veel tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkelingen.

Ties

Ik heb de 3 daagse basis cursus Energetische massage gevolgd.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat een inspirerende en warme omgeving met hele liefdevolle mensen. Het waren 3 intensieve dagen die heel inspirerend en leerzaam waren. Ik ga met vertrouwen ermee aan de slag en wil graag de... Wat een inspirerende en warme omgeving met hele liefdevolle mensen. Het waren 3 intensieve dagen die heel inspirerend en leerzaam waren. Ik ga met vertrouwen ermee aan de slag en wil graag de verdiepingscursus volgen!

Ties

Cursus Energetische massage basis/niv. 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel inspirerend en leerzaam. Geeft mij vertrouwen om ermee aan de slag te gaan. Ik zou graag de verdiepingscursus willen doen in mei 2021, waarvoor ik op de wachtlijst sta.