Je aankoop wordt beschermd

Viola

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Marcelino en Toña zijn beide heel proffesioneel en enthousiast. Heb het als liefdevol en warm ervaren, veel geleerd en ervaren.

Thomas

Yoni & Lingam yoga bij Thrive

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele mooie en bijzondere ervaring om door middel van yoga bezig te gaan met seksualiteit. Weer een hoop gevoeld en ervaren, fijn :)

Rolien

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

De inspirerende begeleiding van Toña maakt de Reiki 2 cursus een bijzondere ervaring. De nieuwe werkvormen breiden de toepasbaarheid van reiki geweldig uit! De geleerde symbolen en zijn voor mij minder 'natuurlijk' dan de inhoud van Reiki 1, maar ik heb genoeg handvatten gekregen om ze in mijn Reiki toe te passen. Dank je wel!

Gerwin

Reiki 2 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg leerzaam, bijzonder, prettige ambiance, prettige en professionele begeleiding. Had het niet willen missen.

Yoni & lingam yoga workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief! Warm, liefdevol, hartelijk, openhartig gegeven door Tona die ons vol passie en enthousiasme begeleidde en de verwachte ongemakkelijke situaties eigenlijk heel makkelijk heeft gemaakt. Complimenten!

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wij hebben de cursus als heel fijn ervaren. We voelden ons welkom, er was veel persoonlijke aandacht en de sfeer was goed . De vele informatie die werd gegeven, werd op een enthousiaste manier gebracht met de nodige humor en afgewisseld met praktijkoefeningen. Kortom, een fijn weekend!

Tielens Bemoeizorg

Coaching en cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief: heeft veel inzicht gegeven en daarnaast rust. Wel lastig om dit toe te passen in mijn eigen leven; maar dat is mijn probleem. Bijzondere, persoonlijke, gedreven therapeute (Tona).

Hennie de Vries

Yoni en lingam

Wat is je ervaring met deze cursus?

Interessant. Bewust leren voelen en daardoor waardevol.

Janneke Welschen - van Bemmel

Reiki I

Wat is je ervaring met deze cursus?

Tijdens de Reiki I cursus heb ik ervaren dat ik met Reiki dichter bij mezelf kom. Reiki helpt me om uit mijn hoofd te gaan en in mijn lijf te zakken. Toña en Marcelino creëren samen een veilige sfeer in de groep. Sinds de cursus doe ik dagelijks een zelfbehandeling en ervaar ik meer rust in mijn leven. Ook mijn kinderen komen graag even Reiki 'halen' als ze ergens pijn hebben of zich niet lekker voelen.

Retreat met daarin een zweethut sessie

Bijzondere ervaring !