Ellis

Healing Retreat Griekenland

Wat is je ervaring?

Het retreat was ontzettend fijn en helend. Ik heb van begin tot eind genoten, omdat ik elke dag besefte dat ik er écht was voor mezelf. Dat het ondanks de onrust en de gevoelens van ongemak, de... Het retreat was ontzettend fijn en helend. Ik heb van begin tot eind genoten, omdat ik elke dag besefte dat ik er écht was voor mezelf. Dat het ondanks de onrust en de gevoelens van ongemak, de confronterende gedachten, het verdriet en de soms diepe pijn, het grootste cadeau was dat ik mezelf kon geven. Tijd voor mijzelf, tijd mét mijzelf. Om te zakken in mijn zijn én om los te laten wat niet meer dient. Iets wat nog makkelijker ging onder begeleiding van Tona. Niet eerder heb ik me zo veilig gevoeld en zo gedragen. Haar warme ‘moeder’ energie, haar liefdevolle zang, haar oplettendheid en de hand die ze figuurlijk maar ook letterlijk uitstak toen het zwaar werd, maakten dat ik me echt kon overgeven aan de hele ervaring. Ik ben thuisgekomen met een bepaalde lichtheid en een vernieuwd vertrouwen in het leven. Ik mag proeven van een nieuw gevoel van geluk. En daar ben ik zo dankbaar voor!

Michelle de Ree

Reiki I en Reiki II

Wat is je ervaring?

Ik ben zeer positief. Begeleiding was zeer kundig en zorgzaam. Goede balans tussen theorie/informatie enerzijds en oefenen/ervaren anderzijds. Er was een veilige plek waar alle verhalen gedeeld... Ik ben zeer positief. Begeleiding was zeer kundig en zorgzaam. Goede balans tussen theorie/informatie enerzijds en oefenen/ervaren anderzijds. Er was een veilige plek waar alle verhalen gedeeld konden worden.

Annemieke Mulder

Weer bijzonder en mooi

Marja de Vries

Opleiding Holistisch Voedingscoach

Wat is je ervaring?

Heel goed. Duidelijke informatie, goede docent, veel diepgang

Margreet Sangers

Wat is je ervaring?

Fantastische dagen. Magisch! Toña en Marcellino zijn zo wijs en inspirerend, maar ook down to earth.

Fedde J. Regts

Wat is je ervaring?

Ik heb veel geleerd over mezelf en ben dankbaar voor de ervaring.

Mik Coaching

Reiki II

Wat is je ervaring?

Ik heb het als een mooie verdieping op en ‘opfrissing’ van Reiki I ervaren.

Marguerite

Reiki kids

Wat is je ervaring?

Onze dochter van 8 jaar heeft twee dagen Reiki voor kinderen gevolgd. Ze vond het geweldig en wil graag meer. Lisa en Karan hebben geweldig les gegeven. Dit gun ik elk kindje. Om haar eigen magie te... Onze dochter van 8 jaar heeft twee dagen Reiki voor kinderen gevolgd. Ze vond het geweldig en wil graag meer. Lisa en Karan hebben geweldig les gegeven. Dit gun ik elk kindje. Om haar eigen magie te kunnen ervaren en te kunnen leren hoe je je zelf nog beter kan voelen en je jezelf kan reguleren.

Erik Schaap/ Standing Owl (praktijk voor natuurgeneeskunde en healing)

Stilte retraite Griekenland

Wat is je ervaring?

Heerlijk om weer goed bij jezelf/ je innerlijk kind te komen. Bewust te worden van triggers in het dagelijks leven die hun oorsprong hebben op niet afgeronde zaken uit de kindertijd en dat helen.... Heerlijk om weer goed bij jezelf/ je innerlijk kind te komen. Bewust te worden van triggers in het dagelijks leven die hun oorsprong hebben op niet afgeronde zaken uit de kindertijd en dat helen. Ook heerlijk genoten van de wandelingen/ behandelingen en van het heerlijk eten.

Kim

Energetische massage