Vanessa

Reiki 1 Refresh

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was weer een inspirerende dag en nieuwe inzichten. Ook een fijne en lieve groep mensen. Verder heb ik er 5 woorden voor: Warmte, liefde, kracht, vertrouwen en dankbaarheid.

Ik kan niet wachten om Reiki 2 te gaan doen.

Marita

Reik II herhaaldag

Wat is je ervaring met deze cursus?

De herhaaldagen zijn altijd bijzonder fijne dagen waarin o.a. het nodige weer opgefrist wordt onder de bezielende en inspirerende leiding van Toña (en Marcelino), in een veilige en vertrouwde setting.

emerline schipper

Herhaling reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed om weer even het net op te halen en met andere cursisten ervaringen uit te wisselen. Dit onder de altijd goede en inspirerende leiding van tona en marcellino

Naomi

Praktische Chinese Geneeskunde

Wat is je ervaring met deze cursus?

Gita is een aanstekelijke docente. Hele goede en naast praktische ook inhoudelijke cursus. Ook en fijne aanvulling op de Reiki Practitioner opleiding. Al kunnen deze ook los van elkaar bestaan.

MatildaCoaching

Praktische Chinese Geneeskunde

Wat is je ervaring met deze cursus?

Super veel geleerd. Het was een hoop stof en informatie, dus het is zeker opletten geblazen. Desalniettemin is het zeer waardevol voor in mijn praktijk.

Daniella

Herhaling cursus Reiki 2 in Weesp

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goede ervaring. Weer alle instrumenten herhaald waardoor ik ze weer kan gebruiken.

Sandra

Reiki Grid Workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Deze Reiki Grid Workshop had ik niet willen missen en is een absolute aanrader voor een ieder die Reiki beoefend. Zoals altijd is de begeleiding van Toña deskundig en inspirerend. Het werken met een grid is echt een verrijking voor mijn leven en die van anderen!

Edwin Sier

Herhaaldag Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel positief, altijd goed om weer even "in te checken", de medecursisten weer te zien en om me weer door Tona te laten inspireren

Sandra

Reiki 2 herhaaldag

Wat is je ervaring met deze cursus?

Erg fijn om onder de deskundige begeleiding van Toña en Marcelino de vaardigheden die je bij Reiki 2 hebt geleerd te oefenen en te verdiepen. Dank je voor deze heerlijke dag!

Edwin Sier

Reiki Grid Workshop

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed. Op inspirerende wijze heeft Tona uitleg gegeven over de werking en toepassing van de Reiki Grid, heel motiverend om ermee aan de slag te gaan.