Je aankoop wordt beschermd

Emerline

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele fijne setting. Relaxed en goede info. De teachers waren heel duidelijk en gaven een gevoel van rust en vertrouwen.

Sandra van Zalk

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer tevreden over de inhoud, locatie en goede begeleiding

Vond het een hele mooie ervaring. Heel goed weggezet door Tona en Marcelino

Taqa health

Geweldig!

Tessa de Vries

Holistische voedingscoach

Wat is je ervaring met deze cursus?

De cursus is heel goed bevallen. Door de kleine groep is het erg persoonlijk en kan je altijd terecht met vragen en ervaringen. De cursus is om de week zodat je genoeg tijd heb om informatie uit te werken .

Marita

Praktische Chinese Geneeskunde

Docent: Gita
Deze cursus heb ik als zeer verrijkend ervaren. De 5-elementenleer en Traditionele Chinese Geneeskunde zijn voor mij complexe materie maar met de kennis en vaardigheden van Gita (een wandelende encyclopedie wat betreft TCG) is het een stuk helderder geworden. Zij geeft heel gestructureerd en duidelijk les, legt alles beeldend uit en geeft daarbij ook praktische voorbeelden/casussen. Nu is het zaak door veel herhalen en oefenen het goed in de vingers te krijgen :-)

Kimm Bakkers

Holistisch voedingscoach

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zoveel te weten gekomen. Ik dacht dat ik al veel wist over voeding. Maar deze cursus is veel breder dan alleen voeding.

Thijs Tuijt

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed! Was een heerlijk weekend waarin ik heel mooi mijzelf kon zijn en waar er veel geleerd is.

Charlotte Derksen

Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vind het fantastisch dat Toña de tools biedt om zélf aan de slag te kunnen met heling. Ondertussen word ik aan alle kanten ondersteund (door haar en haar feilloze intuïtieve wijsheid en medecursisten) en leer ik heel veel dingen waar ik precies op dit moment in mijn leven baat bij heb. Wat ik ook fijn vind is dat de cursus over 2 wat kortere dagen is verdeeld, waardoor ik “diep kan gaan”, maar wel rust ervaar. Ik raad dit echt aan iedereen aan. Wat mij betreft mag iedereen reiki leren! Mij brengt het in ieder geval veel.

Jonas

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief. Naast het warme bad dat ik heb ervaren, vind ik dat ik op zeer kundige wijze ben begeleid in theorie en praktijk. Er is veel losgekomen en veranderd in slechts 2 dagen tijd.