Renske van der Maaten

Super positief

Cornelie van Marle

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hee positief, veel geleerd. Tijdens de cursus bij afstand behandeling niet heel veel gevoeld bij andere partij maar gelukkig wel toen ik het vanuit huis deed. Dat gaf mij een bevredigd gevoel.

Marije

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond Reiki 2 echt een super waardevolle cursus. Het heeft me de tools gegeven om verantwoordelijkheid te nemen over mijn eigen genezing en anderen hierin te kunnen ondersteunen. En ik heb heel... Ik vond Reiki 2 echt een super waardevolle cursus. Het heeft me de tools gegeven om verantwoordelijkheid te nemen over mijn eigen genezing en anderen hierin te kunnen ondersteunen. En ik heb heel veel plezier in het 'toveren'. ;)

Francien

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een geweldige ervaring, ik voelde mij verbonden en sinds lange tijd tot de kern van wie ik ben. Tona en Marcelino dragen hun kennis op een heel prettige manier over op de groep en kijken ook naar... Een geweldige ervaring, ik voelde mij verbonden en sinds lange tijd tot de kern van wie ik ben. Tona en Marcelino dragen hun kennis op een heel prettige manier over op de groep en kijken ook naar het individu. Er was een goed tempo/balans in deze twee dagen.

Erma van den Berg

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een indrukwekkende ervaring! Was ik eerst nog wat septisch over de positieve ervaring van de 2 cursusdagen, ( is het wel waar? Wat kan ik ermee?) begin ik nu te geloven/weten, dat het klopt wat ik... Een indrukwekkende ervaring! Was ik eerst nog wat septisch over de positieve ervaring van de 2 cursusdagen, ( is het wel waar? Wat kan ik ermee?) begin ik nu te geloven/weten, dat het klopt wat ik o.a. aan het eind vd 2e cursusdag zei; waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan, en.... ik heb goud in m’n handen.
Nu na een week, voel ik me al beter, rustiger en meer in evenwicht als ooit tevoren. Het is iedere dag een cadeau om mezelf een behandeling te geven.
Enorm veel dank aan Tona en Marcelino voor hun warme en inspirende manier van overbrengen, die ik heb mogen ervaren.

Petra

Cursus

Heel fijn en goed!

Angélique

Wat is je ervaring met deze cursus?

Deze cursus heeft mij een goede basis gegeven voor het starten met energie helen. Ik vond de manier waarop de informatie werd overgedragen heel prettig. Dank jullie wel Toña en Marcellino voor deze... Deze cursus heeft mij een goede basis gegeven voor het starten met energie helen. Ik vond de manier waarop de informatie werd overgedragen heel prettig. Dank jullie wel Toña en Marcellino voor deze mooie inwijding!

ENLIGHT.

Cursus Detox Coach

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel interessant, veel geleerd in een korte tijd

Kasijani

Cursus Detox Coach

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een mega leerzame dag, waar Anna in begrijpbare taal met een hoop informatie en handvatten komt die meteen toepasbaar zijn en je enthousiast maken om je verder te verdiepen in verschillende... Een mega leerzame dag, waar Anna in begrijpbare taal met een hoop informatie en handvatten komt die meteen toepasbaar zijn en je enthousiast maken om je verder te verdiepen in verschillende onderwerpen die aanbod komen.

Mara van Aartrijk

Energetische massage 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het was geweldig. Een prachtige ervaring met een prachtige groep vrouwen. Liona was een geweldige docente die inspireerde en vertrouwen gaf. Ik heb veel geleerd, ben een persoonlijke reis door... Het was geweldig. Een prachtige ervaring met een prachtige groep vrouwen. Liona was een geweldige docente die inspireerde en vertrouwen gaf. Ik heb veel geleerd, ben een persoonlijke reis door gegaan en ben geïnspireerd om verder te gaan op dit pad.