C&J

Prive retreat

Wat is je ervaring met deze cursus?

Genoten van het privé retreat waarin we elkaar weer gevonden hebben. Mooie oefeningen gedaan met als resustaat elkaar we te zien als toen we verliefd werden. De energie ging weer stromen tussen ons... Genoten van het privé retreat waarin we elkaar weer gevonden hebben. Mooie oefeningen gedaan met als resustaat elkaar we te zien als toen we verliefd werden. De energie ging weer stromen tussen ons en onze kwartaal seks is nu verleden tijd:)
Dank jullie wel voor de mooie ervaring ToÑa en Marcelino!

Charlotte

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Toña en Marcelino zijn twee lieve, warme, wijze, spirituele en toch nuchtere mensen. Ik heb het weekend als één groot geschenk ervaren. De tijd vloog voorbij en maakt hongerig naar meer.
Het is heerlijk om naar Toña's zangerige stem te luisteren en naar de grapjes van Marcelino.
Deze cursus heeft mij vertrouwen gegeven om te doen waarvan ik altijd al vermoeden dat ik het kon. Want wat blijkt: iedereen kan Reiki leren en toepassen!
Het voelt alsof het kanaal naar ''boven'' nog verder is open gezet en dat mijn wortels nog beter zijn gegrond.
Tijdens het weekend had ik erge buikpijn, de liefde en zorgvuldigheid waarop dit werd opgemerkt en werd behandeld was hartverwarmend.
Ik voelde me gedragen door een zuivere en krachtige energie die er tijdens dit weekend was.
Het liefst zou ik nu alle opleidingen en trainingen die Healing Space aanbiedt willen volgen, haha!
Maar....step by step..

Charlotte

Jella Ovaa

Reiki Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief! Toña en Marcelino beschikken over heel veel kennis en brachten deze kennis voor mij op een enthousiaste en inspirerende manier over. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere cursussen!... Zeer positief! Toña en Marcelino beschikken over heel veel kennis en brachten deze kennis voor mij op een enthousiaste en inspirerende manier over. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere cursussen! Bedankt voor deze mooie en waardevolle twee dagen!

Dominique

Wat is je ervaring met deze cursus?

De ervaring die ik opgedaan heb met de cursus is eigenlijk onbeschrijfelijk. reiki ontvangen en geven was al bijzonder opzich. Hoe tona en marcellino het neerzetten, de warmte van de groep de... De ervaring die ik opgedaan heb met de cursus is eigenlijk onbeschrijfelijk. reiki ontvangen en geven was al bijzonder opzich. Hoe tona en marcellino het neerzetten, de warmte van de groep de energie het was geweldig. Ik zou het iedereen aanraden en ik zelf heb meteen reiki 2 geboekt.

Maartje Voogt

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Liefde, veel liefde en bevestiging van hoe fijn dit is. Smaakt naar meer.

Sjoera Groenveld

Wat is je ervaring met deze cursus?

Was bijzonder om mee te maken. De docenten weten een hele fijne sfeer neer te zetten en te inspireren. In alles een heel warm bad.

Rozemarijn van Faassen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele fijne professionele cursus, met ontzettend duidelijke uitleg over Reiki, de geschiedenis en de context waarin het gegeven wordt. Ook een hele fijne groep, fijne begeleiding en fijne sfeer. Een... Hele fijne professionele cursus, met ontzettend duidelijke uitleg over Reiki, de geschiedenis en de context waarin het gegeven wordt. Ook een hele fijne groep, fijne begeleiding en fijne sfeer. Een heel compleet weekend en ben ontzettend blij dat ik na enig onderzoek voor Healing Space heb gekozen!

Rosien van Cann - Hinke

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb een geweldig weekend gehad. Niet alleen heb ik de Reiki behandeling goed onder de knie gekregen. Ook ervaarde ik het helende effect tijdens de behandelingen die ik van mede cursisten kreeg.... Ik heb een geweldig weekend gehad. Niet alleen heb ik de Reiki behandeling goed onder de knie gekregen. Ook ervaarde ik het helende effect tijdens de behandelingen die ik van mede cursisten kreeg. De professionele, inspirerende en liefdevolle begeleiding door Tona en Marcello maakten het weekend compleet. De cursus heeft mijn verwachting op alle fronten overtroffen en ik heb mij dan ook meteen ingeschreven voor de vervolgcursus. Het smaakt naar meer!

Vanessa Meinders

3 daagse cursus energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een hele bijzondere intense verrijkende ervaring. Ik kijk er met heel veel liefde en warmte op terug. Samen met mijn man dit avontuur ingestapt en geen moment spijt van gehad. Liona... Ik vond het een hele bijzondere intense verrijkende ervaring. Ik kijk er met heel veel liefde en warmte op terug. Samen met mijn man dit avontuur ingestapt en geen moment spijt van gehad. Liona creëert vanaf het begin een veld van liefde waar iedereen in mag zijn. Ieder woord en iedere aanraking is vervuld met zachtheid maar ook diepgang en confrontatie (met respect voor wie daar aan toe is). Iedereen in de groep mocht ook zijn met zijn/haar verhaal. Liona had voor iedereen evenveel aandacht. Ik ben dankbaar dat ik heb mogen voelen en ervaren hoe het is om echt aangeraakt te worden, hoe belangrijk dit voor ons is. Ondanks dat ik met mijn man in een diepere laag van ons samen ben gekomen, kijk ik er enorm naar uit om ook andere mensen met liefde een aandacht te masseren. Ik ben er enorm geïnspireerd geraakt en wil hier mee door gaan.

Stefan Stil

Cursus energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Fantastisch, veel beter, mooier, liefdevoller, waardevoller dan ik had gedacht dat het zou zijn.