Jonas

Cursus Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer goed. De persoonlijke aandacht van Tona, gemengd met bevlogenheid en een goede dosis energie, maakt dat ik op fijne manier mijn eigen groei heb door mogen maken om vervolgens in staat te zijn om me het aangeboden materiaal eigen te maken. Wil je verdieping in je leven, jezelf en jezelf gereed willen maken om andere mensen te helpen dmv Reiki, volg dan de Reiki cursussen van Healingspace.

Femke

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Bijzonder en inspirerend. Het heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. Tona geeft deze cursus met veel toewijding en liefde.

Edwin Sier

Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed. Goed om weer "in te checken" en de verdiepingsslag te maken na de Reiki 1 cursus. Ook heel prettig om in kleine groepjes te werken. Tona deed het weer geweldig, vol enthousiasme, energie en strijdlust. Zeer motiverend!

Rolien

Reiki Cristal Grid

Wat is je ervaring met deze cursus?

Bijzonder, hoe een aantal stenen zoveel waarde kan krijgen, door er de juiste intenties aan te geven, en dit een plek te geven binnen een ritueel. Weer een inspirerende middag met prachtig mooie energie!

Rolien

opfris Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

De opfrisdag van Reiki 2 was heel fijn. Fijne medecursisten, de altijd weer inspirerende woorden van Tõna, en de weldadige energie die rond gaat. Kortom: heerlijk!

Vanessa Partowidjojo

Cursus Reiki 1

Heel fijn en prettig.

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goede verhouding tussen luisteren naar een verhaal en zelf oefenen met Reiki. Tona vertelt met passie over haar roeping.

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer goed. Leerzaam en warme aandacht. Tijdens het weekend heb ik ook veel rust ervaren.

Erik Schaap Bouwservice

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel verrassend en leerzaam maar vooral leuk om te doen.

Cursus Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel fijne en warme ervaring met Toña en klein groepje mede-cursisten, waardoor het veilig en vertrouwd voelde om mijn Reiki beoefening verder te verdiepen en dieper in te gaan op een aantal belangrijke thema's in mijn leven. Weer veel geleerd en inspiratie opgedaan.