Johanna Holshorst

Wat is je ervaring?

Om hier naar toe te gaan vond ik een beetje spannend. Dat veranderde snel toen we bij het begin van de lessen hand in hand in een kring gingen staan. Toen voelde ik al een soort van... Om hier naar toe te gaan vond ik een beetje spannend. Dat veranderde snel toen we bij het begin van de lessen hand in hand in een kring gingen staan. Toen voelde ik al een soort van verbondenheid.Ton̈a en Marcelino vind ik deskundige docenten. Deze twee dagen heb ik dan ook veel geleerd en met plezier doorgebracht.
Johanna

Parel Haptonomie, Peggy van Loon

Reiki I

Wat is je ervaring?

Waardevol, helder, veilig, liefdevol, leerzaam, gegrond op vele jaren kennis en ervaring en dat voelt goed.

Sofie Coldenhoff / de natuur filo-Soof

Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Ik heb de opleiding ervaren als een intensief en prachtig leertraject. Ik ben door de spiegeling in lichaamstaal steviger gaan staan. Hierdoor gingen de Reiki Behandelingen die ik gaf ook steeds... Ik heb de opleiding ervaren als een intensief en prachtig leertraject. Ik ben door de spiegeling in lichaamstaal steviger gaan staan. Hierdoor gingen de Reiki Behandelingen die ik gaf ook steeds dieper. Alle nieuwe technieken, van innerlijke reizen tot de Oosterse Elementenleer, hebben ook veel handvaten gegeven aan hoe mensen in elkaar zitten en welk behandelplan passend is. Erg fijn dat we meteen gingen oefenen met 40 sessies en verslagen. Hierdoor leerde ik vanuit de praktijk en kon ik met alle vragen terecht. Mijn dank is groot!

Tess Heijnis

Heel positief

PEER Professional Excellence

Workshop combi aikido en persoonlijk leiderschap

bijzonder goed

Vivian

Reiki therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

De Reiki Therapeut opleiding, begeleid door Toña, is op zo’n zorgvuldige en bekwame wijze vormgegeven dat niet alleen mijn professionele, maar ook mijn persoonlijke ontwikkeling volledig geborgd... De Reiki Therapeut opleiding, begeleid door Toña, is op zo’n zorgvuldige en bekwame wijze vormgegeven dat niet alleen mijn professionele, maar ook mijn persoonlijke ontwikkeling volledig geborgd waren. Het groepsproces was daarbij een onmisbare en zeer waardevolle factor. De opleiding heeft de voor mij gewenste verdieping geboden op het vlak van reiki en (behandel)technieken. Ook is er een stevige fundering aangelegd voor de rol als therapeut middels het versterken van de eigen basis en opdoen van vertrouwen voor het zelfstandig vervolgen van dit mooie werk in de (/een eigen) praktijk.

Miramore

Wat is je ervaring?

Heel fijn! Helend, mooie ervaring, liefdevol, inspirerend en daadkrachtig.

Sandy Hogenboom Healing

Reiki Therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

De Reiki Therapeut opleiding is een waardevolle opleiding in alle opzichten. De opleiding is ontzettend compleet en zit goed in elkaar. Ik heb voldoende 'tools' gekregen en genoeg kennis op gedaan... De Reiki Therapeut opleiding is een waardevolle opleiding in alle opzichten. De opleiding is ontzettend compleet en zit goed in elkaar. Ik heb voldoende 'tools' gekregen en genoeg kennis op gedaan om met vertrouwen mijn eigen praktijk te kunnen starten. En eigenlijk ben ik al gestart, omdat je gedurende de opleiding al tien cliënten werft en behandeld. Mijn eigen processen vormden een wezenlijk onderdeel van de opleiding tot Reiki Therapeut om zo tot persoonlijke groei te komen en een goede therapeut te kunnen zijn voor anderen. Het is een meerwaarde om dit met een mooie groep gelijkgestemden te mogen doen.

Maaike Welle

Onze zoon heeft meegedaan aan Reiki Teens

Wat is je ervaring?

Het was erg spannend voor Teun om weer in een groepje met leeftijdsgenoten te zijn. We zien dat hij dit toch is aangegaan (mede door de fijne en goede ondersteuning van Karan en Sharon) en merken... Het was erg spannend voor Teun om weer in een groepje met leeftijdsgenoten te zijn. We zien dat hij dit toch is aangegaan (mede door de fijne en goede ondersteuning van Karan en Sharon) en merken dat hij meer vertrouwen heeft gekregen in dat hij zelf iets kan doen op momenten dat hij iets spannend vindt. De reiki heeft hij altijd bij zich nu en is altijd inzetbaar, dit doet zijn vertrouwen in zichzelf goed. Dank daarvoor!

Ginger Krijgsman

Wat is je ervaring?

Ik vond het een hele fijne en vooral leerzame cursus. Naast dat het een cursus over Reiki is, ervaarde ik het ook als een cursus over patronen doorbreken en gedrag, waarbij veel gespiegeld werd wat... Ik vond het een hele fijne en vooral leerzame cursus. Naast dat het een cursus over Reiki is, ervaarde ik het ook als een cursus over patronen doorbreken en gedrag, waarbij veel gespiegeld werd wat tot mij tot nieuwe inzichten bracht. De lessen die zijn geleerd aan zowel de groep als mijzelf zal ik mee nemen op de rest van mijn pad. Het voelde veilig en vertrouwd ondanks dat het erg uit mijn comfortzone was.