Esther Tabak

Energetische massage

Wat is je ervaring met deze cursus?

Alsof je in een warm bad terecht kwam. Er hing een liefdevolle aandacht waarin je jezelf kon en mag zijn. De groep waarin ik in zat was ook heel toegankelijk,respect en liefdevol naar elkaar. Naast... Alsof je in een warm bad terecht kwam. Er hing een liefdevolle aandacht waarin je jezelf kon en mag zijn. De groep waarin ik in zat was ook heel toegankelijk,respect en liefdevol naar elkaar. Naast het leren/ontdekken van de energetische massage was het ook een ontdekkingsreis in mijzelf wat mij nog dichter bij mezelf bracht. Met dank aan Ilona en haar assistent die er die dagen waren om te assisteren.

Renee Koenen

Cursus Eenvoudig Gezond deel 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een erg leuke en inspirerende cursus. Anna is een fantastische docent en ik heb genoten van elke minuut!

Cursus energetische massage 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Een hele bijzondere ervaring met een unieke groep mensen.

Lilian Dibbets Holistisch coach

Reiki 2e graad

Wat is je ervaring met deze cursus?

Helend en echt een verdieping in de kracht van Reiki, omdat het zo ervaringsgericht is. Echt een kado aan mezelf om vervolgens ook anderen hiermee te kunnen inspireren!

Maaike Hooijmans

Cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer prettig, oprechte diepgang en betrokkenheid om mensen echt verder te kunnen helpen in hun proces

Indra

Reiki 2

Warm, krachtig en speciaal

David Cohen

Cursus Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Verrijking van jezelf, gegeven door passievolle mensen vanuit liefde.

Healing Creating - Sara van Woerden

Cursus Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Intensief, heel leerzaam en bijzonder.

Angélique

In oktober 2020 heb ik Reiki 1 gedaan en in maart 2021 Reiki 2.

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik heb van beide cursussen veel geleerd. De sfeer bij Healing Space is ontzettend fijn. Informeel en tevens zeer kundig. Ik kom zeker nog eens een andere cursus volgen. Dank je wel Toña en... Ik heb van beide cursussen veel geleerd. De sfeer bij Healing Space is ontzettend fijn. Informeel en tevens zeer kundig. Ik kom zeker nog eens een andere cursus volgen. Dank je wel Toña en Marcellino!!

Marloes Meinen

Energetische massage cursus