Lilian Dibbets Holistisch Therapeut

Wat is je ervaring?

Healing Space is een gedegen en professioneel opleidingsinstituut die kwaliteit weet te waarborgen. Ik heb me in lange tijd niet zo goed persoonlijk en professioneel weten te ontwikkelen als bij... Healing Space is een gedegen en professioneel opleidingsinstituut die kwaliteit weet te waarborgen. Ik heb me in lange tijd niet zo goed persoonlijk en professioneel weten te ontwikkelen als bij Healing Space. Door de juiste balans tussen theorie en praktijk en decennia aan ervaring en wijsheid van Toña voel ik me een rijker mens. Tevens is de feedback van Toña in de behandelverslagen ontzettend waardevol. Dit zet je op scherp en laat je zelf goed nadenken om tot de juiste inzichten en adviezen te komen voor je cliënten. Het blijft immers altijd maatwerk want ieder mens is anders en heeft iets anders nodig. En uiteindelijk kan je praktijk niet harder groeien dan jijzelf. Dus als je je helemaal open stelt tijdens deze opleiding kan je hele grote stappen maken in je persoonlijke ontwikkeling en dit is het meest waardevol om mee te nemen als Reiki Practitioner in je praktijk! Ik ben Healing Space enorm dankbaar om deel te hebben mogen nemen aan deze opleiding.

Sandra van Strijp

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Het voelde als thuiskomen. Ik word er heel blij van!

Leanne

Reiki Practioner

Wat is je ervaring?

Ik vond het echt een geweldige opleiding. Ik heb super veel geleerd en ervaren. Het was echt geweldig om zo veel wijsheid en kennis van Tona te ontvangen. Ik heb echt van alle opleidingsdagen... Ik vond het echt een geweldige opleiding. Ik heb super veel geleerd en ervaren. Het was echt geweldig om zo veel wijsheid en kennis van Tona te ontvangen. Ik heb echt van alle opleidingsdagen genoten. Bij ons waren de 2 RP groepen bij elkaar gevoegd. Ik vond deze groepsvorm wel te groot. Soms waren we drie uur bezig met een sharing circle waar iedereen in haar proces zat. Het was super waardevol en leerzaam, maar ik had dat liever met de helft van de groep gedaan. Dat was ook immers waar ik met voor had aangemeld.

Nicole Machielse

Wat is je ervaring?

Al tijdens Reiki I & II voelde ik dat ik door wilde gaan met de Reiki Practitioner. Los van hetgeen ik inhoudelijk heb geleerd, was het persoonlijk ook een prachtig proces. De kracht van de groep en... Al tijdens Reiki I & II voelde ik dat ik door wilde gaan met de Reiki Practitioner. Los van hetgeen ik inhoudelijk heb geleerd, was het persoonlijk ook een prachtig proces. De kracht van de groep en de liefdevolle en professionele begeleiding van Toña, vormden een geweldig safe space voor groei en ontwikkeling. Deze opleiding heeft me de bagage en het vertrouwen gegeven om mijn eigen praktijk te starten.

Bart

Reiki 2

Mooie, waardevolle opvolging van Reiki 1

Sam Uyleman

Reiki practioner

Wat is je ervaring?

Toña is really someone ‘who walks her talk’. Zij kan jou ten diepste ontmoeten, omdat zij zich zelf zo diep kent. Ze houdt de liefdevolle en directe spiegel voor die nodig is voor groei. In mijn... Toña is really someone ‘who walks her talk’. Zij kan jou ten diepste ontmoeten, omdat zij zich zelf zo diep kent. Ze houdt de liefdevolle en directe spiegel voor die nodig is voor groei. In mijn ogen is dit echte liefde. In deze veilige bedding heb ik delen van mijzelf kunnen zien én helen, wat ik hiervoor nog niet eerder heb gekund. Toña is een ware inspiratie.

Wat zij in de practioner opleiding leert is de basis die je nodig hebt om een gelukkig en gezond leven te leiden. Hiermee krijg je de touwtjes zelf in de hand. Ik raad deze opleiding met heel mijn hart aan iedereen aan.

Petra Borst / benessere

Energetische Massage 1

Leerzaam en heel fijn

Suzan

Reiki 1 en 2

Wat is je ervaring?

Heel bijzonder, speciaal en verrijkend. Beste cadeau aan mijzelf.

Mia

Wat is je ervaring?

Geweldig. Het grootste cadeau dat ik mezelf heb kunnen geven dit jaar!

Marjanne

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Geweldige ervaring, super fijne mensen in de groep en 2 fantastische docenten Liona en Karan. Er wordt gelachen, gehuild, gedeeld en veel geleerd! Zeker een aanrader!