Van Anne Natuurlijk

PCG

Wat is je ervaring?

Geweldige cursus, gewldige docent dus!

Liesbeth Jaspers

Geweldig!

Kasper Moorman/De Plant Based Psycholoog

Holistisch Voedingscoach

Wat is je ervaring?

Healing Space is écht een uniek opleidingsinstituut en ook deze opleiding tot HVC nodigt je uit om verder te kijken dan je neus lang is. Voor iedereen die niet “gewoon” een papiertje wil behalen,... Healing Space is écht een uniek opleidingsinstituut en ook deze opleiding tot HVC nodigt je uit om verder te kijken dan je neus lang is. Voor iedereen die niet “gewoon” een papiertje wil behalen, maar persoonlijk wil groeien!

Susanne

Heel positief! Toña en Marcelino zijn zeer kundig. Fijne plek en goede sfeer

N Boersen

Prettig, leerzaam en veilig

Indra van Beek

Holistisch Voedingscoach

Wat is je ervaring?

Deze opleiding is een prachtige route in het benaderen van gezondheid op fysiek, geestelijk én spirit niveau. Het zelf ervaren, het begeleiden van proefclienten, het oefenen op elkaar; het was... Deze opleiding is een prachtige route in het benaderen van gezondheid op fysiek, geestelijk én spirit niveau. Het zelf ervaren, het begeleiden van proefclienten, het oefenen op elkaar; het was allemaal even leuk! Daarnaast is Anna een bijzondere, fijne en wijze vrouw met een gigantische koffer vol informatie. Zoveel van geleerd! Een aanrader voor iedereen die zich om de mens als geheel bekommerd.

Wiepie Vellinga

Praktische Chinese geneeskunde

Wat is je ervaring?

GEWELDIG! Wat een kennis heeft Gita. Ik heb van elke les genoten. Een prachtige aanvulling op de Reiki practitionar. Heel dankbaar voor deze cursus.

Ingrid

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

SUPER !!!! Ik heb zo enorm genoten en vond het heel erg bijzonder om te doen. Liona was heel erg zorgvuldig in de begeleiding en vooral ook in ieders persoonlijke proces. Heel erg mooi en waardevol.... SUPER !!!! Ik heb zo enorm genoten en vond het heel erg bijzonder om te doen. Liona was heel erg zorgvuldig in de begeleiding en vooral ook in ieders persoonlijke proces. Heel erg mooi en waardevol. Ik ben dankbaar dat ik mee heb mogen doen / reizen. Ik ga met plezier mijn kennis en ervaring delen. Liefs x

Nadine

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Opnieuw een bijzondere en inspirerende cursus waarbij het veel verder gaat dan alleen technieken. Toña is inspirerend en weet altijd weer in het hart te raken.