Anne

Wat is je ervaring?

Het was heel interessant en leerzaam. Goede uitleg en begeleiding van Toña en Marcelino. Fijne groep mensen.

J

Wat is je ervaring?

Onbeschrijfelijk! Op meerdere vlakken veel geleerd van 2 geweldige Reiki masters

Marije de Jonge

Wat is je ervaring?

Heftig! Maar dat had vooral te maken met mijn bestaansrecht-issue en wel 4 keer hardop JA tegen mezelf te zeggen. Verder voelde het vooral verbonden en veilig.

Janneke

Hormoonbalans & Ayurveda

Wat is je ervaring?

Ik vond het ontzettend interessant om te leren hoe je met overzichtelijke en makkelijke aanpassingen zo'n enorm effect kunt bereiken! De aanpassingen die ik na de cursus hebben gedaan waren heel... Ik vond het ontzettend interessant om te leren hoe je met overzichtelijke en makkelijke aanpassingen zo'n enorm effect kunt bereiken! De aanpassingen die ik na de cursus hebben gedaan waren heel makkelijk te doen en ik merkte snel effect: een van de grootste veranderingen is dat ik veel beter slaap. Ook is mijn cyclus regelmatiger geworden. Ik voel me mede hierdoor veel beter voorbereid op de menopauze en dat was precies mijn doel met deze cursus. Ik kan het iedereen aanraden.

Isabella

Reiki

Wat is je ervaring?

De Reiki cursus was een geweldige ervaring die me heeft geholpen om diepe ontspanning en innerlijke balans te vinden. Toña was zeer ondersteunend, wat de ervaring bijzonder waardevol maakte.

Rosa

Cursus Hormoonbalans & Ayurveda

Wat is je ervaring?

Een leerzame, fijne cursus. Indra weer veel, legt goed uit en neemt de tijd.

Johanna Holshorst

Wat is je ervaring?

Om hier naar toe te gaan vond ik een beetje spannend. Dat veranderde snel toen we bij het begin van de lessen hand in hand in een kring gingen staan. Toen voelde ik al een soort van... Om hier naar toe te gaan vond ik een beetje spannend. Dat veranderde snel toen we bij het begin van de lessen hand in hand in een kring gingen staan. Toen voelde ik al een soort van verbondenheid.Ton̈a en Marcelino vind ik deskundige docenten. Deze twee dagen heb ik dan ook veel geleerd en met plezier doorgebracht.
Johanna

Parel Haptonomie, Peggy van Loon

Reiki I

Wat is je ervaring?

Waardevol, helder, veilig, liefdevol, leerzaam, gegrond op vele jaren kennis en ervaring en dat voelt goed.

Sofie Coldenhoff / de natuur filo-Soof

Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Ik heb de opleiding ervaren als een intensief en prachtig leertraject. Ik ben door de spiegeling in lichaamstaal steviger gaan staan. Hierdoor gingen de Reiki Behandelingen die ik gaf ook steeds... Ik heb de opleiding ervaren als een intensief en prachtig leertraject. Ik ben door de spiegeling in lichaamstaal steviger gaan staan. Hierdoor gingen de Reiki Behandelingen die ik gaf ook steeds dieper. Alle nieuwe technieken, van innerlijke reizen tot de Oosterse Elementenleer, hebben ook veel handvaten gegeven aan hoe mensen in elkaar zitten en welk behandelplan passend is. Erg fijn dat we meteen gingen oefenen met 40 sessies en verslagen. Hierdoor leerde ik vanuit de praktijk en kon ik met alle vragen terecht. Mijn dank is groot!

Tess Heijnis

Heel positief