Marcel Van Geest

Reiki cursus twee dagen

Wat is je ervaring met deze cursus?

Vond het een fijne cursus voelde me erg op m’n gemak

Babette Stroes

Reiki 1

Wat is je ervaring met deze cursus?

Het waren twee inspirerende dagen. Dankbaar voor de fijne begeleiding. Het heeft mij veel gegeven in verschillende opzichten. Zicht in mijzelf, rust en inspiratie om nieuwe keuzes te maken. Geen... Het waren twee inspirerende dagen. Dankbaar voor de fijne begeleiding. Het heeft mij veel gegeven in verschillende opzichten. Zicht in mijzelf, rust en inspiratie om nieuwe keuzes te maken. Geen koffie meer is namelijk best life changing voor mij ;) Dank jullie wel en tot snel, Babette

Hylke

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Goed! Hele fijne training met een fijne afwisseling van delen, oefenen, ontspannen.

Lisa Van rossum

Reiki cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Hele fijne 2 dagen, door oprechte en uitstekende professionals!

Francien

Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

De Reiki II dagen waren zoals verwacht intensief en waren niet alleen een verdiepingsslag in het leerproces, maar ook voor mijzelf. Ik vond de lichtkring en de intenties bespreken heel fijn. De Reiki II dagen waren zoals verwacht intensief en waren niet alleen een verdiepingsslag in het leerproces, maar ook voor mijzelf. Ik vond de lichtkring en de intenties bespreken heel fijn.

De eerste dag kregen wij alle informatie over de symbolen en dit ging wat mij betreft op een goed tempo en duidelijk op de flip over (goed te zien, rustig tempo, genoeg tekenmateriaal, etc.) De uitleg was duidelijk en we hadden ruim de tijd om te oefenen en te herhalen. Alle middelen voor een zeer geslaagde dag.

Het tempo op de tweede dag mocht van mij iéts rustiger met betrekking tot het oefenen, omdat ik merkte dat een paar twijfelden en ik daardoor afgeleid was. Het zou prettig zijn om diegenen die (nog) moeite hebben kort apart te nemen, zodat de rest van de groep de focus kan behouden. Tot slot had ik graag een stukje geleerd over het geven van de uitleg aan een cliënt, aangezien ik daar nu tegenaan loop en men veel vragen stelt.

Een warm en gedragen gevoel heb ik overgehouden aan de Reiki cursusdagen, net zoals bij Reiki I. Door mijn hart te openen in de allerlaatste oefening van de tweede dag heb ik een angst overwonnen, waardoor ik mijzelf echt kan laten zien. Veel dank weer lieve Marcelino en Toña.

Nicole Machielse

Reiki I

Wat is je ervaring met deze cursus?

Wat een magische ervaring! Ik had in het verleden al een Reiki I graad behaald, maar wat Toña en Marcelino brengen is echt next level! De liefdevolle verbinding en stromende energie is ongekend.... Wat een magische ervaring! Ik had in het verleden al een Reiki I graad behaald, maar wat Toña en Marcelino brengen is echt next level! De liefdevolle verbinding en stromende energie is ongekend. Echt een cadeau aan mezelf en mijn omgeving ??

Marloes Meinen

Reiki 2 cursus

Wat is je ervaring met deze cursus?

Ik vond het een heel leerzame cursus, redelijk intensief, met een heel prettige groep mensen en zeer ervaren masters.

Jennefer

Reiki 1, Energetische massage en Reiki 2

Wat is je ervaring met deze cursus?

Heel goed, ik ben zeer tevreden en verrast door alle drie de cursussen

Anne Visser

Reiki II

Wat is je ervaring met deze cursus?

Zeer positief, een evenwichtige, krachtige cursus, met veel persoonlijke aandacht.

Lotte Hanegraaf

Reiki 1