Martin Baan Inside Holistic Healing

Cursus energetische massage

Wat is je ervaring?

Het voelde gelijk als thuiskomen. De sfeer, de energie, de docenten. Janneke en Lilian creëren fijne en veilige omgeving, waar met een vleugje humor heel professioneel les wordt gegeven. Ik kom... Het voelde gelijk als thuiskomen. De sfeer, de energie, de docenten. Janneke en Lilian creëren fijne en veilige omgeving, waar met een vleugje humor heel professioneel les wordt gegeven. Ik kom zeker terug!

Iris

Reiki Intensive

Goed, top, fijn

Rianne van Echtelt-Willig

Wat is je ervaring?

Wat een verrijking aan mijn leven! Toña en Marcelino weten op zo’n liefdevolle, bekwame, vrolijke manier de reiki over te brengen. Het samen zijn en oefenen met de anderen in de groep, was ook hele... Wat een verrijking aan mijn leven! Toña en Marcelino weten op zo’n liefdevolle, bekwame, vrolijke manier de reiki over te brengen. Het samen zijn en oefenen met de anderen in de groep, was ook hele mooie ervaring. Ik heb nu genoeg vertrouwen om reiki te geven aan mensen om mij heen te geven die dat even nodig hebben.

Karin J.

Wat is je ervaring?

Ik vond het heel bijzondere en fijne dagen, ondanks de tranen die vloeide tijdens de sessies. De eenvoud en tegelijk de enorme beweging in mijn systeem door de energiestromen. Erg fijn om mezelf nu... Ik vond het heel bijzondere en fijne dagen, ondanks de tranen die vloeide tijdens de sessies. De eenvoud en tegelijk de enorme beweging in mijn systeem door de energiestromen. Erg fijn om mezelf nu te kunnen behandelen en interessant om te volgen wat het in gang zet en losmaakt. Mijn voeten en handen zijn warmer dan voor de cursus.

Nathalie Sanchez

Reiki1

Persoonlijk, veilig, informatief, levensveranderend

Myrèse Sonneville

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring?

Het was een hele fijne, inspirerende training, mooie groep begeleid door de Reiki Masters Toña en Marcelino. Wat een fijne energie om een paar dagen in te zijn.

Carla Termorshuizen

Wat is je ervaring?

Ik vond het 2 heel bijzondere fijne dagen in een bijzondere energie. Persoonlijk had ik zaterdag niet normaal veel last van mijn knie. Zooo dik en warm, ik kon echt niet vooruit. Nu is het weer een... Ik vond het 2 heel bijzondere fijne dagen in een bijzondere energie. Persoonlijk had ik zaterdag niet normaal veel last van mijn knie. Zooo dik en warm, ik kon echt niet vooruit. Nu is het weer een beetje zoals het was. Ik hoop dat Reiki op de langere duur kan bijdragen aan het herstel en mijn eigen evenwicht. Ik vind het een wonderlijk iets!
Een gezonde lunch inbegrepen zou nog wel leuk zijn wat mij betreft. Dank jullie wel voor jullie bevlogen begeleiding.

Stefan Van cleef

Wat is je ervaring?

Tof om de kracht van aanraking zo te ervaren en hoe je (Tona) de groep en ieder individu begeleid en aanvoelt is fantastisch en hoop ik ooit te kunnen.

Jikkemijn

Reiki 2 intensive

Wat is je ervaring?

Zo als elke keer, thuis komen bij mijzelf en helder weer naar buiten

Anouk Potsdammer

Wat is je ervaring?

Ik vond het 2 fantastisch dagen. Veel gezien gehoord en geleerd. Gegeven door 2 integere ,bevlogen en zeer bezielde mensen. Heel fijn om mezelf nu Reiki te kunnen geven.