Wu Xing Qigong - Yvonne alefs

Energetische Massage

Wat is je ervaring?

Vanaf het moment dat ik Heart House én Healing Space binnen stapte voelde ik me thuis en dat gevoel is alleen maar verdiept tijdens de cursus. Janneke en Lilian hebben ons met zoveel liefde... Vanaf het moment dat ik Heart House én Healing Space binnen stapte voelde ik me thuis en dat gevoel is alleen maar verdiept tijdens de cursus. Janneke en Lilian hebben ons met zoveel liefde begeleid, echt heel bijzonder. De inhoud van de cursus voelde compleet en werd kundig en met gevoel overgedragen. De energie van de groep was ook echt heel mooi. Dank je wel voor deze prachtige opleidings- en verdiepingsplek!

Katrien

Energetische massage deel 1&2

Uniek, verruimend

Marianne Nieuwenhuizen

Wat is je ervaring?

Heel interessant en goede begeleiding

Emese Deana /Stardustyoga

Wat is je ervaring?

Het was SUPER! Tona jij bent zo inspirerend en wijs.. alles resoneerde diep. Heel blij dar ik de cursus hebt gevolgd. Ga ik deel 2 ook zeker doen.. met Stap budget hopelijk. Bedankt voor deze... Het was SUPER! Tona jij bent zo inspirerend en wijs.. alles resoneerde diep. Heel blij dar ik de cursus hebt gevolgd. Ga ik deel 2 ook zeker doen.. met Stap budget hopelijk. Bedankt voor deze bijzondere 2 dagen. Heel veel liefs, enese

Paul-Peter Kruse

Wat is je ervaring?

Inhoudelijk erg goed en super fijne reiki masters

Jessica Sier

Wat is je ervaring?

Heel goed. Sfeer was heel fijn en ik vond de cursus heel boeiend.

Charlotte ter Horst

Wat is je ervaring?

Een ontzettende verrijking. Veilige omgeving.

Jacky Peeters

Energetische massage 2

Wat is je ervaring?

Heel leerzaam, mooi en verbindend. Superfijne en persoonlijke begeleiding.

Anoek Brokaar

Wat is je ervaring?

Heel fijne en welkome energie, het heeft me diep geraakt en echt veel inzicht gegeven

Mieke van Hout

Wat is je ervaring?

goede ervaring, veel handreikingen gekregen