Machteld

Magisch

Marianne

Holistisch Voedingscoach

Wat is je ervaring?

Een berg aan kennis over Voelding gebundeld in 1 opleiding; zoveel geleerd-ook of vooral over mezelf- voeding is zoveel meer dan alleen het eten op mijn boord. Voeding brengt mij dichter tot mijn... Een berg aan kennis over Voelding gebundeld in 1 opleiding; zoveel geleerd-ook of vooral over mezelf- voeding is zoveel meer dan alleen het eten op mijn boord. Voeding brengt mij dichter tot mijn kern, over wie ik ben en waar mijn uitdagingen zijn. Voeding is een ingang tot mijn binnenste wereld van waaruit ik als coach straks de ander mee kan nemen in een journey die niet alleen de gezondheid van diegene zal toenemen maar zijn/ haar hele leven-(-wijze) op een positieve manier zal veranderen. Ik kan niet wachten om daar een onderdeel van te mogen zijn!

Marianne

Energetisch massage 1

Wat is je ervaring?

Heel fijn, waardevol, gezakt in mijn lijf, ik ben nog een laag dieper overtuigd dat ik lichaamswerk een onderdeel van mijn praktijk wil laten zijn, samen met reiki, voedingscoach adviezen i.c.m met... Heel fijn, waardevol, gezakt in mijn lijf, ik ben nog een laag dieper overtuigd dat ik lichaamswerk een onderdeel van mijn praktijk wil laten zijn, samen met reiki, voedingscoach adviezen i.c.m met mijn achtergrond als arts.

Marta

Reiki I

Wat is je ervaring?

Heel goed, veel inzichten en energie stroomt:)

Daphne Reinkingh

Wat is je ervaring?

Een veilige haven waar ik heel graag terug ga komen. Healing Space is oprecht, liefdevol en helend.

Jaqueline Brink

Reiki1

Wat is je ervaring?

Zo bijzonder! Het gaat veel verder dan ik voor mogelijk had gehouden. It’s a way of life. 2 dagen vertoeven in de liefdevolle en wijze energie van Toña en Marcelino was een kado en voor mij het... Zo bijzonder! Het gaat veel verder dan ik voor mogelijk had gehouden. It’s a way of life. 2 dagen vertoeven in de liefdevolle en wijze energie van Toña en Marcelino was een kado en voor mij het begin van een nieuw pad.

Rachelle Smeets

Wat is je ervaring?

Fijn. Fijn dat het een praktische cursus was waar ik dagelijks iets aan heb.

Frank Oppedijk

Wat is je ervaring?

Ik vond het heel fijn en waardevol

Jakomijn ter Burg

Wat is je ervaring?

Ik vond het super interessant en leerzaam hoe ik de reiki-energie door mijn handen voelde stromen. Maar de cursus gaat nog zoveel verder dan dat. Ook de geschiedenis en de filosofie achter Reiki... Ik vond het super interessant en leerzaam hoe ik de reiki-energie door mijn handen voelde stromen. Maar de cursus gaat nog zoveel verder dan dat. Ook de geschiedenis en de filosofie achter Reiki komen aan bod, een manier van leven. En dat alles onder de liefdevolle begeleiding van Toña en Marcelino. Toña is zo scherp in haar waarneming en helpt je zo liefdevol weer verder op je levenspad. Een hele bijzondere ervaring. Ik heb mij al ingeschreven voor Reiki 2 en kijk er naar uit. Ik kan het iedereen aanraden!