Anne B

Rustgevend en verrijkend

Merle Munten

Cursus energetisch masseren

Wat is je ervaring?

Zeer fijne ruimte, ervaren en prettige docenten en leuke groep deelnemers.

Marijke

Wat is je ervaring?

Hele fijne cursus, heel toepasbaar in mijn dagelijks leven. Duidelijke uitleg.

atelier marlies galama

hele fijne leerzamer dagen

Annette Vogelenzang de Jong

Zeer positief

Marloes van Willigenburg

Reiki 2

Wat is je ervaring?

De diepgang, de professionaliteit en de wijze waarop de kennis werd overgedragen: waanzinnig waardevol!

Marjon van der Vlist

Wat is je ervaring?

Mooie, verhelderende, eerste kennismaking voor mij met Reiki.

Karin Van der meeren (Quánlì Guasha)

Wat is je ervaring?

Wat heb ik me welkom gevoeld tijdens deze scholing de verbindingen die je met elkaar aangaat zijn erg waardevol en hebben me een heel vertrouwd en veilig gevoel gegeven tijdens de 2 dagen van de... Wat heb ik me welkom gevoeld tijdens deze scholing de verbindingen die je met elkaar aangaat zijn erg waardevol en hebben me een heel vertrouwd en veilig gevoel gegeven tijdens de 2 dagen van de scholing

Monique

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Geweldig, veilig, hele goede begeleiding

Judith Berendsen

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Een enorm waardevolle cursus, waarbij de kracht van intentie en het natuurlijk herstellend vermogen van ons lijf heel mooi naar voren zijn gekomen. De begeleiding door Janneke en Lilian was een warm... Een enorm waardevolle cursus, waarbij de kracht van intentie en het natuurlijk herstellend vermogen van ons lijf heel mooi naar voren zijn gekomen. De begeleiding door Janneke en Lilian was een warm bad, zo mooi hoe zij volledig varen op wat ze voelen. Ik heb me enorm gezien en veilig gevoeld ook al geef je je letterlijk bloot. De combinatie van oefenen en ontvangen van de technieken is erg fijn, er wordt voldoende gewisseld waardoor je verschillende lijven en connecties kan ervaren. Het was een cadeau aan mezelf!