Monique Blokpoel

Maarten

Leerzaam / duurzaam / eerlijk / behulpzaam

Babyfee

Wat is je ervaring?

Hele mooie 2 dagen, met veel diepgang. Zoveel belangrijke en heldere boodschappen. Op naar Reiki 2 opleiding :-)

Susanne

Wat is je ervaring?

Ik vond de opbouw prettig en warmte, kunde en liefde voor de methode stonden voorop. Er had wat mij betreft nog net 1 ronde meer geoefend mogen worden, maar kan me voorstellen dat dat voor ieders... Ik vond de opbouw prettig en warmte, kunde en liefde voor de methode stonden voorop. Er had wat mij betreft nog net 1 ronde meer geoefend mogen worden, maar kan me voorstellen dat dat voor ieders systeem wellicht intens kan zijn.

Sven de Gans

Kids Reiki

Wat is je ervaring?

Zeer goed, ik vond het fijn om mee te mogen doen. Er voldoende tijd was om dingen te leren. Er waren veel leraren om te helpen. Ik kom nu meer voor mijzelf op, drink geen smaakstoffen meer en heb... Zeer goed, ik vond het fijn om mee te mogen doen. Er voldoende tijd was om dingen te leren. Er waren veel leraren om te helpen. Ik kom nu meer voor mijzelf op, drink geen smaakstoffen meer en heb veel energie. Ik heb geleerd om mijzelf te helpen en Reiki te geven. Ook mag ik andere helpen. Ik was als enige jongen en vond dat niet erg. Ik zou willen zeggen tegen andere jongens, ga dit ook doen en je leert voor jezelf opkomen. Ook vond ik het leuk om Akido te leren en goed in balans te zijn. Ik ga samen door met mijn ouders met Reiki twee als ik 14 jaar ben. Ik vond het echt leuk.

Groetjes Sven de Gans (12 jaar)

Anne B

Rustgevend en verrijkend

Merle Munten

Cursus energetisch masseren

Wat is je ervaring?

Zeer fijne ruimte, ervaren en prettige docenten en leuke groep deelnemers.

Marijke

Wat is je ervaring?

Hele fijne cursus, heel toepasbaar in mijn dagelijks leven. Duidelijke uitleg.

atelier marlies galama

hele fijne leerzamer dagen