Amber van den Hil

overal positief

Olav

Zweethutceremonie

Wat is je ervaring?

Heel fijn! Het was m’n 2e keer dat ik aan een zweethutceremonie bij Toña en Marcelino heb mogen deelnemen en het was wederom een geweldige ervaring waarin dankbaarheid en contact met de natuur,... Heel fijn! Het was m’n 2e keer dat ik aan een zweethutceremonie bij Toña en Marcelino heb mogen deelnemen en het was wederom een geweldige ervaring waarin dankbaarheid en contact met de natuur, vertrouwen en ontspanning centraal staat en samenkomen. Heel veel dank en tot graag een volgende keer !

Rik Blaauw

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Verdieping van m’n reiki vaardigheden.
Er was genoeg ruimte en steun voor ieders vragen en innerlijke proces.
Tot de volgende keer!

Nikki

Reiki 2

Wat is je ervaring?

De reiki twee cursus was wederom een warm bad gevuld met kennis, kunde en liefde. Bedankt voor de verdieping!

Rose

Holistisch Voedingscoach

Wat is je ervaring?

Ik ben heel tevreden, maar ergens miste ik ook iets, terwijl ik het echt een hele goede opleiding vond.

Judith/Kruispunt40

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Een hele fijne cursus, die me weer gewezen heeft over het belang om te luisteren naar je lichaam.

Gabriella Faneyt

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring?

Ik vond het een bijzondere en mooie ervaring.
Ik vind Tona en Marcelino bijzonder en hebben prachtige energie.
Reiki heeft mij geraakt en ben ontzettend blij dat ik dit pad heb gekozen...
Ik vond het een bijzondere en mooie ervaring.
Ik vind Tona en Marcelino bijzonder en hebben prachtige energie.
Reiki heeft mij geraakt en ben ontzettend blij dat ik dit pad heb gekozen kijk er zo naar uit om de cursus reiki 2 te volgen in 2023.

Pascale van Apeldoorn

Reiki 1 en 2, Advantanced, 5 Elementen, Chinese Geneeskunde (Acupressuur), Energetische Massage

Wat is je ervaring?

Healing Space is een fantastisch instituut, waar ik vanaf de eerste cursus helemaal thuis in mijn element ben. Mijn nieuwsgierigheid en de behoefte aan verdieping wordt door Healing Space volledig... Healing Space is een fantastisch instituut, waar ik vanaf de eerste cursus helemaal thuis in mijn element ben. Mijn nieuwsgierigheid en de behoefte aan verdieping wordt door Healing Space volledig en professioneel beantwoord. Wat een rijkdom om hier te mogen zijn!

Nienke Bosma / Wellness Nienus

Energetische massage I

Wat is je ervaring?

Ik heb het ervaren als 3 heerlijke, inspirerende en leerzame dagen, met kundige docenten en een fijne groep.