Jakomijn ter Burg

Wat is je ervaring?

Ik vond het super interessant en leerzaam hoe ik de reiki-energie door mijn handen voelde stromen. Maar de cursus gaat nog zoveel verder dan dat. Ook de geschiedenis en de filosofie achter Reiki... Ik vond het super interessant en leerzaam hoe ik de reiki-energie door mijn handen voelde stromen. Maar de cursus gaat nog zoveel verder dan dat. Ook de geschiedenis en de filosofie achter Reiki komen aan bod, een manier van leven. En dat alles onder de liefdevolle begeleiding van Toña en Marcelino. Toña is zo scherp in haar waarneming en helpt je zo liefdevol weer verder op je levenspad. Een hele bijzondere ervaring. Ik heb mij al ingeschreven voor Reiki 2 en kijk er naar uit. Ik kan het iedereen aanraden!

Sandra Maks/Square of Life

Wat is je ervaring?

rijke dagen, ben er volop mee aan de slag

Guus

positief, warm

Imke

Nancy Hageman

Wat is je ervaring?

Het was prachtig, toña & marcelino ik ben jullie enorm dankbaar 🙏🏻❤️ Het was emotioneel, confronterend en tegelijkertijd zo fijn. Jullie aandacht en liefde voel ik nog steeds

Sabine Neppelenbroek

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring?

Heel goed! Mooie combi van webinar, boek, documenten en de lessen. Ben echt onder de indruk van Anna! Ze heeft zoveel kennis, praktijkervaring en kan het goed uitleggen, een voorbeeld! Echt... Heel goed! Mooie combi van webinar, boek, documenten en de lessen. Ben echt onder de indruk van Anna! Ze heeft zoveel kennis, praktijkervaring en kan het goed uitleggen, een voorbeeld! Echt bijzonder!

Marcella

Geart

Zeer positief

Emmely van Mierlo (fotograaf)

Wat is je ervaring?

Dit is een hele fijne, professionele en diepgaande introductie met Reiki. Tõna en haar team zorgde voor een persoonlijke en relaxte sfeer wat er voor zorgde dat ik mij erg op mijn gemak voelde. Er... Dit is een hele fijne, professionele en diepgaande introductie met Reiki. Tõna en haar team zorgde voor een persoonlijke en relaxte sfeer wat er voor zorgde dat ik mij erg op mijn gemak voelde. Er was veel openheid onder de deelnemers. Reiki is totaal nieuw voor mij, maar deze cursus smaakt zeker naar meer! Na twee dagen voel ik al dat de reiki doorwerkt in mijn leven. Hartelijk dank!

Dennis

Wat is je ervaring?

Warm welkom, goede begeleiding en assistentie. Inhoud heel kundig en helder. Het huishoudelijke (thee maken), het heen en weer naar de de gang gaan wat rommelig.