Esther

Wat is je ervaring?

Ik had geen verwachting van de cursus en ben met een open mind er heen gegaan. De cursus was heel fijn, goede energie, veel losgemaakt en nieuwe inzichten gekregen. De groep was groot maar juist dat... Ik had geen verwachting van de cursus en ben met een open mind er heen gegaan. De cursus was heel fijn, goede energie, veel losgemaakt en nieuwe inzichten gekregen. De groep was groot maar juist dat geeft de energie die je nodig hebt en de spiegel die je voorgehouden wordt. Ik heb mij ondertussen opgegeven voor Reiki 2

Nicole Pieters/De Nieuwe Maan Coaching

Wat is je ervaring?

2 mooie, intensieve dagen. Mooie begeleiding, veel wijsheid meegekregen. Heb zelf een belangrijk nieuw inzicht gekregen en doorvoeld. Ik voelde me anders na die 2 dagen; rustiger, dichter bij... 2 mooie, intensieve dagen. Mooie begeleiding, veel wijsheid meegekregen. Heb zelf een belangrijk nieuw inzicht gekregen en doorvoeld. Ik voelde me anders na die 2 dagen; rustiger, dichter bij mezelf, luchtiger, meer energie.

Willemijn

Energetische massage 2

Wat is je ervaring?

Ik heb twee ontzettend fijne en waardevolle dagen gehad! We hadden het geluk dat er in deze training extra veel cursusleidsters waren waardoor er veel aandacht was voor elke deelnemer. Ik voelde me... Ik heb twee ontzettend fijne en waardevolle dagen gehad! We hadden het geluk dat er in deze training extra veel cursusleidsters waren waardoor er veel aandacht was voor elke deelnemer. Ik voelde me erg gezien, ook in mijn onzekerheid en onrust. Dit verdween daardoor steeds meer naar de achtergrond en kon het plaats maken voor een groeiend zelfvertrouwen bij het masseren. Hele warme, liefdevolle en fijne dames die echt verbinding maken!

Karin

Wat is je ervaring?

Heel positief: fijne, veilige sfeer en heel leerzaam, goede balans tussen theorie en doen. Het was intensief (in positieve zin) want je voelt dat het werkt en dat heeft voor mij de motivatie gegeven... Heel positief: fijne, veilige sfeer en heel leerzaam, goede balans tussen theorie en doen. Het was intensief (in positieve zin) want je voelt dat het werkt en dat heeft voor mij de motivatie gegeven om ook daarna er iedere dag mee bezig te zijn!

Pascale van Apeldoorn

Energetische massage II

Wat is je ervaring?

Healing Space voelt altijd als thuiskomen. In de verdiepende cursus voor de energetische massage krijg je de tools om een 'op maat' massage te geven. Zeer waardevol. Ik kijk uit naar een volgende... Healing Space voelt altijd als thuiskomen. In de verdiepende cursus voor de energetische massage krijg je de tools om een 'op maat' massage te geven. Zeer waardevol. Ik kijk uit naar een volgende verdiepende cursus.

Marinus Schonk

Wat is je ervaring?

Echt fantastisch en heel bijzonder! Magisch en super krachtig. Echt genoten en een mooie voeding voor de ziel!!

Mike Heuving

Wat is je ervaring?

Zeer fijne ervaring. Mooie warme liefdevolle open en eerlijke aanpak waarmee ik me gelijk op m'n gemak voelde en me best een beetje opende (en dat zegt best wat) heerlijke mix van theorie en... Zeer fijne ervaring. Mooie warme liefdevolle open en eerlijke aanpak waarmee ik me gelijk op m'n gemak voelde en me best een beetje opende (en dat zegt best wat) heerlijke mix van theorie en praktijk. De locatie alleen al voelt erg prettig. Een 9,5 omdat ik stiekem toch de verwennerij van een fijne lunch op zo een dag wel een beetje mis.

Sandra Hoogenberg

Energetische massage advanced

Wat is je ervaring?

Een bijzondere ervaring! Door de cursus, de medegroepsgenoten en de docenten heb ik weer nieuwe inzichten gekregen, ben ik door oud zeer heengegaan en heb ik een nieuw perspectief mogen... Een bijzondere ervaring! Door de cursus, de medegroepsgenoten en de docenten heb ik weer nieuwe inzichten gekregen, ben ik door oud zeer heengegaan en heb ik een nieuw perspectief mogen ontvangen!
De docenten zijn toppers! 🙏

ErikSchaapBouwservice

Stilte retreat Mandali

Wat is je ervaring?

Een geweldige week met bijzondere ervaringen en dichter bij mijn kern gekomen, door los te laten en bewustwording, door beter contact met mijn innerlijk kind. Meer duidelijkheid.

Maarten Visser

Energetische massage