Machteld Ploeg

Top

Doortje

Energetische massage

Wat is je ervaring?

De lessen die Lilian en Monika gaven waren erg fijn. Er was ruimte voor kwetsbaarheid en om jezelf te zijn. Een fijne ervaring rijker en nu nog veel oefenen!

Cindy Theuns

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Erg fijne docenten. Veel mooie dingen geleerd. Weer enthousiast geworden om massages te gaan geven en gevoeld hoe het is om in de flow te zijn.

Audrey Oosthuizen

Energetische massage

Hele bijzondere massage

Annette

Reiki2

Wat is je ervaring?

Bijzondere ervaring in veilige omgeving

Ilonka Woltering

Geweldig

Anne Marieke Schwencke

Wat is je ervaring?

Heel positief. Tona en Marcelino hebben overduidelijk veel kennis van zaken en dragen dat helder en met humor over.

Sophie van Vugt

Wat is je ervaring?

Heel bijzonder. Professioneel, warm en verder de diepte in dan in eerste instantie gedacht. Het heeft me uitgedaagd en buiten op een fijne manier de beginselen en techniek van Reiki te leren, bewust... Heel bijzonder. Professioneel, warm en verder de diepte in dan in eerste instantie gedacht. Het heeft me uitgedaagd en buiten op een fijne manier de beginselen en techniek van Reiki te leren, bewust gemaakt over mijn waarheid.

Jill

Positief verrast.
Positief verrast.
Ben helemaal ontspannen thuis gekomen en heb de tools gekregen/geleerd om met mezelf en de mensen om mij heen aan de slag te kunnen gaan. Dankjewel hiervoor en tot snel bij reiki 2