Cecile Goyarts

Wat is je ervaring?

Heel positief, fijne sfeer, een groep die diep ging in het delen van de processen waar iedereen in zit.

Karin Janssen

Wat is je ervaring?

Mooie waardevolle training, heel blij mee! Fijne begeleiding, fijne locatie. Soms gingen de instructies me iets te snel, maar door thuis te herhalen en de mogelijkheid om nog vragen te stellen... Mooie waardevolle training, heel blij mee! Fijne begeleiding, fijne locatie. Soms gingen de instructies me iets te snel, maar door thuis te herhalen en de mogelijkheid om nog vragen te stellen achteraf, is dit geen probleem.

Tamara Kramer

Magisch

Marielle

Wat is je ervaring?

Zowel inspirerend, helend en leerzaam op een heel hoog niveau! Heel erg van de dagen genoten.

Rosa Boute

Wat is je ervaring?

De cursus bracht een groter bewustzijn van mijn gevoelsleven teweeg. Veilige sfeer om kwetsbaar te kunnen zijn. Wijze reiki masters Toña en Karan die ruimte bieden voor je emoties en proces en je... De cursus bracht een groter bewustzijn van mijn gevoelsleven teweeg. Veilige sfeer om kwetsbaar te kunnen zijn. Wijze reiki masters Toña en Karan die ruimte bieden voor je emoties en proces en je hierbij ondersteunen. Ik oefen enthousiast de handopleggingen en heb reiki 2 net geboekt! Ik ben benieuwd.

Wilbert

Wat is je ervaring?

Bijzondere 2 cursus dagen mogen ervaren.

Victoria Oudemans

Super positief

Larissa

Heel goed

Heika van Walderveen

Wat is je ervaring?

Een verrijking. In maar twee dagen tijd zoveel over mezelf geleerd. En een weg in kunnen slaan waar ik verder mee door kan gaan en groeien

Rob van Loo

Wat is je ervaring?

Een hele fijne, aardse, benadering door Toña en Karam van mijn Reiki 1, met veel aandacht voor het welzijn van de groep èn de individuen.
Hierbij schroomt Toña niet om toch de vinger op de...
Hierbij schroomt Toña niet om toch de vinger op de pijnlijke plek te durven leggen waar dat kan om iemand verder te krijgen maar altijd binnen de energetische grenzen van wat de ander aan kan.