ErikSchaapBouwservice

Reiki-Therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

Heel fijn om te doen en helend!

Anouk Potsdammer

Wat is je ervaring?

Ik vond het 2 fantastisch magische dagen. Voel me zeer geïnspireerd om mezelf en anderen reiki te geven.

Lawaaij

Reiki1

Wat is je ervaring?

Inhoudelijk fijn en goed en waardevol
Lokatie te klein en afzien in de kou op de gang
Faciliteiten karig

Renske

Reiki therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

Intens, confronterend, leerzaam, commitment.

Stefan Van cleef

Wat is je ervaring?

Hee goed. Ik vond het weer een fijne ontmoeting die diepte bracht. Wel zou ik nog gebeld worden door jullie omdat ik de 2e dag niet aanwezig was. Ik wacht in vertrouwen op een bericht.

Angelique Meijer

Reiki , Energetische Massage en de Advanced

Wat is je ervaring?

Heel fijn en prettig! Alle begeleiding en vooral alle wijsheid die Toña deelt maakt het extra bijzonder, ik hang altijd aan haar lippen!
Je voelt je echt gedragen deze dagen.

Krista Heijster

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Ik vond het heel bijzonder. Ik ervaarde tijdens de training dat zeer oud zeer werd opgeruimd en dat het mij fysiek en geestelijk ontzettend goed heeft gedaan. Zeker ook nu een week of 3 na de... Ik vond het heel bijzonder. Ik ervaarde tijdens de training dat zeer oud zeer werd opgeruimd en dat het mij fysiek en geestelijk ontzettend goed heeft gedaan. Zeker ook nu een week of 3 na de training. Tona liet weten dat we spoedig onze eerste situatie zouden mee maken, en dat was al daags erna in de sauna toen iemand wegviel. Ik kon hem goed helpen en daar was hij heel dankbaar voor. Ik voel sindsdien veel rust en zorgeloosheid in me. Ik oefende ook dagelijks, tot een week geleden het niet meer zo automatisch lukte. Vannacht droomde ik dat iets mij riep dat het echt moest blijven beoefenen.
Ik vond het een waanzinnig bijzondere mooie helende training, die me bij zal blijven. Veel dank voor de veiligheid, integriteit en zorgzaamheid die jullie boden om met onze gepeste verledens in de groep te werken.

atelier marlies galama

Wat is je ervaring?

mooie dagen soms stress om de figuren maar dat kwam allemaal goed

Fenneke

Wat is je ervaring?

Na reiki 1 was dit reiki 2 avontuur 2 jaar later weer net zo bijzonder. Heel veel dank Toña en Karan @Healing Space

Pieter Vreeburg

Koppelsretreat Mandali

Wat is je ervaring?

Heel mooi, Nadia en ik hebben elkaar weer wat beter leren kennen en hebben massagetechnieken geleerd die we ook na Mandali mooi hebben kunnen toepassen.