Silvie Hurkmans

Wat is je ervaring?

Ik ben ontzettend tevreden over de begeleiding van Healing Space. Ik voelde mij veilig en echt gezien in wat ik nodig had. Ik kan niet anders zeggen dan dat het hele goede begeleiding was, van zowel... Ik ben ontzettend tevreden over de begeleiding van Healing Space. Ik voelde mij veilig en echt gezien in wat ik nodig had. Ik kan niet anders zeggen dan dat het hele goede begeleiding was, van zowel de masters als de assistenten

Wat is je ervaring?

Bijzonder. Af en toe een beetje vaag voor mij, maar af en toe ook heel erg raak!

Nomad Coaching

Reiki therapeut

Wat is je ervaring?

Het was een hele uitgebreide en diepgaande opleiding waarbij je enorm veel tools ontvangt om mensen te begeleiden. Het traject is ook een persoonlijk proces op zich en heeft mijn leven enorm... Het was een hele uitgebreide en diepgaande opleiding waarbij je enorm veel tools ontvangt om mensen te begeleiden. Het traject is ook een persoonlijk proces op zich en heeft mijn leven enorm verrijkt!

Guus Brummel

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Intens, positief, zeer leerzaam en waardevol.

Wat is je ervaring?

Zeer positief; wel lang zitten, veel luisteren en in verhouding weinig doen, experimenten, uitwisselen, bewegen, eventueel nog een keer mediteren.

Sandra Wolf

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Ik heb de cursus als heel fijn, leerzaam en liefdevol ervaren.

Bureau YOP

Reikie 1

Wat is je ervaring?

Zeer mooie en liefdevolle begeleiding. Ook de deskundigheid is voelbaar! Aanrader!

Louky van der Put

Wat is je ervaring?

Heel goed, waren hele fijne dagen

Sandra Geursen

Energetische massage

Heel tevreden

Anniek van Hartingsveldt

Wat is je ervaring?

Ik vond het super, fijne begeleiding van zowel Toña als Marcelino. Je wordt rustig meegenomen in de verschillende Reiki behandelingen en loopt na twee dagen weg met een bak aan kennis en praktische... Ik vond het super, fijne begeleiding van zowel Toña als Marcelino. Je wordt rustig meegenomen in de verschillende Reiki behandelingen en loopt na twee dagen weg met een bak aan kennis en praktische ervaring. Ik kan deze opleiding zeker aanbevelen!